تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۲۴ نظر

فاطمه عبادی قهرمان مسابقه عصر جدید شد +فیلم

فاطمه عبادی، محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن و گروه دختران نینجا به فینال برنامه عصر جدید راه یافتند که فاطمه عبادی با آرای مردمی استعداد برتر و قهرمان مسابقه عصر جدید شناخته شد.

رویداد۲۴ فینال مسابقه تلویزیونی عصر جدید امشب برگزار شد که از میان سعید فتحی روشن، فاطمه عبادی، گروه دختران نینجا، پارسا خائف و محمد زارع،  گروه دختران نینجا به عنوان پنجمی این دوره مسابقه برنامه عصر جدید رسیدند.

آرای مردمی دختران نینجا
 

همچنین سعید فتحی روشن فینالیست دیگری بود که با آرای مردمی در این برنامه شعبده بازی می‌کرد به مقام چهارمی رسید.

آرای مردمی سعید فتحی روشن

همچنین پارسا خائف خواننده نفر سوم مسابقات شد. آرای مردمی او را در فیلم زیر ببینید.

فاطمه عبادی که نقاشی با شن انجام می‌داد قهرمان عصر جدید شد و محمد زارع اکروبات‌کار نفر دوم مسابقه عصر جدید شد.

فیلم آرای مردمی فاطمه عبادی

 

جایزه مسابقات برنامه عصر جدید به شرح زیر است:

نفر اول: ۵۰۰ میلیون تومان
نفر دوم: ۲۰۰ میلیون تومان
نفر سوم: ۱۰۰ میلیون تومان
نفر چهارم: ۷۵ میلیون تومان
نفر پنجم: ۵۰ میلیون تومان

در این نظرسنجی ۲۴.۴۰۵.۶۰۸ نفر شرکت داشتند.

نفرات اول تا پنجم این رقابت‌ها براساس آرای مردمی انتخاب شدند که به شرح زیر هستند:

نفر اول: فاطمه عبادی ۶۵۴۴۹۶۴ رای
نفر دوم: محمد زارع ۵۹۱۶۳۶۲ رای
نفر سوم: پارسا خائف ۵۷۱۷۰۶۴ رای
نفر چهارم: سعید فتحی روشن ۳۱۴۸۴۳۱ رای
نفر پنجم: دختران نینجا با تعداد ۳۰۷۸۷۸۷ رای

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۴
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
142
29
پارسا خائف واقعا استعداد ذاتی داشت متاسفم که فارسها استعداد ذاتی رو نادیده گرفته وبا بی انصافی استعداد اکتسابی بقیه رو در اولویت قراردادند .این اظهار نظرهای تبعیض آمیز برای شکوفایی استعداد ها ضربه زده وآن را کور می کند البته اگر چه بعید به نظر می رسد که پارسا تحت تاثیر نظرات دیگران از اهداف خود دور باشد .
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
مگه ۷۰دصد ایران ترک نیست خوب بهش رای بدادن دوم میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بنده ی خدابا این نظری که تودادی خودت وخیلی ها رو زیر سوال بردی معلومه کسی که تلاش کرده واستعدادی رو کسب کرده به کسی که استعداد ذاتی داره ارجحیت داره
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
من خودم تورک هستم. هم زبان متعصبی دارم که مدام از آمار سی و پنج میلیونی تورکها در ایران صحبت میکند و از اتحادشان در آینده. اکنون یک سئوال بسیار بزرگ مطرح میشود ؛ امروز که نیاز بود این جمعیت بزرگ کجا بودند؟!شاید این آمار اغراقی بیش نیست و اگرنه ، ما تورک ها نسبت به هم زبانان، شدیدا بی تفاوت هستیم.و این جای بسی تاسف دارد. وشاید هم به حدی از کمال رسیده ایم که فارغ از تعصبات قومگرایی بر اساس منطق قضاوت میکنیم ؟! اما میترسم که عمر ما به سرآمده باشد. و این چقدر جای اندوه دارد.
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
اولا اگرتورکها می آمدند نیازی به فارس ها نبود.پس چرابایدبه فارسها حمله کنیم . در ثانی فارغ از تعصبات بایستی حقیقت رابپذیریم. حق با خانم بود که برنده شود.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
پارسا خائف حقش اولی نبود همونطور که خودش گفت.بهترین رتبه ای که باید نصیبش میشد ۳ هس که شده.رای ها منطقیه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
اتفاقا برعکس این استعداد اکتسابیه که باید بهش توجه کرد چون با تلاش بیشتری بدست اومده
بعدشم کاری به ترک و فارس نداره من خودم فارسم ولی به پارسا هم رای دادم
همیشه باید به نظر اکثریت احترام گذاشت
وطنخواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
من یه ترکم و نگاه متعصبانه شما رو قبول ندارم .نگاه انسانی فاطمه عبادی و بی اعتنایی به نتیجه برد یا باخت همه رو تحت تاثیر قرار دا ه.
محسن
| Australia |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
سلام .خواهرم این یک نظر سنجی بود وخیلی جوانب را در نظر گرفتن ورای دادن بدان باش که همه مردم ایران پارسا رادوست دارن واون به راه خود ادامه میده با قدرت بیشتر
پاشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
شماترکی که طرفداری میکنی این همه بهتراز این پسره بود ولی نیومدن بالا معلوم بود تا اینجا رسید پارتی بازی کرده
Avenger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
شما جای اینکه بری برا دیگران صحبت کنی و روضه بخونی که کی اول بشه کی اخر برو استعداد های خودتو بشناس به نظر من مردم کاملا درست رای دادن حالا شما میگی نه مشکل خودته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
جمع کنید بابا این بحث های قومیتی رو
فرخزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
عزیز دلم اینقدر الکی با اطمینان نظرتو تحمیل نکن. اینقدر پارسا پارسا میکنین مگه بقیه خواننده ها همچون آرمان استعداد ذاتی نداشتن!!
بهمن
| United States of America |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
ضمن عرض سلام. حرف بیهوده مزن و دست ازین توهماتتون بردارین.
ما هنگام رای دادن کاری به محل زندگی طرف نداشتیم و خود بنده به ایشون هم رای دادم و خیلی‌ها از شهرای دیگه می‌شناسم که به ایشون هم رای دادند.
در ضمن کار خانم عبادی هم بخشیش ذاتیه برو صبح تا شب جون بکن ببینم نقاشی با شن کسب می‌کنی یا نه؟
خانم عبادی فوق‌العاده بااستعداد و در عین حال متواضع بودند.
انشاالله همه‌ی فینالیست‌ها موفق باشند.
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
لطفا نژاد را به چالش نکشید
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
اگر فارس ها به پارسای عزیز هم رای میدادن و قهرمان میشد بازهم یکی مثل شما پیدا میشد که بهشون ایراد میگرفت.مثلا طرفداران محمد زارع یا فاطمه عبادی ایراد میگرفتن. همانطور که عزیز دیگری به انتخاب نشدن دختران نینجا از مردم سرزمین ما ایراد گرفت... شما خواهر آذری تعصب قومیتی دارین. اما برای مردم ایران بحث نژاد٬ جنسیت و قومیت مطرح نبود.اگر فارس ها هم مثل شما خواهر خوب آذری بر اساس تعصبات قومی قبیله ای رای میدادند شاید الان پارسا جان نه تنها سوم بلکه به فینال هم صعود نمیکرد. خواهر من انقدر بدبین نباشین. محاسبات شما اشتباهه. دلیلشم اینه که طبق نگاه تعصبی شما هم بخواهیم قضاوت کنیم.فاطمه عبادی خوزستانی و عرب هستند. پس چرا فارس ها بهش رای دادند و قهرمان شد؟
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
خخخ... و جالب تر از همه سوتی این خانوم آذری بود(خانوم فاطمه) که گفت فارس ها استعداد ذاتی رو بر استعداد اکتسابی ترجیح دادن!!!!!! اخه دختر خوب! همه جای دنیا استعداد اکتسابی رو بر استعداد ذاتی ترجیح میدن...مثل دو گل فوتبال که یکیش با مرده خوری گل میزنه و دیگری ده نفرو دریبل میکنه و همه موانع رو کنار میزنه و گل... کدوم گل ارزشش بیشتره؟ عجب سوتی بود..خخخخخ هنوز دارم میخندم
نادیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
فاطمه دختر ترک و متعصب ! که سوتی هم دادی برو خدارو شکر کن. چون این حرفت نشون میده شما ترک ها که مدعی هستین نصف ایران ترک هستن پس بخودتون خیانت کردین و به پارسا رای ندادین.شما که ادعاتون گوش مونو کر کرده چه نیازی به رای ما فارس ها دارین؟ ترک ها که تعداد جمعیت شون بیشتر از خوزستانی ها هستن. پ چیشد یه دختر خوزستانی اول شد؟از خود ترک ها ایراد بگیرین که به پارسا رای ندادن. اینطور که بوش میاد نشون میده پارسا تا فینال هم که اومده با همین رای فارس ها اومد فینال و با رای فارس ها سوم شد. نه با رای ترک ها...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
شما چه احتیاجی به فارسها داشتید وقتی میگید ما 40میلیون ترک تو ایران داریم.خب رای بدادین به همشهریتون برفت بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
خانم جان من فارسم به پارسا رای دادم این حرفا چیه اصلا گذشته والا دوره ی این تعصبات هرچیز ی جای خودش
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
فاطمه خانم با تعصب حرف زدند و تعصب که بیاد منطق میره
من خودم تورکم و خوشحالم از این بابت که نژاد تاثیر آنچنانی در نتیجه فینال نداشته و اینو به فال نیک میگیرم ... به قول دوستان اگه همه تورکهایی که تو رای گیری شرکت کردند به پارسا رای میدادن حتما اول میشد ..‌ و این اول شدن هم هیچ ارزشی نداشت
به هرحال مردم رای دادن و حق با اکثریت هست به رای اکثریت احترام بذاریم هر چند خوشمون نیاد
امیدوارم روزی برسه بحثهای نژادی نداشته باشیم که بحثی بسیار بیهوده هست
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
مقصر خود پارسا بود که یعد از هربار اجرا مستقیم و غیر مستقیم از هم زبوناش یاد میکرد
تا همین جا هم با رای قومیتی اومد بالا که حقش نبود
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
84
22
خخخخخ وقت مردمو صرف ی مشت کلک بازی میکنن خیلی ضایع بود تو این همه استعداد این برنده شه همش دروغ دروغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
دروغ نبود فاطمه عبادی از استان پر مهر خوزستان بود و خوزستان مهرش رانثار فرزندش فاطمه عبادی کرد چیزی که برای تو معنی نداره خوزستان یعنی یکی .یکی یعنی همه
F
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
ضایع حرف تو
رای مردمو آورده کجاش کلکه فکر تو درس کن
علیرضا
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
فارسها؟
از نظر شما تورک ها ک نصف ایران تورک هستند
چی شد پس؟
برید یقه بقیه تورک هارو بگیرید ک رای ب پارسا ندادند
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
67
35
خوشحالم که یک خانم قهرمان عصر جدید شده است .ولی ناراحتم از اینکه مردم از دختران سرزمین خود حمایت نکردند واقعا حق دختران نینجا این بود که دوم یا سوم شوند و انصاف نبود که پنجم شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بعدشم یه خانوم خوزستانی یه خانوم عرب حقش بود بزار همه بدونن این فقط زن عرب بود که ب راحتی اول شد کل خوزستان بهش رای داد اگه یه مرد میومد چی میشود.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
نظر شما درباره دختران نینجا اشتباهه.شما توقع دارین هر دختری بیاد رتبه بیاره.دختران نینجا در نیمه نهایی و فینال ضعیف بودن و حقشون بالا اومدن هم نبود.به بهانه دختر سرزمین بودن نباید رای داد.بنظر من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بنظرم همون اول باید حذف میشدن. اجراشون بینهایت معمولی
پاشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
من به عنوان یه مرد قبول دارم اولی حق دختران نینجابدد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
12
8
با سلام رای اول ناعادلانه بود نظر من محمد زارع بود و بعداز اون پارسا و سوم هم دختران نینجا. نمیدونم چرا بعداز اتمام اجرای فینال خانم عبادی اینهمه حاشیه براش داشتن تو برنامه از دعوت اون مادر محترم گرفته تا گیرنده قلب و این حرفا. یکم احساسات مردم استفاده کرد خانم عبادی برای رای گیری اجرای فینالشم موضوعش خیلی قوی و عالی بود اما اجراش ضعیف بود در اصل اجرای ماقبل آخر عبادی اونو اولش کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
نه جانم پارسا باید پنجم میشد.واقعا به خوانندگی پارسا نمیشه گقت قهرمانی. چون صدای خوب یک استعداد ذاتی و مادرزادی هستش.اگر خدواند این صدای خوب رو به پارسا نمیداد٫ بازهم پارسا میتونست به اینجا برسه؟ حتی با تلاش بی وقفه ی شبانه روزی هم نمیتونست به اینجا برسه. حالا اینو با کار سعید روشن یا فاطی عبادی و زارع مقایسه کن.ببین لایق قهرمانی بود واقعا؟؟
خیرالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سلام به دوستان عزیز ملت ایران اول از اینجا بگم که بحث از پارتی و پارتی بازی نشه که بحث مجری عزیز و دوست داشتنی زحمتکش اقای احسان علیخانی وسطه یکم فکر کنین و نظرات خوب بدیم باید تشک کنین از همه زحمت های زیادشون چه تو این برنامه پر طرفدار و چه تو زمینه های دیگه اهم از کمک به سیل زدگان ۰۰۰ اقا یا سرکار خانم ایرانی بنده ترک نیستم اما ترک هارو دوست دارم بنده فارسم زبان اصلیم مازنی یابگم اهل مازندرانم از اینکه میگین حق عبادی اول نبود درست نیست خانم عبادی حقش اول و قهرمانی بود من واقعا از نقاشی خانم عبادی لذت میبرم هر کسی نظر شخصی خودش و داره شاید خیلی از دوستای عزیز ترک با احساسشون از ته قلب به خانم عبادی رای دادن بنده همه فینالییست هارو دوست داشتم چون حقشون بود فینالیست بشن نظر شخصیم این بود حتی با دیدن نقاشیش تو نیمه نهایی این و به همسرم به دوستان و رفقام چندین بار گفته بودم که دوست دارم همیینجا برنامه تمام شه و برنده و قهرمان این برنامه زیبا خانم عبادی بشه بنده یک رای دادم اونم به خانم عبادی چون واقعا با دیدن اجراش با دیدن نقاشیش تو اوج احساس میرفتم و قشنگ محو تماشای نقاشیش میشدم همه غم و مشکلات زندگی رو فراموش میکردم من اجرای محمد زارع رو دوست داشتم خودش و هم دوست داشتم محمد جدا از حرفه و اجرای قشنگش یه قلب بررگ و قشنگی داره ادم باید صاف و یاده و قلب مهربانی داشته باشه شما به نظرای محمد زارع وخانم عبادی نگاه کنین چه به نظر قهرمانی چه به نظر رطبه چندم شدن خودشون اینا خوش قلبی خوشون به ما نشون دادن عزیزان قهرمان این برنامه قشنگ استعداد یابی برنامه عصر جدید و با نظرسنجی مردم عزیز ودوست داشتنی ملت ایران تعییین کردن و من خوشحالم و مطمعن شدم که تعداد افراد مهربان و خوش قلب تو ملت ما ایرانی ها زیاده ۰۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
8
16
مشخصه تو این مملکت هر کاری میخواهی بکنی به موفقیت برسی .فقط فقط باید روی بر انگیختن احساسات مردم بویژه بانوان کار کنی . نه به خطر انداختن جانت و از جان گذ شتگی تلاش سخت کوشی تلاش ... حق با محمد رارع بود . که درعین بی ادعابودن صداقت جانش بخطر می اندازه ولی کار با ماسه شن هر قدرهم سخت چندماهه یاد می گیری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
9
8
من نه ترکم ولی مهم استعداده پارسا تو۱۴سالگی استعداد نداشت پس چی داشت شما به چی میگی استعداد خوبه که ۴تا داور مخصوصا جناب اقای عظیمی نژاد هم حضور داشتند و رای دادن
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
13
13
واقعا فاطمه عبادی نابغه بود وحقش بود که برنده شه
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
9
هنر نقاشی هنر دلنشین و جذاب و دل انگیزی است و خانم عبادی هم کارشون رو خیلی احساسی و جالب و با خلوص نیت انجام دادند و مردم خوششون اومد و مردم دوستدار هنر هستند ، پس به نظر مردم احترام بزارید ، این جایزه مبارکشون باشه در جهت تجلی و تعالی هنر چون هنر نزد ایرانیان است و بس .
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
15
18
حق محمد زارع بود؛ خانم عبادی خیلی از احساسات مردم استفاده کرد و عوامل عصر جدید هم تو این زمینه حمایتش کردن و با اوردن مادر فردی که قبلش را اهدا کرده بود و فرد گیرنده قلب، شرایط فینال را از مساوات خارج کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
14
6
حق پارسا اول شدن بود،شن بازی هم قهرمانی داشت مگه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
حق محمد زارع بود حیف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
من باهات موافقم اخه شن بازی ام شد استعداد
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
4
بی شک اواز هنری است کم نظیر..اما فارغ از کیفیت، هرفردی میتواند آوازبخواند. اما انصاف دهید هرفردی نمیتواند با مشتی خاک و ماسه ،واقعه ای تلخ و زیبا و پیچیده را اینگونه هنرمندانه در چند دقیقه به تصویربکشد و جان ببخشد.و دیگرمسئله اینکه، وقتی خانم های این سرزمین ،از جنس خودشان حمایت نمیکنند جگونه انتظار دارند که آقایان از آنها مثلا( در راه رفتن به استادیوم ها ) حمایت کنند ؟! وگرنه چراباید دختران نینجا به مقام پنجم برسند ؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
8
دعا های کودکان سرطانی، مادرانی که بچه هاشون عضو اهدا کردند و کودکان کار باعث شد خانم عبادی به حقش برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
6
به شما ربطی نداره مردم انتخاب کردن شما حرص نخور شما واسه مردم تصمیم نگیر که ازدیگران حمایت کردن یانه این مسابقه
هنر هست نه ژ یمناستیک اصنام کارشون به رزمی ربط نداشت یه سری حرکات نمایشی که بیشتر به ژ یمناستیک ربط داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
7
درضمن خانوم عبادی توهنرش عالی بود وقهرمان شد مردارو زیر پاش له نکرد که شما با طعنه میگی یه خانوم قهرمان شد
علی رزقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
2
به نظر بنده پارسا از همه بهتر بود در حقش کم کاری شد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
16
مردم ایران عاشق گریه هستند و معلوم است به کسی که اشکشان را در آورد رای میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
9
عبادی ازهمه بهتر بود. از هر لحاظ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
از چه لحاضی!
حق محمد زارع بود اول بشه
نه شعاردادنه زبون بازی در آورد
عبادیه که فقط شعار میده رای
کارش پیشرفت نداشت فقط هر دفعه یک روایتو تعریف میکرد
ولی محمد زارع هردفعه پیشرفت درونش پیدامیشود
حقش سوم یا چهارم بود
محمد بایداول میشد حیف
هوادار زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
6
12
محمد زارع خیلی خوب بود و هرچه داشت با زحمت بدست آورده بود حیف شد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
11
تبریک به خوزستان و مردم مهمان نواز و خونگرمش
مردم شجاع و غیوری که جانانه درجنگ هشت ساله از کشور خود دفاع کردن و مردم ایران به درستی رای دادند و این پیروزی لایق خانم عبادی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
چه ربطی داره تو برای اینکه خوزستانی بود بهش رای دادید متاسفم
مهردادکراری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
11
3
یاشاسن اردییل
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
10
تبریک به خوزستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
نه آه چه ربطی داره
****
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
15
8
واقعاً مسخره بازیه، آخه این فاطمه عبادی چه استعدادی داشت ، چه هیجانی داشت،کاراش خیلیم بی مزه بود.
حقِ پارسا خائف و دختران نینجا و محمد زارع بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
6
8
حقش بود مبارکش باشه فاطمه عبادی
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
4
به خانم عبادی تبریک میگم ولی پارسا باید اول میشد
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
13
11
با سلام من در خانم عبادی استعداد خاصی ندیدم از ابتدای کار این خانم تا کار آخرشون نه پیشرفتی بود نه خلاقیتی و نه تلاشی حتی به خودش زحمت نداد که کارش رو ارتقاء بده ولی خیلی گشت تا ببینه که چه موضوعی احساسی تر هست نمایش پیوند قلب که استعداد نیست اگر ایشون خیلی به فکر بخشنگي در اجتماع بودن مبلغی رو دیشب کمک میکردند
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بله پیشرفت نداشت فقط سوژه ها عوض میشد. نوع کار همون بود که در مقدماتی دیدیم.اما دو فاکتور فاطمه عبادی رو قهرمان کرد.اول حجب و حیایی که در این دختر بود دوم انتخاب سوژه ها بود. سوژه هایی که تونست احساسات و عواطف مردم مسلمان و خیراندیش رو تحت تاثیر قرار بده. اینم خودش یه نوع زرنگی و جزئی از مسابقه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
13
خیلی متاسفم که خانوم عبادی با بازی کردن با احساسات مردم اول شد ،اول شدن حق محمد زارع بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
11
به عنوان یک عرب ایرانی خوشحاالم که خانمی از دیار محروم و مظلوم ما قهرمان شد. مبروک یا اختی
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
12
من از همون روز اولی که فاطمه عبادی شرکت کرد گفتم این اول میشه و شد. تقریباً همه مردم هم موافق بودن نمی دونم چرا فینال یهو حرف از بازی با احساسات و اینا زدن! در هر حال حق به حقدار رسید واقعاً یه سر و گردن از بقیه بالاتر بود و هنرش خالص بود و دغدغه مند هم بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
4
11
حتی مردم داخل سالن هم قبل از اعلام نتیجه درست تشخیص می دادند. لطفا اظهارنظرهای بیجا نکنید که خانم عبادی حقش نبود. واقعا مستحق اول شدن بود
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
10
5
عبادی با احساسی کردن مردم رای اورد،دعوت از مادر پریسا و شخص عضوگیرنده فقط برای رای اوردن بود،اجراهای سنتی پارسا به دو زبان فارسی و ترکی هنرمندانه تر بود،ولی بعضیا مغرضانه و فقط برای رای نیاوردن پارسا،به رقبا رای دادن
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
شما خودتو ناراحت نکن... من به فاطمه عبادی رای دادم اما نه بخاطر هنرش٬ بلکه بخاطر اینکه جلوی دوربین و حرف زدن با داوران و مجریان حجب و حیا در چهره و مخصوصا در چشاش موج میزد. منم بهش رای دادم دختر متواضع خوزستانی رو بعنوان قهرمان دوسش داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اگه بخوی گیر بدی باید به پارسا هم گیر بدیم که روز فینال خواهر کوچولوش پرید روی سن بغدش کرد و یا بهش ارفاق کردن و گذاشتن حای روز رای گیری هم باز بخونه
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
12
4
عبادی با احساسی کردن مردم رای اورد،دعوت از مادر پریسا و شخص عضوگیرنده فقط برای رای اوردن بود،اجراهای سنتی پارسا به دو زبان فارسی و ترکی هنرمندانه تر بود،ولی بعضیا مغرضانه و فقط برای رای نیاوردن پارسا،به رقبا رای دادن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
0
منمننن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
12
حق محمد بود که برنده بشه چون بدون آموزش و کلاس خودش توانستو به این مرحله از توانایی برسد بازی با احساسات مردم هنر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
محمد زارع پرتلاش و سختکوش و با استعداده اما خانم عباادی علاوه ب اینها به مسائل و معصلات جامعه اش دغد غه داره
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
9
6
حق محمد بود که برنده بشه چون بدون آموزش و کلاس خودش توانستو به این مرحله از توانایی برسد بازی با احساسات مردم هنر نیست
رهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
6
11
من خیلی خوشحالم که فاطمه عبادی اول شد
پاسخ ها
abbas
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بازی با احساسات چیه.
فاطمه عبادی انسانیت و به همه یاد آوری کرد اونم با اوج هنرش
قبل نظر دادن یکم فکر کن لطفا به حرفت
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
4
11
قابل توجه دختران هموطن!
فاطمه عبادی بخاطر دو ویژگی مهمش رای توجه مردم رو جلب کرد و با آرای مردمی قهرمان شد. ویژگی اولش حجب و حیا بود. جلوی دوربین وقتی ظاهر میشد حجب و حیا در چهره اش موج میزد. مردم مسلمان ایران برای چنین دخترانی احترام خاصی قائل اند. ویژگی دوم انتخاب موضوعاتی بود که مردم مسلمان و خیر ایران اسلامی به اون سوژه ها حساس بودند. مردم ایران فوق العاده عاطفی و احساسی هستند. مردمی خیرخواه و نوعدوست هستند.‌.اگر یکی از این دو مورد در فاطمه عبادی نبود.قطعا محمد زارع قهرمان بود.ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
6
8
با سلام خدمت همه عزیزان .بنده یک تورکم و به پارسا و خانم عبادی رای دادم . حق خانم عبادی بود که اول بشوند و پارسا هم دوم باید میشد ولی مردم ایران اکثرا با احساس رای میدهند نه با منطق چون حق محمد دومی نبود . در ضمن جمعیت تورم ایران بیش از 35 میلیون می باشد ولی ترکها با منطق رای دادند نه بصورت احساسی و قومی
رونیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
5
با سلام به همه ملت ایران بنده خودم فارس هستم وبه پارسا رای دادم ولی خانم عبادی واقعا حقش اولی بود هم استعداد داشت وهم متواضع ولی تا این لحظه نمدونستم این قدر ترک زبانها قومیت پرست هستند واز اینکه به پارسا رای دادم پشیمان شدم چون یه خط درمیان از هم وطنان ترک زبانم ممنونم پس اینمهمه ملت بهت رای دادن چی؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
1
5
نود درصد متن ها به تعصبات صرف شده
واقعان برای همچین مردمی باید افسوس خورد کلیات قضیه رو ول کردن همش بحث ترک و عرب و فارس و....
واقعان ادم باید ابله باشه که فقط به خاطر هم استانی یا هم زبان بودن به یه نفر رای بده
دلیل عقب افتادگی ایران هم همینه
Sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
7
همه جای ایران سرای من است
زنده باد ایران و ایرانی
زنده باد انسانیت
فاطمه زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
6
من دقیقا همین نتیجه رو پیش بینی میکردم پارسا کارش خیلی خوب بود ولی فاطمه عبادی عالی بود رای دادن رو به فارس یا ترک بودن ربط ندین چون مردم بر اساس کار خوب رای دادن منم کار فاطمع عبادی رو نسبت به همه بهتر دیدم حقش بود ..انشا الله همه مردم سرزمینم موفق باشن و سربلند فرقی نداره کی برده چون همه قومیت ها در ایران محترم هستن
مهرنوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
1
5
جای تعجب والبته تأسفه که همیشه یه عده از همه چیزو همه کس طلبکارن
همه ماها حق رأی داشتیم و بنا به دلایلی که برا خودمون قابل قبول بوده به 1 تا 5 نفر رأی دادیم، الانم هیچ دلیل موجهی وجود نداره که بخوایم منتخب مردمی رو زیر سوال ببریم، پس به جای این حرفای مغرضانه بهتره براشون آرزوی موفقیت در ادامه مسیر رو داشته باشیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
3
9
خانم عبادی از بندر ماهشهر بودند.یه شهر که از لحاظ امکانات ضعیفه. ایشون از قوم عرب هستند و با کمترین امکانات موفق به خلق اثار و لحظاتی شدند که خیلی از پایتخت نشین ها و کلانشهرنشین ها حتی حوصله انجامش رو ندارند. ایشون یه مادر هستند و نسبت به جامعه احساس مسئولیت دارند. کسی که حاضره مرتب از ماهشهر با قطار به اهواز بره تا به کودکان سرطانی رسیدگی کنه و بهشون امید بده قابل تحسینه. من منکر استعداد پارسا نیستم اما اگه بحث بازی با احساسات و عدم رعایت انصاف رو مطرح کنید به این نکته هم دقت کنید که پارسا در حالی که هنوز ساعات رای دهی تموم نشده بود یه اجرای مختصری داشت که این فرصت به سایرین داده نشد.

این پول هم قراره صرف توسعه هنرکده ای بشه که خانم عبادی به سایر زنان همشهریشون اموزش می دهند
لطفا بی جهت و مغرضانه کسی رو قضاوت نکنید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
4
4
سلام با این همه مشکلات اقتصادی و فقر و بدبختی ملت واقعا مشکلات ما انتخاب پارسا خائف با خانم عبادیه؟ دغدغه ملت باید رانت و تبعیض و فساد باشه نه اینها
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
3
8
سلام فاطمه عبادی با استعداد خودش رای اورد نه تعصبات قومی چون هیچوقت نگفت من عرب زبانم درصورتی ک بقیه مرتب با زبان اذری از همزبانان خود خواستن بهشون رای بدن گذشته از تعصبات حق خانم عبادی اول بود و زارع دوم ،دختران نینجا هم کار شاقی نکردن در آخرین اجرای خود اکثرا راهی بیمارستان شدن
جانان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
1
به نظرم پارسا،با سن کمش ولی به دلیل ترک بودن و ترکی خوندنش رای نیاورد،خيليا برای حذفش و از روی غرض و حسادت به رقباش رای ندادن،در صورتی که هم فارسی خوند چون ایرانیه و هم ترکی چون پایبند و قایل به اصالت بود،اگر هموطنای دیگه هم درک از هنرش بیشتر بود،متوجه میشدند،خوندن اونم سنتی اونم به دو زبان،خیلی استعداد میخواد
درثانی، این چندروزه که سایتا را رصد میکردم،پیامای مغرضانه نسبت به پارسا و توهین به ترکا زیاد دیدم،مثلا کامنت هرکی به جز خایف،یا کلاس رفته در صورتی که همه فینالیستامون اموزش دیده بودن مثلا عبادی نقاشی میکشیده
امیدوارم برنامه عصر جدید در سری جدیدش برای ارای مردم یه درصدی قایل باشه و یه درصدی هم دست یه تیم تخصصی
Saeid 9395375608
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
10
دمه همشون گرم
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
6
ب نظر من فاطمه عبادی حقش بود اول بشه بهش تبریک میگم
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
5
من به فاطمه عبادی ومحمد زارع وسعید فتحی روشن رآی دادم خودمم ترک هستم ولی اصلآ از پارسا خوشم نمیومد ربطی به قومیت نداره واقعآ رآی ها عالی بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
1
7
بسه بابا توروخدااااااااااااااااااااا
عجب ملتی هستیم ما
یه مسابقه بوده از جنبه سرگرمی و همراهی مردم اگه قرار بود واقعا خیییلی جدی باشه خب داورای تخصصی میاوردن
چرا اینقدر بزرگش میکنید
چرا دعوای قومیتی راه میندازید من همسرم ترکه میگفت حق فاطمه عبادیه اول بشه خودم ترک نیستم عاشق پارسای عزیز هستم آخه چرا با هرچیزی اینحور جنجالی برخورد میکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
6
دوستان عزیز اینقدر تعصب نشون میدین که چی بشه به جای وقت تلف کردن میتونیم از زمانمون برای شکوفایی استعداد های خودمون استفاده کنیم
گیلان کلاچای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
8
حرفهای نژاد پرستانه ممنوع گیلانی ترک فارس لر کرد بلوچ ترکمن همه ایرانی هستیم آ قای سعید فتحی روشن همشهری من است ولی به غير از او به پارسا و خانم عبادی ومحمد هم رای دادم برای سربلندی کشورمان متحد باشیم همه مایکی هستیم و آ ن ایرانی بودن همه ماست
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
4
4
به نظر منم برنده شدن خانوم عبادی کاملا با احساساتی کردن مردم بدست اومد، ایشون باید دوم میشدن، یا حتی سوم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
خانم عبادی مردمو احساساتی نکرد بهتره بگین با هنر و تعهدش و مهربانی و حساسیتش رو موصوعاتی که بقیه اصلا عین خیالشون نیست بر مردم تاثیر مثبت گذاشت
abbas
|
United States of America
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
3
6
انصافا فاطمه عبادی فقط و فقط حقش اولی بود
یه هنرمنده تمام عیار
مجید امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
5
0
انصافا حق با دختر لر بود چون لرهاخیلی جمعیت شون بالا هست.کارش هم عالی بود همش در فکر صلح دوستی بود کارهاش
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
5
همه بدبختی و عقب افتادگی ما از همین نگاه غلط قومیتی و هم زبانی و همشهری و هم محلی و از این چرت و پرت ها است. هر کی کارش درست و تاثیر گذارتره همون خوبه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
3
تبریک میگویم به‌خانم‌عبادی‌افرین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
3
تبریک میگویم به‌خانم‌عبادی‌افرین
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
2
3
محمد واقعا محشر بود فکرشو کنید اگه ۵۰۰ میلیون بهش میرسید چه کارهایی میتونست باهاش بکنه. محمد یه پسر ۲۰ سالس که از همون اول رو پای خودش ایستاده. واقعا اول شدن حقش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
یکی از اون‌چه کارهایی رو مثال بزنید نهایتا چند نفر مثل خودش پرورش میداد اما خانم عبادی در کار خیر هست دلسوز دیگرانه
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
شما هم میشه یکی از کارهای خیر فاطمه عبادی رو نام ببرید? همونطور ک فاطمه عبادی قراره تدریس کنه محمد زارع هم قرار بود تدریس کنه فقط اینکه محمد خودش این کار ها رو یاد گرفته بدون هیچ داشتن مربی. درحالی ک خانم عبادی خودش دوره این کار و دیده. انگار ک من برم کلاس زبان فرانسوی و بعد بیام براتون فرانسوی حرف بزنم. هه. محمد ی جوون ۲۰ سالس ک با این پول میتونست اینده ی خودشو و خیلی از جوونای دیگه رو تامین کنه. خود بشیر حسینی هم گفت ک من همین کاری ک تو انجام دادی چقدر پول دادم تا اونور اب ببینم. چیز دیگ ای هم هست ک توضیح بدم?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
2
3
خوا رو شکککرررر که حتی یه دقیقه از وقتم رو صرف این برنامه کلیشه ای تقلیدی صرف نکردم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
4
دوست ترك عزيز ، اينو بدون كه پارسا تا همين جا هم با راي ترك ها اومد وگرنه بايد پيشتر از اين ها حذف ميشد. من و همسرم هر وقت پارسا ميخوند صداي تلويزيون رو كم ميكرديم چون هنوز به بلوغ نرسيده بود، تن صداش جيغ مانند بود و يخورده كه گوش ميكردي احساس عصبي بودن بهت دست ميداد.
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
چهچه زدناش خیلی تابلو بوود... خخخ...جیغ جییییغغغووو...خخخ
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
3
2
واقعا متاسفم برای شما خانم فاطمه که اینطوری قضاوت میکنید
امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
4
3
فاطمه عبادی فقط از احساسات مردم و گریاندن مردم اول شدن مردم ایران هم که احساسی هستن از خوب جایی گرفتن
tapesh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
2
4
عجب. همه ی شما ک از اول شدن خانم عبادی راضی نیستید. پس شیش میلیون و نیم رای و از کجا اورده? ولی خب به هر حال حق محمد زارع بود اول بشه واقعا نمیتونم از فکر این مسئله بیرون بیام چون ناعدالتی شده بود و راه رای دادن به محمد از ساعت هشت پنجشنبه بسته شده بود درحالی که به چهار شرکت کننده دیگه میشد رای داد. مردم رای به استعداد ندادن رای به احساسات دادن. هه
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
دقیقا. منم تو همین موندم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
بله درسته من هم ساعت ده بود خواستم رای بدم که متاسفانه بسته بود. محمد کل مصاحبش اندازه دوبیتی بود که پارسا خوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
2
با سلام خدمت دوستان عزیز ، واقعاً یک برنامه تلویزیونی ارزش این رو داره که به همدیگر بی احترامی بکنیم ، همه انسان هستیم و مهمترین وجه انسانیت ، مهربانی ، احترام متقابل می باشد پس بخاطر یک برنامه تلویزیونی انسانیت خود را فدا نکنید ، فدای همه شما ، زنده باد انسانیت ، زنده باد ایران و ایرانی با تمام قومیت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
2
خانم عبادی حقش بود اول بشه مبارکشون باشه انشالله
یک مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
2
اینایی که میگن محمد زارع به نطر اکثرا جوونا و نوجوونای احساساتین . آخه این پسر با اون ظاهرعجیبش و ضدیتش با تحصیل نماد سرکشی نسل جدیده که جز خودشون هیچکسو قبول ندارن و برای هگه شاخ و شونه میکشن یکم احترام به هنجارهای جامعه هم بد نیست
البته محمد پسر محجوبیه ولی واقعا هرکار دلش خ استه کرده قسمتهای اول اشکارا از نارضایتی مادرش میگفت من به شخصه دلم‌نمخواد پسرم اینجوری باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
2
هر کی میگه بده نمی فهمه هنر یعنی چی فاطمه عبادی خیلی عالی بود من خودم نقاش هستم و کارش رو دوست دارم
عالی بود
عرب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
2
خیلی خیلی متاسفم که بعضی هاازقهرمانی خانم عبادی درعصرجدیدناراحت هستن حق رابهشون میدم چون یک عرب زبان ازدیارمحروم ومظلوم خوزستان باکم ترین امکانات موجود..باشنی که همه ماراسالها داردمارا.‌اذیت میکندوکسی هم بهش متوجه نیس حماسه وهنرآفریدوتمام خوزستانی های عزیزراخوشحال کرد...ماخوزستانی همیشه پست هم هستم...اتحادماازانقلاب اسلامی تاالان پایداراست.هشت سال دفاع کردیم..حماسه تاریخی درسیل ۹۸آفریدیم...وهمیشه کنارهم هستم...
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
2
1
اره واقعا جای سواله؟؟؟ فضاهای مجازی از قهرمانی فاطمه عبادی انتقاد کردن و اینکه حق محمد زارع قهرمانی بود و اما نشد، ناراحت بودند... پس این شش هف میلیون رای فاطمه عبادی از کجا اومد؟؟؟ مردم که همه میگین قهرمانی حق محمد زارع بود...میگم نکنه تقلبی چیزی کردن یا رای هارو دستکاری کرده باشن؟ آخه شبکه ی سه زیاد قابل اعتماد نیستش. از روزی که رای برنامه نود رو دسکاری کرده بودند و لو رفتن، دیگه نمیشه به شبکه ی سه اعتماد کرد. ممکنه تقلبی تخلفی در آرای مردمی کرده باشند؟؟
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
1
2
محمد زارع محشر بود
نظرمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
2
1
من هم نظرم پارسا نینجا و زارع بود بازی باشن کارشاقی نبود وقتی مجموعه بوی باران میسازند که در کیفیت زبرصفراست و پولعای میلیاردی بیت المال توشکم یه عده ه میره و فرهنگ این مملکت را زیرپا میذاره چه جای تعجب حق آرمان و ریکو و سربازان وطن زیرپاموند عبادی استعداد نبود بلکه کپی کردن بود ولی پارسا و زارع هم خلاقیت هم توانمندی
پس یک حساب سرانگشتی نشون میده پشت این برنامه دستی هست حالا کی معلوم شه وفتی مزدک میره و فردوسی پور ظلم میبینه ابن پول حق استعداد واقعی بود نه عبادی ارزش کار عبادی مساوی با اوریگامی بود عروسک گردانی ان دختر شیرازی خیلی جااب تر از عبادی بودچون توانمندی داشت ولی معلوم بود زد وبند پشت این قضیه است حالا بعدا میبینید گله نونهالی راذیدید گله حیایی رادیدید
عبدالحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
3
همه نفرات نیمه نهایی و نه فقط فینال، اول و قهرمان اند. اصلا چگونه می توان سطح کار یک خواننده را با یک ورزشکار و با یک شعبده باز و... را باهم مقایسه کرد، تازه به لحاظ سن و جنس و تخصص و... مختلفند. رأی دادن بیشتر انگار سرگرمیه و بازار گرم کردن. نفرات اول و دوم را بایستی داوران +کارشناسان فن انتخاب می کردند، زیرا عوامل قومیتی، جنسیتی، صنفی و احساسی زیادی در رأی مردم اثر می گذارد.
تیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
1
1
درسته ک میگن رای ها رو دستکاری کردن?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
1
0
اصلا رآی ها منطقی نبود پارسا باید اول میشد
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
1
بحثهای قومی برای کشور مثل ایران سمه که پر از اقوام و زبانهای ناریخی زیباس که با انحاد با هم کشور ایران را حفظ کردند نمیخوام لفظ قلم حرف بزنم ولی وقنی امریکا ایران رو نحریم میکنه میگه شما چه قومی هسنی؟وقنی میریم کشوری دیگه ایا میپرسند چه زبانی داری یا نام کشورو میپرسند؟
تبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
1
1
بعد از اعلام نتایج یه چیزی تو دلم مونده که می خوام بگم. دلیل هندی بازی تو اجرای خانم عبادی چی بود? مگه ماه عسل بود? اومده بودن استعدادشونو نشون بدن یا اشک مردمو در بیارن و رای جمع کنن? خانم عبادی خوب بود من نمیگم لایق اول شدن نیست ولی این وسط یه چیزی نادیده گرفته شد و اون هم استعداد یک جوون محمد زارع بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
لطفا تعصبات قومی و قبیله ایتونو بذارین کنار و واقعیت رو ببینین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان