تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳۰۱ نظر

تصاویر/ گلشیفته فراهانی در جشنواره کن 2016

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی - فرانسوی در جشنواره کن فرانسه حاضر شد. فیلم «پترسن» به کارگردانی «جیم جارموش» و با بازی این بازیگر در جشنواره امسال به نمایش درمی آید. عکس ها: رویترز - یورونیوز
منبع:آفتاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰۱
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
206
102
اين كيه اصلا قيافه نداره نميدونم چه جور رفته اون ور آب. اينهمه خوشكل هست توى ايران خودمون اين به چيش مينازه خدايى!!!!
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
از پستی که گذاشتی معلومه به خاطر زشتی دچار عقده روانی شدی . ایشون به خاطر هنرشونه که به شهرت رسیدند نه زیبایی
س.پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
شما خیلی حسودی! همین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
هنر وطن فروشی منظورتونه یا تن فروشی بی غیرتا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
تعداد مثبت و منفی ها نشون میده این نظر اقلیته یا اکثریت
فکر کنید که چرا اینقدر راحت ما درباره بقیه قضاوت میکنیم و به همه توهین میکنیم. این مشکل فرهنگی ما، تا همت نکنیم حل نمیشه.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
حتما میگه چرا قیافش مثل ترکها و.افغانیها نیست
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
حالا کاری به قیافه یا بازیش نداریم لباسش داغونه
روشنا
| Germany |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
متاسفم برای هرچی ایرانیه....احساس شرمساری میکنم بگم ایرانیم ن بخاطر سرزمینم بلکه بخاطر کوته فکری و جهل این مردم
علی داوری
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
در فرهنگ ایرانی به چنین کسی هرزه می گویند و به کسانی که در این صفحه از او حمایت می کنند علاقه مندان فرهنگ هرزگی! اگر راست میگی جواب بده!
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
علی ببند دهنتو!
هرزه تویی که اومدی دنبال عکسای این خانم و عقده ت رو خالی کردی
Ahmad
|
Australia
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
87
97
من تعجب می کنم از روزنامه ها و خبرها که هر روز اخبار این ادم رو دنبال میکنن کسیکه از ایران میره بیرون وبه اسم یک هنرپیشه و بازیگر ابرو و غیر ت ایرانی رو ازبین میبره ..… برای چی انقدر اخباراین ادم رو دنبال میکنید؟؟؟ ازموقعه ای ازایران بیرون رفت به جای اینکه از ذهن ها پاک بشه مشهورتر از قبل از زمانیه که تو ایران بوده ؟؟ من ازرسانه های خودمون تعجب میکنم ،نه این ادم ؟؟!
پاسخ ها
احمد
| United States of America |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
بستگي داره از چه ديدگاهي به اين مساله نگاه كنيم اگر از ديدگاه فالانژي نگاه كنيم حق با شماست ولي اگر منطقي نگاه كنيم و خودمون رو از زنداني كه برامون ساختن جدا كنيم و جهاني فكر كنيم ميبينيم كه اين ميتونه يه پيشرفت باشه براي اين خانم كه خودشو از قيد و بند هايي كه براش درست كرده بودن رها كرده و مثل 95 درصد انسان هاي ديگه كه دارن تو دنيا زندگي ميكنن اونم حق زندگي و ابراز وجود داره
سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
با سلام/جناب احمد با تمام احترام.
زن نماد يك سرزمينه /اگر به نقد فيلم هاييكه اين زن در آن حضور داشته نگاه كني و مطالعه بفقرمايي متوجه ميشي كه اين زن چه گندي به كشور ايران و نماد اسلامي بودن و حقير كردن ايران زده
شما درست ميفرمايي پيشرفت كرده اين زن ولي نه در راستاي بالا بردن ارزش يك زن از ديدگاه اسلام و قرآن ،بلكه پيشرفت اين زن در تن فروشي و لگد مال كردن شخصيت يك زن از ديدگاه اسلام بوده و هر روز به عذاب شديد قبر نزديكتر شده و پيشرفت كرده،اين زن نه تنها به شخصيت خودش توهين كرده كه به درك اسفل السافلين ،بلكه شخصيت والا مقام يك زن ايراني رو خدشه دار كرده،فقط بايد گفت ننگ بر اين زن.اگه از ديدگاه شما بازي در فيلم هاي مبتزل و نماد بي بند باري شدن پيشرفته ،بايد براي اين زن تاسف خورد ،چه بسا مرگ بهتر از اين ننگه.موفق باشي
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
"سرباز" برو آشتو بخور
133-دختر خوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
نظر سرباز کاملا درست و منطقی است فقط مقداری بصیرت لازمه برای فهمش
تا وقتی دختران و زنان ما در همه مکان ها مخصوصا دانشگاه ها به فکر خودنمایی در برابر مردان باشند بهتر از این نمیشه
معلومه که کسانی مثل این موجود خوار و حقیر و فرومایه رو حمایت میکنند و تشویق
فریده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
لابد منظورت از "دختر خوب"، دختریه که حق حرف زدن، کار کردن، در جامعه بودن، زیبا بودن و هنرآفرینی رو نداشته باشه! و فقط حق داره بره لای یه گونی سیاه ب نام چادر، تا مبادا گوهرشو بدزدن!
متاسفم که هم جنس منی اما دشمن من
چه قدر کج فهم و بی خردی در این نظرات هست
سایه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
آقای سرباز ( و بقیه صاحب نظران محترم ) شما لطف کن یه نگاه به زنای مملکتت بنداز . همه اونایی که مثل گلشیفته نرفتن یا دارن کارگری می کنن یا دارن زیر بار مالی تن فروشی می کنن یا یه مرد بی غیرت تو خونشه واسش پول نمیاره . دخترا از سر کمبود احترام و محبت تن به هر خواسته ی مردا و پسرهای هوس باز ایران زمین میدن . کثافت و فحشا همه مملکتو برداشته بعد شما نشستی گلشیفته رو قضاوت می کنی . به جای اونا دزد اموال مردمو به صلابه بکشید . همتون یه پا قاضی شدین جای خدارو گرفتین . شهر پر گدا و زنای تن فروشه .
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حرف مفت نزنید خودش میدونه چیکارکنه، بالاخره هر کس قدرت اختیار داره شما هم بجای سرک کشیدن تو کار دیگران به فکر خودتون باشید! از کی تا حالا رفتار یکی تو جامعه نمایانگر افراد دیگر هم هست تعجب می کنم ازین حرفه! پس در این صورت اگه یه پر لاشی و حروم زاده تو جامعه باشه داره پسرهای دیگه رو به تصویر می کشه!!!! اگه اینطور باشه قدرت اختیار و طرز فکرهای مختلف چی میشه!! طرز فکرتو عوض کن
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
23
46
حسودی نکن مریم جون !!! خخخخخخ
سید حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
68
42
اگر سایت های از خدا بی خبری مثل شما این ادم های بد بخت و جهنمی را پی گیری نکند این بدبخت ها شاید به فکر توبه و نجات خود بیفتند و ساده دلان دیگری فریب نخورند اخر برای یک مسلمان با این چهره کریه و بی حجاب در این چشنواره چه موفقیت و افتخاری میتوان تصور کرد الا تاسف از بدبختی و نکبت شما این رفتار را به قران عرضه کن بعد خودت قضاوت کن و اگر مسلمان هستی بدان این نشر و انتشارو تحویل گرفتن امثال این زن برایتان در اخرت عذاب ودر دنیا نیز بدبغتی به بار خواهد اورد
پاسخ ها
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
????what the FAZ
نغمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
اقای محترم چه ربطی داشت؟؟ایشون اصلا دیگه ایرانی و مسلمون حساب نمیشن..یکی شمارو از برق بکشه!!
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
70
59
از قدیم گفتن میمون هر چه زشتتره بازیش بیشتره
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
میمون تویی با این لحن و نظر مضحک و مسخره ت
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
46
56
مریم خانوم مگه بازیگری فقط به خوشکلیه...اولا که نازه و قیافه شرقیه زیبایی داره دوما و مهمتر از این بازیش عاااااااااااالیه !!!!
پاسخ ها
سلام به همه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
مجموع دقایقی که تو فیلم های اخیرش بوده فکر نکنم به 10 دقیقه برسه.رو چه حساب میگین عالی بوده؟ بازیش بد نیست اما همچین آش دهنسوزیم نیستا
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
46
39
دقیقا با شما موافقم.هیچی نداره که به ان بنازه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شما چي داري؟
لااقل كسي از ايران هست كه در جهان مطرحه
133
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بله خوب اینم حرفیه
من نمیدونم مطرح شدن به چه قیمتی؟؟!!!
بابا ما اگه نخوایم یه ابله اسم ایران و تو جهان مطرح نکنه باید کیو ببینیم والااااااا
کشور ما به حمدالله هم تو زمینه های علمی هم ورزشی و هم نظامی توسط انسان های بزرگ مطرح هست
حالا اینکه امثال شما میخواید برید و تو سیرکای دنیا مطرح بشید خب برید کسی جلوتونو نگرفته فقط خواهشا اسم ایران و نیارید
سعادت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
133 خیلی احمق و کوته نظری
گلشیفته به کوری چشم تو و بدخواهانش، به خاطر هنر و خلاقیتش مطرح شده، نه برهنگی و فلان و بهمان.
مثل این که یادتون رفته بازیگر همین مملکت بود و نام و اوازه ای خوش داشت. اون موقع نون برهنگی شو می خورد- تا کی جهل و خرفتی!؟
133
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
سعادت:
اره خوب در لخت شدن خلاقیتی نهفته ست بس عمیق که هر انسانی نمیتونه بفهمه فقط ابلهان درکش میکنن
در ضمن عزیزم مطمئنی تو غرب به خاطر هنر و خلاقیتش مطرح شده؟؟!! اتفاقا من تو حماقت شماها موندم
بله منم اینو قبول دارم که وقتی تو ایران بود به خاطر نیمچه هنری بود که داشت ولی الان چی
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
34
47
ب هنرش مینازه-خشکل ولی ساده -ارایش نداره
شيدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
25
52
هر وقت جاي اون بوديد، و تصميمي غير از اونچه كه گلشيفته گرفت گرفتيد، قضاوت كنيد ، در غير اينصورت بهتره فعلا به قضاوت در مورد خودتون بپردازيد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
34
29
هنرمندی فقط به بازیگری نیست .اینا فقط به خاطر یه فیلم بازی کردن مشهور میشن و فکر میکنن کی هستن. اونوقت خودشون رو گم میکنن و میشن وسیله ای برای ترویج فساد و بی حیایی. فکر نمیکنم یه فیلم بازی کردن مهمتر از یک جراحی نجات دهنده از مرگ باشه چند تا از این دکترا یا کسانی دیگر رو که کارهاشون شاهکاره مثل اینا خودشون رو گم میکنند تنها فرقش اینه که کار اینا جلوی دوربینه و مردم میبینن. اما اینا با این فسادی که دارند هم در این دنیا بدبختن هم در اون دنیا
پاسخ ها
الهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
پس از دید با کمالات شما! تمام هنرمندان زن و مرد خارجی فاحشه اند و از هنر بویی نبردن- کاش امثال شما تو جهان نبود تا هرکس خود خودش می بود نه یه نقاب پر از تزویر و دروغ
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
34
28
معلومه از بچگی با این عقده ها بزرگ شده .خود فروشی برا اهلش خیلی لذت داره.به این آدم باید حق داد...
پاسخ ها
شهرام حسین ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
تو هر وقت فهمیدی معنی خودفروشی چیه بعدش اجازه اظهار نظر داری لطفا هر روز به آیینه خونتون نگاه کن شاید به مفهومش برسی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
28
28
شاید چهره زیبایی داشته باشه اما زیباتر ازحضرت مریم و حضرت یوسف که نیست زیبایی با حیا اگرهمراه باشد ماندگاراست درضمن اگرفردی ازکسی حمایت کند درقیامت با او محشور می شود پس زیاد حمایت ازامثال این خانم نکنید
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
11
25
چقد جالبه....با یک عکس چقد بین بهشت وجهنمی یک فرد قضاوت شد...خوبه انسان ها مسئول حساب کتاب اعمال نیستن وگرنه تو همی دنیا خیلی ها ابروشون رو از دست میدادن....گلشیفته فقط انتخاب خودشو انجام داد مثل تمام بشریت...هنرش هم با وجود غیرهمسوبودن با عرف جامعه قابل تقدیره....در مورد ظاهرشم بنظرم همین که مثل خیلی از ایرانیای داخل هزارجور عمل و...انجام نداده واقعا لایک داره...در هرصورت بحث اصلی فقط هنرشه نه قیافش و نامه عملش که کسی بخواد نظری بده...کاش قبل قضاوت درمورد ادما یکم سرمون به کار خودمون بود وحسابرسی اعمال خودمون انجام بدیم.
bo22
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
30
30
هرزه ای بیش نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
هرزه نوع فكر و گويش شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
حالا ناشناس جان شما زیاد خوتو ناراحت نکن
اونوقت شاید فکر کنیم که شما هم هرزه ای ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
زیر این و اون رفتن هرزه گری نیست چیه
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
17
23
شیدا خانم برو فلیمشو ببین چجوری تو بغل یا اجنوی عشق بازی میکنه تا همه ببینش تو باید اعتراض کنی نه من تو دختر ایرانی هستی که این میمون ابروی دخترای ایرانی رو برده وقتی یک دختر فیلم سکسی بازی میکنه دیگه میشه بگی این ادمه فرق این با یک سگ که جفت گیری میکنه چیه سگ هم یزره حیا داره میره یه جای خلوت این کارو میکنه این میمون میگه من این کارو میکنم از فیلم هم بگیرید همه ببینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
عزيزم چرا ميشيني فيلمهاي اينو نگاه ميكني؟ بررو فيلمهاي صدا و سيماي عزيزمون رو نگاه كن- ببينم چه مصاحبه هاي خوبي با علما ميزارن ! آدم كيف ميكنه ! يه خورده هم كتاب بخون تا اجنبي رو اجنوي ننويسي خداي نكرده ميگن نفهم وبيسوادي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تو كه ازش خوشت نمياد اصلا چرا اومدي عسكهاشو ببيني؟؟ اومدي اينجا فحش بدي كه خودتو تخليه كني؟؟
هر شغلي روشي داره. هنرپيشه گي هم هميطور.
حالمون بهم خورد از اين سطحي نگري شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بابا عمیق نگر
واقعا مفهوم سطحی نگر برام جا افتاد دیگه خداروشکر مشکلم حل شد
آخه بابا ما آدما نفهمی رو به حد اعلای خودش رسونیم
سپیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
چه عمقی داره برهنگی نمیدونم چرا انسان های اولیه این عمق رو ول کردن و بعد متحجر شدند. شاید انسانهای اولیه هنرمندان کاملی بودند ما خبر نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
11
23
این هم یه مدته از چشم می افته و مثل توفاله می ندازنش دور و دیگر حناش رنگی نداره بدبخت بخاطر اینکه شکمشو سیر کنه اینکارا را میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بیچاره... بدبخت... خاک برسر نفهم... این بانو که داره عشق می کنه و رفته دنبال اونی که دوست داشته و شکر خدا که توی کارش هم به اندازه ای موفق بوده که توی کار خودش شناخته شده باشه... حالا تو به خودت نگاه کن... تو داری چکار می کنی؟ برای سیر کردن شکمت چی؟ اصلا چیزی از انسانیت و حق انتخاب می دونی؟ ببین با کیا شدیم 80 میلیون! خدایا مگه من چه گناهی کرده بودم؟
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8
14
آدمی ازاد آفریده شده و در انتخاب هم آزاده ..

دوستانی که نظرات جورواجور داده ، اینو بدونن که هر کسی مسوول اعمال ورفتار خودشه..
بالاخره ایشون خوب یا بد ، خودش هست وخدایش..
ومن وشما هم با خدای مون..
رفتار های غیر دینی تایید نمی خواد
سکوت بهترین جواب آنها می باشد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
10
17
سلام.
دوستانی که ادعا دارن کسایی که دارن حقیقت رو میگن دارن توهین به فرهنگ میکنن بخونن.
به نظر شما رفتن این خانم به کشورهایی که دشمنی تاریخیشون از بنای مجسمه ی تائیس گرفته تا همین الان برای کشور ما ثابت شدست و البته توهین به تمام عقاید ملتش و لخت شدن و خوابیدن کنار همین دشمن ها و ترویج مد لخت بودن و لخت شدن و هرازچندگاهی هم دادن پست های معلوم المحتوا توی شبکه های اجتماعی و چیزای دیگه که حوصله ی گفتنش نیست :::: اینها همه توهین به شما و خانواده ی شما و همه ی ما ایرانیا نیست؟
اما وقتی یه نفر میاد یه حقیقتو میگه و منطقی حرف برا گفتن داره میشه امل یا اسکل یا خل و چل یا بی فرهنگ یا هزار لفظ دیگه؟
و شما که میگی با یه عکس بهشت و جهنم معلوم شد نه به یک عکس نیست خانم محترم به هزار عکس العملی هست که تو این سال ها دیدیم و من دارم به شما شک میکنم که از چی دفاع می کنید!!!و البته این کار نیاز به هنر نداره یه آدمی که یه کم مشهور بشه اونطرف نازشو میخرن.مثلا اکبر گنجی که قبل از رفتنش به ایران شبکه های ماهواره ای بهش میگفتن اکبر قمپوز و بعد از رفتنش الان شده پروفسور اکبر گنجی.
پس این نیاز به هنر نداره فقط یه کم بی دینی و خیانت نیازه داره که اینا خروارشو دارن.
پس قبل از این که دست به تایپ ببرید اول یه کم فک کنید و از عقاید باطل دیگران بیخود دفاع نکنید.

موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
محمد جان - خدا تو قرآن گفته هركس رو بخواد مومن ميكنه و هركي رو بخواد كافر- هركي رو بخواد ميفرسته بهشت هركي رو بخواد ميفرسته جهنم. شفاعت كسي رو هم قبول نميكنه
من و شما چكاره ايم در مورد ديگران قضاوت ميكنيم وتو كار خداوند فضولي ميكنيم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
جناب ناشناس.
عزیز دلم اولا.این قضاوت نیست حق گوییه.اگه نظر شما اینه که باید سکوت کرد پس امام حسین ع چیکاره بود که درباره ی یزید قضاوت کرد و گفت اگر یزید خلیفه باشه الاسلام والسلام خوب میزاشت خدا خودش کارشو بهتر بلد بود دیگه!!
من و شما هم به عنوان یه مسلمان وظیفه داریم کسایی که فکر و ذهنشون نسبت به این خانوم تاریک هست رو روشن کنیم.همونطور که امام حسین از مکه به کربلا اومد تا یزید و یزیدی ها رو تا دنیا دنیایی میکنه به دنیا بشناسونه و این خانم یزیدیه.
دوما.مگه شما نمیگی انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامة.هنوز که الحمد الله قیامت نشده پس شما چرا برائتت رو به دشمنای اهل بیت نباید اعلام کنی.نکنه دوست دشمنای اهل بیتید یا این که در دشمن بودن این خانوم معلوم الحال شک دارید؟
کمی منطقی فکر کنید همه چیز روشنه.
موفق باشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8
9
و اما شمایی که ادعای دارید ما داریم با دیدگاه فالانژی نگاه می کنیم.اولا از کجا منطق خودتونو ثابت کردید که مارو متهم به دیدگاه فالانژی کردید.ثانیا اگر منظور شما از قید و بند دینه که باید ازش جدا شد و از فرهنگ و تمدن شیرجه زدن توی آغوش فرهنگی فرنگیه که باید خدمت شما عارض بشم که اگه شما از دیدگاه علمی هم به این قضیه نگاه بکنید که بدون ش منطقیه،به لحاظ جامعه شناسی شکستن آداب و اتیکت و هنجار ی جامعه یه بی ادبی محسوب میشه و برای کسی که منطقی باشه قابل قبول نیست.
پس جنابعالی اول معنای منطق رو متوجه باشید و بعد اظهار نظر به اصطلاح منطقی بکنید.

موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
12
25
متاسفم که نشستم و اینارو خوندم واین خانم مروج فسادو دوباره دیدم متاسفم برای کسایی که معتقدند به خاطر هنربازیگری میشه این خانمو قبول داشت متاسفم یه بی حیا وقت ماروداره میگیره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
واسه خودت متاسف باش، نادون ظاهربین متشرع بی هنر کم عقل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
امل
saba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
9
17
چقدر جالب نظر ها
1اون کسی که گفته بازیش خوبه!!!واقعابازیخوبی نداره بازیگرهای فوق العاده زیاذن
2کسی ک گفته خوشگله!!خوشگل نیست زشت هم نیست
3کسی که گفتی ازقیدوبند.....خانم یا اقای محترم این قیدوبندی ک میگین فرهنگ و دین کشورماست که باید بهش اخترام بذاریم درضمن ایشون مسلمان هستن اگه مسیحی بودن شاید اینقدرابروی کشورمانمیرفت ولی اینشون که مسلمان هستن دراصل ایران و باکارشون خورد کرد
ما حتی مسیحی های کشورموون هم به فرهنگ احترام میذارن وعالی هستن بااین ک تودینشون حجاب کامل نیست بازهم رعایت میکنن
برعکس بعضی از مسلمان ها که مثل این خانم عقده دارن..........
قید و بند به این نمیگن.....قید و بند به حجاب و پایبند بودن به دین نمیگن......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شماها عقده چي داريد؟ بشينيم با افكار متحجرانه امثال شما چشممون رو به دنيا ببنديم؟
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8
13
اونایی که طرفدارشن حتما"از عکس کاملا"لخت روی جلد مجله فرانسوی ایشون خبر دارند ؟
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
خب به تو چه
تو خودتو نگه دار باد نبرش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
عكسش به تو چه؟؟
دختر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
باید دید ودرس گرفت.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
5
15
والا ملت همچین می گن هنر داره که انگار چی کار می کنه؟؟؟؟ خداییش خودت لخت کنی و عکس بندازی جلوی چشم یه مشته عکاس این هنرمندیه؟؟؟؟؟ بله که ایشون آزادن هر کاری که دوست دارن انجام بدن اصلاً به ما چه ولی یادمون باشه لطفاً منطقی آدم ها رو بزرگ کنیم... عزیزان پیشنهاد می کنم اگه می خواهید مثل ایشون به بالندگی برسید شما هم لخت بشید :))
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
دوکلمه هم از زبون ننه ی عروس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بله موافقم
واقعا از این همه طرفدار میشه فهمید که همه هنرمندن فقط فرصت نشده هنرنمایی کنن البته شاید هم هنرشون رو عرضه کردن فقط جلو دوربین نبوده الهی بمیرم که معروف نشدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
واقعا خوب اومدي...تازه فهميدم دارم نظرات چه هنرمندايي رو مي خونم... پس هنر اين بود ومن بيچاره وقتم رو برا اين هنر گذاشته بودم ... خدارو شكر اعصابم راحت شد .من رفتم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8
16
اگر یه زره عاقل باشیم میبینیم که این خانم عمدا این فیلم ها رو پخش میکنه تا جوان های ایرانی رو گمراه کنه وبی حیایی رو توایران عادی کنه شاید یه زمانی هنرمند محبوب ما بوده ولی با این کاراش ارزش زن ایرانی رو زیر سوال برده واقعا بااین همه بی حیایی ارزش تعریف نداره
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
چی زدی ناشناس؟!
فازت چیه؟!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
9
19
این بیچاره نمیدونه 5 سال دیگه میمون هم بهش نگاه نمیکنه
متاسفم برای خود فروش وطن فروش
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
میمون به تو شرف داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بي سليقه بي فرهنگ
1-2-3-4-5
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
البته که شرف میمون و شانپانزه و گوریل و... خیلی بیشتر از این مثلا هنرمنده
و رضا جان شما زیاد حرص نخور شیرت خشک میشه
عزیزاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
8
12
دوستان نظرتون محترمه مایه کتاب راهنمای زندگی به نام قران داریم که اعمال این خانم محترم روزشت وقبیح میداندپس درهرکاری به قران رجوع می کنیم تاخوب وبدرابفهمیم_خداوند انشااله همه ماو گلشیفته خانم راهدایت کند آمین
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
به عقل و انصاف درونیت مراجعه کن، نه یک کتاب و چارتاخط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
خانوم لیلا خانوم
پس از این شما خیلی ییجا میفرمایید که برید پیش دکتر
هر موقع مریض شدی حتما به عقل و انصاف درونیت مراجعه کن و همه سعیتو بکن تا خوب شی
لازم به ذکر میباشد که این روش در بیماریهای لاعلاج و بیماریهای دهان و دندان قدرت بیشتری دارد
مثلا به انصافت مراجعه کن و بگو دندونم خراب شده و باید عصب کشی بشه ...
بعدا جوابی که بهت میدن و به سمع و نظر ما هم برسون لطفا
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ناشناسِ عقل کل! اگر کمی به ذهنت فشار بیاری، متوجه می شی که من گفتم انسان به خرد و عقلانیت مراجعه می کنه نه به عقیده و مسایل ماورایی و فراواقعی. مسلمن وقتی ادمی مثل تو مریضه باید به دکتر مراجعه کنه چون دکتر صاحب خرد و تجربه ست- ولی فکر کنم امثال تو باز برن سراغ قران استخاره کنن که برن دکتر یا نه.
سپیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
لیلا خانم اگر قرآن رو در حد یک استخاره می بینی یا مسائل ماورایی ( طبق گفته خودت) بهتر از این برداشت ارائه نمی دی . لااقل به حرف خودت که به قرآن با عبارت چهارتا خط و تنها یک کتاب عنوان کردی دقت کن کتابی که اصول و آداب زندگی رو روشن و مشخص کرده رو با این الفاظ خطاب نمی کنن.
فرج خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
2
13
آقای خ پول بانک ملی رو برد کانادا،دوستانی که دارن به گلشیفته فراهانی حمله می کنند
وطن فروش و تن فروش خطاب می کنند،دقیق چه کاری کردند؟؟چه در فضای مجازی،چه در فضای بیرون
مرگ بر خود فروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
8
5
وطن فروش نه خود فروش!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
3
10
چرا یاد نمیگیریم لازم نیست راجع به همه چی نظر بدیم؟
عمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
5
11
چقدر پیر و داغون شده... ایران که بود برا دیدن فیلمهاش می رفتم... ولی الان فیلمهاش چون خیلی بر محور ظاهری و اینکه زنه و هر limit ای رو ممکنه رد کنه! می چرخه... خوشم نمیاد دیگه ازش... باید احساساتش رو با عقلش مهار میکرد... اینجوری "پیشرفت کردن!" شترسواری دولادولاست! بارش کجه اساسن و به منزل نمی رسه
مهناز
|
Germany
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
6
10
ه.این خانم و اس هنرش مشهور شده درسته.هنرش رو هم خیلی خوب ارائه داده.هنرش بی بند وبار نشون دادن زنان ایرانیه . پس افتخار کنین به این هنر آفرین.پس فردا برین جلو دوربین لخت کنین
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
مهناز پیداست خیلی به هنر و زیبایی گل شیفته حسادت می کنی. وگرنه این خانم به تو چه کار داره که داری گازش می گیری
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
4
7
به نظر من هرکسی مسئول کارای خودشه مگه تو ایران کم آدم بی آبرو داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
5
7
سلام
حالا وطن فروش یاخود فروش فرقی نداره
ولی آدمی همیشه در سراشیبی است و رو به زوال
بگذار ده سال دیگه کسی نگاهش هم نمیکند مانده ویک دنیا حسرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
6
خیلی دوست دارم بدونم چرا گلشیفته رفت ؟ آیا برای پبشرفت بود رفتنش یا پسرفت ؟ قدیمی تر از اون و به نظر من با حیا تر از اون, شهره آقداش لو ... می خام از اونم بپرسم اینهمه سال تو یا دورو بر هالیوود بودی یا داخلش اما چرا من فقط شما رو توی مردان ایکس دیدم برای سر جمع 10 دقیقه و در فیلم پرسی جکسون هم صداتون بود برای 5 دقیه یا 7 دقیقه ؟ دلیلش اینه که متاسفانه بیشتر از هشت هزار سال تمدن فارسی داریم اما هنوزم فکر میکنیم آمریکاییه یا اروپاییه از ما متمدن تره بذارین بگم تمدن به علمو عمله نه سکس و سکسی و همین طور میخام بگم ای کاش بدونیم ما ایرانیها خیلی باحال تر از همه دنیاییم اما بدبختانه زودهم راهمونو گم میکنیم . در پایان به دوستان دیندارم میگم اگر گمراهی رو راهنمایی کردی دینداری و گر نه حرافی بیش نیستی و نه حتی مرد عمل .
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
تو زیاد به مغزت فشار نیار، بنده ی مومن و مخلص خدا!!!!! خخخخ
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
3
8
سلام
به نظر من ادم ها خودشون اینده خودشونو رقم می زنن . این خانم هم خودش اینطور خواست و رفت از ایران . این همه ادم میرن از ایران کسی باهاشون کاری نداره .به کار این بنده خدا هم کاری نداشته باشین بزارین هر جا هست خوش باشه .به اینده خودمون به ارزو های خودمون فکر کنیم. اینقد راجب ارزو های دیگران نقد و انتقاد نکنید . تو ایران هر کی هرکاری دلش میخاد میکنه اما به یه نحو دیگه . اون بنده خدا هم اون ور ابها هر کاری دلش میخاد می کنه . پس از نظر من هیچ تفاوتی نداره این ور باشی یا اون ور . مهم اینکه خودت بدونی داری چکار می کنی .
مهدی
|
Poland
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
14
5
دلواپسان چه بخواهید چه نخواهید ما دوستش داریم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
3
8
از وطنشون به همه جا میرسند. بعد به وطنشون خیانت میکنند ..بعد زمانی که پیرو فرسوده و بلا استفاده میشن حسرت وطنشونو میخورند ..کاش انهایی که علم و استعداد و ثروت داشتند یه جوری تلاش میکردند. که وطنشون پیشرفت میکرد نه برن در خارج خودشونو بفروشن و تبدیل به کالای بی ارزش بشن
ama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
3
10
اون یک دختر بد شده و ارزش های انسانی اش را زیر پاگذاشته من خوشم نمیاد ازش همین!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
3
7
جناب دلواپسان،دلواپس ناموس ایرانی هستن اگه شما نگران نیستی مشکل از غیرت خودت و اون دیوی هست که بت خودت کردی و دوستش داری.همون کسی که این غلط دلواپسی رو انداخت رو زبون امثال تو.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
مرگ بر دلواپسِ کم عقلِ ضد هنرِ مفت خور
شهربانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
دیو همونه که به شماها پا داد تا برای دین و دنیای مردم تعیین تکلیف کنید، دلواپس کم خرد شکم باره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
5
4
اینقدر قضاوت نکنید چرا ما آدما به خودمون اجازه می دهیم در مورد کسی نظر بدهیم مگه شما خدایی نکرده خدایید.هر حرف و کلمه انعکاسش تو زندگی ما هست پس مواظب افکارتان باشید.
تا بتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
6
7
به نظر شما آیا این فاحشه اینقدر مهمه که این همه نظر داید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
13
اصولا هالیوود از بازیگران زن ایرانی که حاضر به برهنه شدن باشن استقبال می کنه. هر چند گلشیفته هنرمند هستش ولی بانوانی با توانایی بالاتر و حتی چهره بهتر در ایران فراوان هستند ولی چون حاضر به برهنگی و فحشا در فیلمها نیستند هالیوود اونها رو ریجکت می کنه. در سینمای وسترن زن نماد سرزمینه و به این دلیل اونها علاقه زیادی به بردن زنان بازیگر ایرانی به فیلمهای برهنه و .. دارن. و این زن که نماد سرزمینه میشه آلت دست وسترنی ها و هالیوود. این یک نوع الگو سازی هم هست. بنوعی که دختران جوان ایرانی از این زن و کارهای خلاف عرفش الگو گرفته و فرهنگ مبتذل غرب به آرامی در خانواده ها رخنه می کنه. برای تسخیر یک ملت ابتدا باید زن که تربیت کننده یک خانواده هست رو هدف قرار بدن و به خوبی این کار رو میکنن. سلسله کشف حجاب ها هم در همین مسیر هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
3
3
دنیا تو علم تکنولوژی داره میره جلو ملت ما کجای کارن اون وقت همه این تو تعصب غیرتشون واسه گلشیفته گل میکنه !!! اون خانم راه خودشو انتخاب کرد
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
1
هرزه ی خوشگل...ختم کلام
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
خدایا شکرت مردم مملکت مارو باش باهم جنگ دارن سر نظر دادنشون نمیدونم فاز اونایی ک میگن حق داره چیه عزیزم خواهر و مادر خودتم لخت میشد تو بغل خارجکیا هر روز کلیپ هرزگی میداد میگفتی حق انتخاب داره ؟ چرت گویی با عنوان ازاد اندیشی
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
2
4
اگه بری اصل و نصب این آدما را پیدا بکنی میبینی که دله دهاتی که 2 نفر بهش گفتن عین فلانی هستی خودشو گم کرده و اگر نه تو ایران یه دخترایی هستند که این دهاتی هرزه پوخ اونا هم نیست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
بی سواد، اصل و نسب!
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
7
1
گلشیفته رو سالیان سال بعد از زندگی همه ی ما آیندگان درکش میکنن مث خیلی های دیگه که تو زمان خودشون منفور بودن و الان قدرشونو میدونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
1
3
پس چرا لباس پوشیده؟ واقعا متحجره بیچاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
3
5
چقدر دلم برای پدر مادر گلشیفته میسوزد وبرای همه ی بچه هایی که ثانیه ای ثانیه ای ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰آدم چی بگه خدایا خودت کمکمون کن اصالتو شرافتو انسانیتمون را اینقدر راحت نفروشیم'''
بانوی سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
2
2
اصلا به ما چه که ايشون چکار میکنند؟؟ یجوری حکم میدین انگار خودتون پیرهن بی درز مریم هستید، بسه توروخدا تا کی سرکشی تو زندگی همه؟؟ اگه هرکسی بدش مياد ازش نیاد، نگاه نکنه، دمش گرم که رفت و تونست اینجوری که خواست زندگی کنه
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اگر به تاریخ همه ملتها از گذشته های دور تاکنون توجه کنیم متوجه میشویم که همیشه ی تاریخ زنان و مردان آلوده به مساءل جنسی وجود داشتند و این چیز جدیدی نیست و از قضا بسیاری از آنان در زمینه ی رقص و آواز و خوانندگی و عشوه گری و نمایش بسیار مهارت داشتند پس خوب است این خانم را به حال خودش بگذاریم وبرای هم دعا کنیم
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
کاری به نظرات بقیه دوستان ندارم چون اکثرا همه چیزو خودشون خوب میدونن منتها میخوان یخورده لجبازی یا اظهار مخالفتی که خودشون هم نمیدونن برای چیه کنن ولی میخوام به لیلا خانم بگم که:
لیلا خانم شما که الحمدلله و به لطف خدا به این درجه از کمال و شعور رسیدی که بتونی به عقل و انصاف درونیت مراجعه کنی و کاری به چارتا خط نداشته باشی کسی هم که جلوتو نگرفته برو پیش اون بنده خدایی که خیلی جلو تر از ما به عقل و انصاف درونیش مراجعه کرده و کاری هم به اون چارتا خط نداشته و در حال طی کردن مراحل والای انسانیتش است
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
چه پاسخ منطقی و درست و حسابی یی!
من که ربطشو نفهمیدم. جناب حامدخان عقل کل، نکنه فکر رکدی فقط مسلمونا هستن که تو دنیا انسان هستن و خوش بخت اند؟! بگذریم که هرچی مسلمون تو دنیا ریخته یا دچار سقوط و خرافات اند یا جنگ، اما یه چیزی می گم یادبگیر پسرجان، تا اون وجدان درونت بیدار نشه، صد و بیست و چهار هزار پیامبرم نمی تونن هدایتت کنن
انسان باش بعد مسلمان!
انسانیت می گه شمایِ مسلمون داری نشر اکاذیب می کنی و با دید ظاهربینت داری مردمو قضاوت می کنی، اما اون خانم به ظاهر کافر درمورد تو و امثال تو قضاوت نمی کنه و با معیار خودش تو رو محکوم نمی کنه.
معیار من، معیار تو ، معیار ما، نمی تونه درمورد همه چیز درست قضاوت کنه و نظر بده.
پس دین و مذهب و قران نمی تونه بشه محک تو برای قضاوت انسان ها. اما عقل و وجدان و انسانیت می تونه این معیارو به دستت بده.
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
از قضاوت دینی و سطحی تو، همین حاصل شد که من که یک ناشناسم هم باید برم خودمو برهنه کنم و فلان و بهمان کنم! خودت قضاوت کن که عجب معیار محکمی داری. قرانو بسوزون اما انسان باش!
saba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
2
3
بی هویت رفته اون ور اب لخت شده بی بندوبار که هنر دارم؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بی بند و بار تویی که هرجا خبری و عکسی از این خانم درز کرده، رفتی پیداش کردی و عقده های روحیتو خالی کردی-مثل الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
مریم خانوم شما هم مثه گلشیفته عقده روانی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
4
همیدیگرو خرد نکنید بخاطر گلشیفته
geet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
2
3
ولی واقعا وقتیکه تو ایران بود زیبا بود اما الان قیافه خوبی نداره.احتمالا ازبس با مردهای مختلف ارتباط برقرار کرده اینطوری داغون شده.من آدم مذهبی نیستم و خوشم هم نمیاد ولی معتقدم هر آدم برای یک نفر ساخته شده!
نیک نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
1
2
سلام وسپاس ازانتشاراخبارهنری!!!
وواقعامتاسفم برای آندسته ازمردمی که نقدمیکنند آنچه راکه پوچ وبی معناست!!! خداروشکرکه هنرمندان نظرات شماهارونخونند!مایه خجالت هست! شمامیتونید اثریک هنرمندرو نقدکنید نه ظاهرش رو!!!لطفا موکل دنیاوآخرت کسی نباشید!لطفا غیرت هموطن بودنتون رو درجای درستش خرج کنید!!!
دانایی کلید توانایی است!!! ونادانی مایه عذاب!!!
شهروند
|
Germany
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
3
2
سلام چه خوب بوداگر همیشه بااحترام به نظرات دیگران از کنار اوناردمیشدیم دردنیای سینمای ایران زنان ومردان پایبند اصول اخلاق وعرف کم نیستن ما زنان هنرمند مثل فاطمه معتمدآریا مریلازارعی ومردان موفق وپرآوازه مثل پرویز پرستویی شهاب حسینی فریبرز عرب نیا وخیلیای دیگه درکشورما کار میکنند مردم بااحترام ازاونا یادمیکنن
اصلا آگه کاری به دین هم نداشته باشیم مگه چارلی چاپلین به دخترش توصیه نمی کنه که هیچ وقت اندامش روابزاری برای سوئاستفاده قرارنده ایشون نه مسلمون بود و نه مذهبی دواتیشه درهیچ دینی به اندازه اسلام اززنان مراقبت نشده تا جنس مخالف ازاون درهیچ شرایطی سوئ استفاده نکنه امیدوار خداوند همه مارو هدایت کنه
پاسخ ها
زکریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
منطقی شروع کردی اما اخرش تو هم در بند مقیدات مذهبی هستی با همین مقیدات می خوای رای بدی-متاسفانه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
3
3
زندگی خودتون رو بکنین...
قضاوت خوب و بد رو نکنین...
به جای اینکه بشینین اینجا نظر بدین...دنبال کار مفیدی باشین.
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
2
3
واقعا ملت بیکار که بهمون میگن درسته سرتا پای هممون مشکل هزارتا گناه و کثافتکاری تو زندگیها مون داریم بعد امدیم در مورد کسی که راهش انتخاب کرده ابراز نظر میکنیم از خجالت هم در میایم ولی جالبی داستان جایی که هممون دنبال و پیگیر کارهای این بانو هستیم که سر از این صفحه در اوردیم عجب فقطم اهل ارشادیم برای بقیه نه خودمون دممون گرم
فافا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
4
2
والا اگه من هم جای گلشیفته بودم می رفتم اخه ایران چ داره که بمونه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
2
4
من نمی دونم صاحب جهنم و بهشت شما مسلمونهای دو اتیشه هستید یا خداوند متعال لطف کنید به جای خدا ننشینید و مردم رو جهنمی و بهشتی نکنید و مطمئن باشید ملاک های شما با ملاک های خداوند برای عقوبت بندگان بسیار متفاوت است .پس یاد بگیرید برای خدا تایین تکلیف نکنید چند رکعت نماز و روزه و حجاب دلیل بهشت رفتن یا نداشتنشون دلیل جهنمی بودن نیست بروید یک مطالعه کنید مثلا احادیث قدسی اونوقت می فهمید که این قضاوتهاتو چرند مطلقه.
در ثانی یک نفر به اختیار خودش راهشو جدا کرده این چه ربطی به غیرت ایران و ایرانی داره یعنی غیرت ایرانی یا بی غیرتی کلا بستگی به رفتار یک فرد داره ؟
اون همه خواننده و هنرپیشه سال 57 رفتن ایران بی غیرت شد ؟ این خانم هنرپیشه است و دوست داره اونجا کار کنه به شما چه مگه شما مالک این ادم هستید.؟
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
زنده باد اقا مهدی. خوشم اومد از انصاف و متانت کلام و استدلالت. افرین
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
3
2
سلام
خیلی ازماادم ها خودمان را درگیر دنیا کردیم وچه خوب دشمنان اسلام بدی هارابرایمان خوب جلوه دادندکه انتخاب وراه این بازیگر را لایک میکنیم به شهرت وزندگیش حسد میورزیم.خیلی خوب تونستند ازطریق گلشیفته هم ذهن مادرگیرکنن.بازی در فیلم های خارجی خلاف نیست همانطور که آنان در فیلم های ما بازی میکنند اما با رعایت یک سری شئونات اسلامی.(خواندن نظرات برای فهمیدن اینکه هنوز جوانان باغیرت ومذهب هستندکه ازدینشون دفاع کنندبدون ترس ازمسخره شدن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
اخه مغزنخودی! دشمن بیکاره بیاد رو تو سرمایه گذاری کنه! کله ی شما مذهب زده ها بو قورمه سبزی میده
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
6
5
اونایی که هواداراین زن بی بند وبار و بی حیا هستن شخصیتشونم صد در صد مثل اونه هرکسی از ادمای مثل خودش طرفداری میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
آفرین مهسا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
این خانم افتخار ماست و شما که همچین تنگ نظری ها و دهن لجنینی دارید ننگ ما هستید. زنده باد هنر و ازادی و مرگ بر تحجر و تنگ نظری و ریاکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
اقتخارت مال ننت بی غیرت اگه این هنره برو خواهرت رو لخت کن برای این و اون
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
با تو ام ناشناس خدانشناس
تو با این رکاکت کلامت و بی شرفیت، ابروی هرچه مسلمان و انسان رو به باد دادی
خاک بر سردینی که تو پیرواش هستی، ناشناس پلید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
4
2
اگه این هنرمنده پس یک هنرمند ارزشی مثل سید جواد هاشمی چیه؟متاسفم براتون . کسانی که از این احمق حمایت میکنند خودشان یک مشت احمق نفهم خودباخته به ظاهر متمدن عقده ای هستن . والسلام
پاسخ ها
الهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ازمثالی که برای هنرمند ارزشی زدی، پیداست میزان درکت از هنر و فرهنگ!
خوبه بدونی که هنر و علم رو با معیارهای اخلاقی و مذهبی نمی سنجند. هنر تکنیک و فن خودشو داره-اگه از فن و هنر چیزی می دونی، بیا نظر بده.
این خانم هم تو کشورش موفق بود هم تو جامعه جهانی. حالا شما حالیت نمی شه فحش نده و بیرون نریز خودت رو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
دردو بلات تو سر الهه
یدالله لطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
احسان وضعت خیلی خرابه! مردم از خنده!! سیدجوادم شد هنرمند؟! وای خدا چه خاکی بر سرمون شده که اینا تو جایگاه هنر قرار گرفتن. حق دارن امثال خانم فراهانی که از این خراب شده می رن.
مشمول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
1
افرین
حاجیلویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
3
1
سلام
افرادی مثل گل شیفته فراموش کردن که انسانن امثال اونا مثل حیوان فکر میکنن آزادی و پرستیژ رو در حیوانیت می بینن در افسار گسیختگی،لجام گسیختگی و بی بندو باری می بینن.
کسی که مقید به انجام واجبات و ترک محرمات باشه چنین کاری رو انجام نمیده.
خداوند در قرآن فرموده جن و انس را خلق نکردم مگر برای عبادت . پایه و اساس عبادت انجام واجبات و ترک محرماته بعدش میریم سراغ خوش قلبی ، مهربانی ،بخشش.
نظر شما اینه دیگه (درسته که بی حجابه اما شاید خوش قلب باشه بخشنده باشه مردم و شاد کنه به فقرا کمک کنه پس نباید در موردش قضاوت کنیم ) اما اینا فرع قضیه است اول باید خیابان اصلی رو طی کنی بعد برسی به خیابان فرعی
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
3
واقعا ما کی میخوایم یاد بگیریم که طرز فکر دیدگاه و روش زندگی دیگران رو زیر سوال نبریم هر فردی دنیایی خصوصی برای خودش داره پوشش این خانم به ما ن سودی میرسونه نه ضرری پس راجب زندگی دیگران بهتره که سخن نگیم و برای کسی خط مشی تعیین نکنیم و بگذاریم هر کس راه خودش رو بره
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
2
5
بسیار بازيگره خوب و محترمی هستن گلشيفته فراهانی.❤
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
اگه کسی ناراحت دنبال اخبارش نمیره فضول
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
3
درود
منتقدین و موافقین خودتونو زیاد در گیر نکنید. دوتا نفس عمیق بکشید و بچسبید به کارتون :)
زنده باد ایرانو ایرانی ;)
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
درود
منتقدین و موافقین خودتونو زیاد در گیر نکنید. دوتا نفس عمیق بکشید و بچسبید به کارتون :)
زنده باد ایرانو ایرانی ;)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
3
3
خدایا به آبروی محمد و آل محمد این جوون نادون رو به راه راست هدایت کن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
کاش خدا قد اون به تو شعور و انسانیت میداد..صلوااات
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
4
3
زنی که کامل برهنه می شود تا یک عکاس مرد فرانسوی از او عکس لخت مادر زاد بگیرد و در مجله چاپ بشود قضاوت نمی خواهد کاملا معلوم الحال است
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
4
2
واقعاخاک برسرخودش وطرفدارهاش...
پاسخ ها
سحرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
خاک بر سر نو و امثال تو که مایه ننگ مملکت اید. اون که هنرمنده
نادر
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
3
1
بانوی ایرانی همراه بوده باشرم حیا فقط کاراین بی نام نشان ازراه به درکردن جوانان ایران زمین است بس ، خودفروشی که هنرنیست
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
3
2
بازیگر حوبیه قراره تو دزدان دریایی کاراییب 5 هم ج.ن.د.ه ی جانی دپ بشه به اون بده.
رها
|
United States of America
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
3
3
من اصلا خوشم نمیاد کسی درمورد اینو اون نظر بده هرکس مسئول کارای خودشه پس زود قضاوت کردنو بذارین کنار
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
3
4
گليشفته بردن تا آ برویی اسلام ببرن.بگن چقدر زن مسلمان بی حیا هست ای جامعه مسلمان .متاسفم برای گلشيفته.چند سال دیگه وقتی کارشون باهاش تمام شد.مثل دستمال كثيف پرتش میدن.خودشو به حراج گذاشت.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
تو کلاه خودتو نگهدار نذار باد ببرش، نگران زن مسلمون نباش. اگه امثال شما باشن که زنانو هنوزم زنده بگور می کنید.
مهسیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
1
واقعا نظرات نسبت به گلشیفته خیلی بی ادبانه است زن درچارچوب سینمای هالیوود باید برهنگی داشته باشد ونقش های اوروتیک جز جذاب ترین هاست من علت این همه حمله رو واقع درک نمیکنم هموطنان ما واقعا از سینمای جهان به کل پرتن ودایره بصری ودیدشون به بازیگری محدود به صدا وسیمای محدود ایرانه
پاسخ ها
سحرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
3
4
این شخصو پدرش رد کرده و میگه,,, من او را دخترم نمیخوانم,,باعث بی ابرویی شده ,,پدرش شرم میکنه اسمشو بیاره ,شما دارید سر چی بحث میکنید ,,,,خدا کنه که یک روز از تاریکی و منجلاب هوس بیاد بیرون و راه انسانیت و پیدا کنه
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
عقبتش مونده ذهنی! پدرش به دخترش افتخار می کنه و بعد از مهاجرتش بارها عکس هاشو با دخترش در فضای مجازی منتشر کرده- کور بودی ندیدی یا گول روزنامه های امثال کیهانو خوردی؟!
شهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
5
سلام نظرات همه رو خوندم ..خیلی همه زیبا احساساتشون رو بروز دادن...هر کی از دیدگاه خودش...من برهنگیش رو قبول ندارم اما این هم قبول ندارم ایران و اسلام اینقد سسته که با گلشیفته فرو بریزه...بنظرم اون راه خودشو رفته...این رو تشخیص داده که برهنه کنه..اما مگه کم هستن زنان و دخترانی که تو این جامعه صدها بار بدتراز گلشیفته هستند..ما فقط کار علنی ایشون رو دیدیم...شما که مسلمونی مگه اونقدر به خودت میبینی افکار و رفتار بقیه رو قضاوت کنی..وجود خشک مغزایی مثله اونهایی که بی ادبانه قاضی میشن نفرت رو از عقاید شما بیشتر میکنه نه گلشیفته....
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
4
1
کسی که با اسم ایرانی آمده
کسی که دین مسلمان داره چرا باید لخت بشه.درسته خیلی ها همه کار می کنن ،اما گلشيفته وامثال اون چون بازیگر هستن به عنوان نماینده ملت ایران و بخصوص جامعه مسلمان هستن .کشورهای دیگه می بینن اینها رو .خوب چه فکری می کنن میگن مسلمانان همین طوری بی بند وبار هستن.گلشيفته نمی تونست مسلمان باشه قبل از رفتن می گفت من نمی تونم مسلمان باقی بمونم .دينشو عوض مي كرد.احترام مسلمانان هم مي گرفت.
مردهای که میان نظر ميدن .ا دم بأيد روشنفكر باشه.زن بأيد لخت باشه و.....يك سؤال دارم ا يا اجازه ميدن ناموس خودشان هم بره عكس لخت بذاره .بغل كسي ديگه بخوابه ? آقایان روشنفکر بی غیرت
خیلی عده کم از بازیگران خارجی عکس لخت لخت ميذارن رو جلد مجله.گلشيفته اینقدر بی بند وبار .زن بی خودی و عقده ای هست از این ول رفت لخت شد عکسشو گذاشت رو جلد مجله و...به این میگن چه??????!!!!!
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
من نمی دونم چرا امثال شما مذبیون متعصب، چرا در همه چیز به دنبال نقاط منفی و اثبات زشتی های یک چیز هستید؟ واقعن دین به شما چیزی جز بدبینی بخشیده؟ تو اگر مسلمانی و برای عقیده و مذهبت ارزش قایلی اون رو در انسانیت و فهم و اخلاقت نمایان کن؛ نه فقط در حد کلمات و سخنان تهی و محکوم کننده
کدوم یک از شما به ظاهر مسلمون ها اومدید و از هنر و کمال این خانم حرف زدید که دست کم در پنج شش هنر و فن سرآمده: بازیگری، موسیقی، خوانندگی، ورزش، طراحی هنری و.. .
تنها چیزی که دروجود ایشون و امثال ایشون دیدید، ظاهر و لباس این خانم بود و یکی دو صحنه که ضرورت دنیای هنر غرب هستش و فقط این خانم نیست که همه ی هنرمندان برجسته اشان از این حواشی و ملزومات دنیای هنر به دور نیستند.
آیا دین شما به شما اجازه داده که بدون شناخت، افراد رو تنها با معیار خودتان قضاوت کنید؟ چون فلانی ظاهرش با عقیده و باور جور درنمی آد، فاحشه است و از انسانیت به دور افتاده؟
وای به حال کسی که بخواد دینداری رو از شما یاد بگیره و اسلام رو با وجود امثال شما بشناسه. حتمن یک مسلمان داعشی خواهد شد.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خانوم محترم(فاطمه) دریه کلام بهتون میگم کسی که لخت شه و خودشو جلو دیگران در معرض دید بزاره یعنی تمام ارزش هاش نابوده حداقل از نظر ما مسلمونا واقعا داره دین نابود میشه لعنت به هرچی که این افکار رو در ذهن شماها قرار داده از همه بدتر خود شما از اونا احمق ترید که حرفاشونو گوش میکنید (شبکه های ماهواره ای و فیلمای .. که تغذیه تون تو روزه) من واقعا متاسفم برا مملکت اسلامی که هیچی از دین اسلام و اصول و پایه اون نمیدونن اما میان این جا برا ما بلبل زبون میشن کامل ترین و بهترین راه برای رسیدن به خوش بختی چه این دنیا و چه اون دنیا قبول دین اسلامه اگه زحمتی نیست براتون برید یه سر به اصول و پایه دین مراجعه کنید و درمورد این انسان هالی بیعفت سخنان فراوانی هست من 15 سال بیشتر ندارم اما انقدر تو مسیر دین و قران مطالعه کردم که شعور و فهمم به این درجه برسه ، به خدا حیونشم شرم داره از این که خودشو به غیر از جفتش برا چیز دیگه اماده کنه شرم کنید
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
محمدرضای احمق! فیلم بازی کرده، زندگی هنرمند از بازییش جداست- واقعن این مسئله ابتداییرو نمی دونی؟!
لابد اگه نقش دزد هم بازی کنه، بهش می گید دزد- واقعن مایه آبروریزی هستید شماها- زنده باد هنر و زیبایی و آزادی
mehr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
3
1
عزیزان خودم و شماها را به قرآن ارجاع میدم
و شناخت حقیقت اسلام و میخوام با منطق با هم بحث کنید نه با الفاظ امل و بی فرهنگ و ....
اگر 4 تا فیلم و کتاب اون وری خوندی 4 تا فیلم و کتاب دینی هم بخونم که بتونیم درست انتخاب کنیم که یه موقع خدای ناکرده اشتباه نکنیم چون این انتخاب بسیار حیاتی، گاهی میترسیم بریم طرفشون چون حق اند تا میری قلبت میپذیره و چون باید یه سری کارها رو برای بندگی در مقابل خدا انجام بدیم و ما حالش و نداریم و .....ترجیح میدیم نریم اما اسلام برا همه راه داره نترس و برو مطالعه کن همه ادیان رو و بهترین رو برگزین
از طرفی دیگر هر کسی یک فرهنگ داره،برادر یا خواهر عزیز اگر کسی دینش و بخواد میشه امل و ....
خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
پوشش چادر که برگرفته از پوشش حضرت زهراس شد گونی؟
چند چندیم با خودمون عاقبت خودمون و بچسبیم حساب کنیم ببین کدوم وری دین دار یا بی دین، تا گیر میفتیم یا خدا کمک و یا حضرت زهراس و یا ابوالفضل شفاعت کن و..
بیا با هم عهد ببندیم با همتون عهدمون هم اولین مشکلی که از این تاریخ برامون پیش میاد ببینیم چند نفرمون از خدا کمک نمیخوایم
خوب خدا ، الله یه کتاب داره قرآن مطالعه کنیم
دیگه 4 تا لفظ یاد گرفتیم که نشد مطالعه ...............
از عاقبتمون بترسیم درست انتخاب کنیم درست انتخاب کنیم درست انتخاب کنیم
مرگ نزدیکه اون وقت با امل گفتن کارمون راه نمی افته
پناه بر خدا
برای هممون از خدا عاقبت به خیری طلب میکنم
یا حق
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
مهر عزیز، هول نکن! چیز زدی داداش؟! حالمون بهم می خوره از این دلواپس های همیشه در صحنه!
میراندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
1
3
شماهاییی که شان یک هنرمندوتاحدیک روسپی پایین میآورید بویی ازهنر نبردید نه ازانسانیت که انقدراحت تهمت میزنید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
2
2
گلشفته اگر اخرت نداشته باشد ( یقین ندارم ) دنیای با احترام که دارد
در ایران هر روز بایستی منتظر یک رویداد تنش زا باشیم مانند لغو کنسرت ها توسط چماق داران.
زد و خورد خیابانی به علت تصادف و .... به من چه .
لاچین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
4
0
تلخ ترین واقعیت اینه که قبل از انقلاب هم ایران پر از فاحشه و مردای بی شرف بوده الان ظاهراً جمع شدن ولی با دیدن این نظر ها معلوم میشه که ذات انسانها با یه انقلاب عوض نمیشه همون آدمین. مردایی که به همچین آدمی نظر مثبت دارن و خانمهایی که کثافت کاری ایشون رو در هر قالبی قابل توجیح میدون، دست خودشون نیست یعنی خمیر مایه شون خرابه
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
بمیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
4
2
واقعا متاسفم / ايشون عابروي ايران و ايراني رو برد / واقعا عابروي بچه مسلمونا و شيعه ها رو تو دنيا برد / متاسفم براي اين كه ايشون رو هموطن خودم بدونم/ به قول رو‍ژه گارودي فرهنگ هركس نشون ميده اهل كجاست / وفرهنگ او در حال حاضر ايراني و اسلامي نيست
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
کاش شما بچه شیعه های آتیشی دوزارم سواد نوشتن و ادبیات داشتید!!! حیثیت خودتونو نمی بردید
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
5
2
فقط ميتونم بگم گلشيفته يك هوسباز تن فروش است . لياقتش همون خارجي هاي هوسران هستند. درود بر دختران و زنان مسلمان ايران زمين
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خدا بهت عقل و شعور بده!
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
3
1
واقعاکه این مگه کی باشه که باهم دارین بحث میکنین برین سرکاروزندگیتون!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
3
2
فاطمه که نظر گذاشتی
اگه مسلمان باشی حتما تعریفی از دین مسلمانی بلدی????
فقط بلدين بگین اينها هنرمند هستن باید لخت بشن.باید می گفت من وهابی یا بهایی هستم به اسم دین مسلمان نمی رفت عکس های لخت بندازه رو جلد مجلات.
اینها ضد دين هستن هيچ فرقی با داعشي ندارن .
نه کسانی که پیرو حجاب خوب. پیرو فاطمه زهرا وپيرو امامان هستن .اونها رو داعشي میگی .متاسفم برای فکرت فاطمه .کاش بري اسمتو عوض كني لياقت أين اسم نداري.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خانم شما لطفا فقط درمجالس روضه خوانی حرف بزن! حق نداری در باب نقد هنر و زیبایی شناسی صحبت کنی چون سوادشو نداری.
من ننگ دارم از مسلمون های بی سواد و متعصبی که فقط حنجره جر می دن برای حجاب و پوشش؛ ولی ذره ای اخلاق و انسانیت در وجود و قضاوتشون نیست. من خودم چادر سر می کنم اما متنفرم از این که کسی منو با ظاهرم قضاوت کنه.
قبل از مسلمون و بچه شیعه بودن، تو رو خدا یه کم انسان باشید. همین
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اصلن شما کی هستی که به خودت اجازه می دی فتوا صادر کنی که فلانی بره بهایی بشه یا از دین اسلام برگرده بعد بره تو غرب بازیگری کنه؟! واقعن کدوم دین و مذهب به تو این اجازه رو می ده؟! متاسفم که هم کیش منی.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
4
2
من برای این فرد واقعا متاسفم
کاش ایرانی نبود هم بهتر هم سنگین تر
با این نه ما از ایرانی بودمون کم میشه نه اضاف میشه

بد تر هم میشه
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
2
6
نرگس خیلی افکارت منجمد ه وخیلی متحجری فقط همینو میتونم بهت بگم
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
موافقم!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
6
2
این خانوم بی غیرت آبروی زنان باحیا کشورمون رو برده و هرروز ببازیگران جدیدی دارن به این چهره های شیطانی میپیوندند این ها بازیچه دست نیروی های شیطانی که همون امریکایی های بی غیرت و بی حیا شدن و خودشون هم خبر ندارن چه گندی برای مملکت اسلامی ما اوردن وظیفه ما امر به معروفه خواهش میکنم امربه معروف کنید طبق گفته امام صادق اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم شرورترین افراد جامعه به ما مسلط میشن خواهش میکنم یکم بیشتر تامل کنید
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
امر به معروف جایگاه و شان نزول خودشو داره آقا پسر غیرتمند!!!! تو چه کاره ای که وایسی این جا یک نفرو اون سر دنیا امر به معروف کنی.. محکم بگیر باد نبره پاپوش خودتو.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
3
2
اعصابتونو خرد نکنید خیلیا فقط و فقط تو کشور ایرانند ولی نه مسلمانند و نه ایرانی وفقط به خاطر منافعشون اینجان دوستان من امثال امثال این خانم زیادنند اما پشت پرده هستند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
3
2
اعصابتونو خرد نکنید خیلیا فقط و فقط تو کشور ایرانند ولی نه مسلمانند و نه ایرانی وفقط به خاطر منافعشون اینجان دوستان من امثال امثال این خانم زیادنند اما پشت پرده هستند
شهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
2
2
من واقعا نمیدونم شماها چی به جونتون افتاده..واقعا این دم از خدا و پیغمبر زدن است؟. این پیاما چیه...مگه گلشیفته هر جا لخت شده گفته من مسلمونم..اصلا از کجا معلو م اون اعتقاداتش اسلام بوده..صرف ایرانی بودن یعنی مسلمان؟سخت در اشتباهید..مملکت ما فساد بیداد میکنه..کی اینجا مدعی هست که ایران فساد نیست..ماها هر کدوم به نوبه خودمون یک بمب ساعتی هستیم..زمان و محل انفجارمون فقط فرق داره...من اصلا کارشو قبول ندارم..اما متاسفم که اینقدر بیکارید که تو زندگی هم سرک میکشید..دلش خواسته ..شاید بیماره...من و شما ایا سالمیم...
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
4
5
حسادت چیز خوبی نیست؛خانم گلشیفته فراهانی هنرمند فوق العاده بزرگیه؛فکر نکنم در صلاحیت یه عده افراد کوته بین باشه که ان بانوی محترم رو تکفیر کنند یا بگند ایرانی نیست....
تشخیص خلوص نیت انسان ها با خدای مهربونه
یه دختر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
2
به خدا خندم گرفته از نظرات دوستان.یکی طرفداری میکنه یکی فحش میده.بابااااااااا مگه کارو زندگی ندارید شمااااا!!!!؟؟؟؟واسه چی اعصاب خودتونو بهم میریزین.ریلکس باشید، واسه پوستتون خوب نیستااااا.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
5
لاچین احتمالا توروزنامه کیهان زیاد میخونی دلواپس عقب افتاده
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
4
2
فاطمه ومليکا شما که لخت شدن اونو قبول دارین .
شما ها هم یکی هستین مثل او.
برين شما ها فكر آ زاد دارين برين لخت بشين....
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
5
1
فاطمه گفتی چادری هستم.اما برو درش بیار لیاقت نداری.شما ها هم مثل داعشي هستین به اسم مسلمانی همه کار می کنین.داعش به خاطر اینکه دین شیعه خراب کنه رفته تو جلد مسلمانی به خاطر اینکه به جهان بگه مسلمان آدم کش،خیانت کار و....تو هم میگی آ دم اشکال نداره مسلمان باشه اما حق داره لخت بشه.آدم کش باشه و....شماها چه فرقی با داعشي دارین .ایران هم داعشي داره امثال مثل شما.أما فعلا فرصتش پیدا نکردین.وگرنه سر همه رو می برين.داعش وارد ایران بشه اولین نفرها شماها هستین ميرين جهاد نکاح.مثل گلشيفته جهاد نکاح همه شده.خانم مثلا فكر آ زاد .....ديگه هیچ.
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
5
برو بابا دیوونه خداشفات بده
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
6
نرگس معلومه خیلی عقده ای هستی امثال شما افراط گراهای مذهبی هستین که جامعه رو به این روز انداختین به امید ازبین رفتن تحجر
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
ملیکای عزیز، امثال ایشون هیچ محبوبیتی پیش مردم ندارند و کاملا منفور هستن. امیدوارم ریشه کن شود این تحجر تعب امیز کورشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
0
بازم خوبه لباسش کامله!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
5
چرا انقدر راحت راجع به دیگران قضاوت میکنید....
اصلا کی به ما حق قضاوت کردن داده...
جامعه و مردم سرزمین ما خودشون به قدری اوضاع بدی دارن که فکر نکنم لازم باشه راجع به بقیه نظر بدیم.دل و عمل که سیاه باشه چه فرقی میکنه با حجاب باشی یا بی حجاب .تن فروش باشی یا نباشی ....
هر کی مختاره هر جور که دوست داه زندگی کنه.خوب یا بد.ما کلاه خودمونو بچسبیم باد نبره...
اوضاع دنیا کلا خرابه عزیزا....
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
چقدشماهابیکارین باز!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
4
1
من از زاویه دین و مذهب و بهشت و جهنمش نگاه نمی کنم(البته از اون جهت هم قابل بحثه)ولی همینقدر می دونم که اگه آدم با هویتی بود عکس لختش رو روی مجلات چاپ نمی کرد. اینکه ملزومات دنیای هنر این کار رو ایجاب می کنه توجیه خوبی نیست! آیا دنیای غرب آدمهای فهمیده و متمدن دیگه ای نداره که از اونها بشه الگو گرفت؟ کار این خانم در خلع لباس، مقدمه ورود به هرزه پردازی است که در خود غرب جریانهای قدرتمند مدنی و اجتماعی و خانوادگی برای مقابله با آن اعلام وجود و فعالیت کرده اند.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
1
مليکا ما عقده ای نیستیم.ما راضي هستيم وخوب هم زندگی می کنیم. شما ها هستین عقده لخت شدن دارین.حسرت گلشيفته می خورين.
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
نرگس خانوم فکر نمی کید لحنتون خیلی زننده ست اونم نسبت به مخاطبا؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
ایران سرای من است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
2
درست و غلط نسبی هستش بستگی داره که از چه زاویه ای داری نگاه می کنی کاش می شد به جای جهل و تعصب کمی هم خرد و انسانیت جایگزین می شد و برای انسانیت فاکتورهای زیادی هستش و مهمترینش میشه گفتار نیک ، کردار نیک ، اندیشه ی نیک و شمایی که راحت به خود اجازه میدی به هر کسی خواستی توهین کنی یه نگاهی به خودت بنداز ببین خودت چی هستی ....؟؟؟!!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
0
یعنی (فاطمه) شما محبوب هستین هیچ گونه ارزشی برای دین و اسلام و..نداری .
لعنت به این محبوبیتی که با برهنگی شروع بشه.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
سفسطه نکن خانم بی سواد! حرف و بحث ما چیز دیگه ای بود
کسی از برهنگی طرفداری نکرد. ما از انسانیت و هنر گفتیم که بویی نبردید امثال شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
2
من متاسفم در جامعه ای زندگی می کنم که فقط به اسم مسلمان زندگی می کنم ولی از حقیقت دین چیزی نمیدونم کسی که میگه من چادریم ولی این خانم با پوشش قبول دارم پس خودش حقیقت چادر سرکردن نمیدونه وبه اجبار خانواده چادری شده واقعا متاسفم
MAM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
0
بسه
واقعا به نظرتون یه گلشیفته ارزش این همه بحث و جنجال رو داره؟
هليا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
3
با سلام به همه دوستان عزيز. اميدوارم روزي برسد كه هر ايراني قدرت تحمل افكار و نگرشهاي شخصي هر كس به زندگيش را داشته باشد. سعي كنيد وارد حريم خصوصي فكري اشخاص نشويد. دنيا اينطوري خيلي قشنگ تر مي شود.
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
0
بهنظر من خیلی ادم بدبختی هس که لخت شده چرا؟؟؟؟ تو ایران
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
2
نرگس واقعیت میگه
چرا فاطمه ومليکا زور میزنن،شما ها عقده برهنگی دارین.
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
ببند دهنتو نرگس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
4
4
دوستان عزیز من آدم خشک مذهب و به قول دوستای روشن فکرمون املی نیستم اما با گلشیفته فراهانی بدلیل آبرو ریزی هایی که کرده به شدت مخالفم چرا اروپایی های با پزشکان زن موفق ایرانی و یا زنان ایرانی که در طول هشت سال جنگ پابه پای مردان جنگیدند بی نام و نشان سراغ این زنان قهرمان نمی رن یا مادر 4 شهید جنگ 8 ساله دشمن امثال گلشیفته ها را تشویق حمایت و ترغیب میکنند چون گلشیفته ها دانسته و ندانسته آنها را به هدف شومشان نزدیک میکنند زن ایرانی چه مسلمان چه غیر مسلمان عزت داره غیرت داره هرگز کار امثال گلشیفته ها را نه تایید میکنه نه انجام میده شماهایی که از گلشیفته ها حمایت میکنید اگر جای این خانم باشید خودتون هم همان کارها را میکنید
پاسخ ها
هژیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
بشین بابا گلابی
سپیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
واقعا آقای هژیر بی ادبی یا جواب منطقی بده یا سکوت کن. اگر حرف زدن بلد نیستی لااقل حرف نزدن بلد باش
شهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
5
3
من ب این ادم کار ندارم
ولی خدایش حیوانات هم حیا دارن
ولی؟؟؟
اگ هنرمندی ب برهنگیه
پس خانم فراهانی خووووب هنرمنده
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
1
تمام کسانی که از برهنگی گلشيفته مخالف هستن.من تمام نظرهاي مخالف رو قبول دارم.واقعا تمام شما حلال زاده هستين.ذات شما ها پا که.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
0
جالبه(خدا یار )
از بیکاری نشستی به همه پاسخ میدی.
کلا به تو چه ربطی داره.هرکسی نظري داره
فكر كنم چیزی مصرف می کنی.
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
آخه خیلی احمقی! باید هدایتت کنم.
به نظافت شخصیتم رسیدگی کن!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
1
(فاطمه)
شما خیلی خیلی پرت هستین
بحث ما حجاب طرفه نه هنر.اگه نظر ها خونده باشي. همه از برهنگيش حرف میزنن.خانم بی سواد جامعه.برو زندگی از دست رفتتو جمع کن .تو چه به نظر گذاشتن.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
خانم باجی روضه خوان! حامیان گلشیفته از هنر و زیبایی و کاملاتش دفاع کردن، اما شما مومنای مسجدندیده ی کم عقل و بی هنر، از لباس و ظاهرش ایراد گرفتید- عه که بوی بد شما دنیا رو برداشته
احمد
|
Seychelles
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
3
0
بابا این خیلیییییی اغده داشته هاااااا
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
2
ادم لاییک باشه خیلی بهترازاین که یک مسلمون زاده تهوع انگیز باشه که به همه انگ بیدینی بزنه
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
2
3
امثال تو چه میفهمن هنرچیست شماها باید برید تو مراسم هاغیبت های خاله زنکی تون روبکنین تمام هفت عالم هنرباظرافت ولطافت توام است که چشمان متحجر شما قادر به دیدن انها نیست شما فقط پلشتیها رو میتونید درک کنید چون روحتون اکنده بازشتیهاست نرگس خانوم
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
0
مليکا
از کی تا حالا کسی دین ،قرآن و حجاب براش ارزشمنده .روحشون آ کنده با زشتی هست.مشکل از روح و جسم و نگاه شما هست .زیبایی ، زشتی می بينين.روح شما آ کنده از فساده.انشاا ...شما و گلشيفته آ ن دنیا پیش هم باشین.تا بدانی هنر چیه!!!!!!تا برات هنر نمایی کنه ،تو هم به خاطر هنرش تحسينش بکن.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
0
شما(فاطمه نفهم)
ا خرتي قبول ندارين زندگی این دنیاحالا هر جور باشه انجام ميدين .شما ها انسانهای پوچ گرایی هستین.فقط انگل جامعه هستین.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
1
شما(فاطمه نفهم)
ا خرتي قبول ندارين زندگی این دنیاحالا هر جور باشه انجام ميدين .شما ها انسانهای پوچ گرایی هستین.فقط انگل جامعه هستین.
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
3
3
فاطمه عزیز بهتره دیگه بااین ادم کم خرد دهن به دهن نشیم مرگ برارتجاع
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
موافقم دوست عزیز
چون امثال ایشون پول گرفتن که نادانی شون رو جار بزنن و جلوی خردمندی و هنر و زیبایی رو مسدود کنن.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
5
3
مرگ بر هرچه آدم ضد دين وكافر(مليكا وفاطمه)وهمنيشن شما در اون دنيا گلشيفته.
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
یا خداااا :)))
منیژه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
2
2
تمام نظرها را خواندم. و نکته جالبی که دیدم این بود چه برای طرفداران چه برای مخالفان این خانم بسیار مهم است. و یک هنرمند همیشه دنبال همینه که مطرح باشه. گلشیفته اسم خودش رو ثبت کرد.
آقایان و خانم هایی که به دنبال ثابت کردن بد بودن گلشیفته هستین آیا برای مطالب و سرفصل های دیگر هم ابراز عقیده می کنین.
اگر واقعا این قدر از این خانم متنفر بودین اصلا این تیتر را باز نمی کردین.
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
3
1
آبروی ایرانو اسلامی رو بردی بدبخت .... نفرین ایرانیا پشت سرته ...
مهسیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
2
مطهری درمجلس گلشیفته اگر توبه کند می تواند برگردد او به خواسته خود نرفته بلکه رانده شده ازین مملکت
علیرضا رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
2
خب دوستان عقاید هر شخصی با دیگری متفاوت هستش برا همینه ما شاهد تنوع در زندگی هستیم شاید کار گلشیفته فراهانی بعنوان یک ایرانی و یک مسلمان کار اشتباهی بوده اما ما باید از اینطور قضایا درس بگیریمو با قضاوت های نادرست خودمونو الوده به گناه نکنیم و برای کسی که تو این نظرات گفتن قیافش مث ترکها یا افغانیها هست متاسفم ایشون باید بدونن کار گلشیفته فراهانی صد شرف داره به نژاد پرستی شما
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
5
با احترام به بانوی ایرانی که برای هدفش تلاش می کنه چه در زمینه هنر و چه در زمینه های علامی و .....
ابروی این سرزمین رو اسیدپاش های اصفهان، اختلالگران اقتصادی ، دزدان محیط زیست و اثار باستانی می برن نه بانو گلشیفته فراهانی
من براش احترام قایلم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
آفرین بانو
هنرمند همیشه نسبت به آدم های معمولی برتری و امتیازی دارد. پس اگر کسی ایرادی از هنرمند می گیرد از سر کمبود و نقص وجودی اش است. زنده باد هنر و خرد و نابود باد نادانی و تعصب
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
3
1
سلام جالبه اینروزا به تن فروشی وهرزگی میگن هنر نمایی
یه زمانی الگوی همه حضرت فاطمه زهرا بود
الان گلشیفته شده برا عده کمی البته
حالا انجلیناو وجنفیرو که خیلی هم هنرمندن تو کشور واداب وفرهنگ خودشون
کی به این خود شیفته اهمیت میده
اگه از همون اول اونجا بودیه چیزی نه اینکه سیاسی بازی در بیاره بره بعد وطن فروش
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
هم مومنای بی سواد نظر دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
3
1
واقعا مطعسفم برای کسانی که بی بند و باری هنر میدونن
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
بشین درس بخوون املا زنگ دوم داریم، دلواپس!
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
2
گلشیفته جهانی فکرمیکنه ما محلی
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
2
2
گلشیفته جهانی فکرمیکنه ما محلی
انسیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
3
1
اللهم عجل لولیک الفرج
دلم برای دخترم میسوزد که قرار است در این دنیا ی پر از ظلم وفساد بزرگ شود . مهدی جان پس کی میایی. پس کی حکومت جهانی ات را برقرار می کنی ؟ پس کی ریشه ی ظلم را از جا در می آوری .ما که کاری برای آمدنت نکردیم. ..
می گویند لختی و برهنگی زن برای هنر جایز است. اگر مردمان ببینند این فیلم های قبیح را و کم کم بنیاد خانواده هاشان سست شود هنر است. بلی هنر است اما هنر شیطان برای گمراهی بشر. در این اندیشه ام که از این بدتر هم میشود؟ لعنت خدا بر شیطان که به جایی رسانده این بازی را که خوبی ها را زشت جلوه میدهد و زشتی ها را خوب...
خواهرم برادرم .... اگر قرآن و چهارده معصوم را قبول دارید پس باید قبول داشته باشید که کار این خانم غیر اسلامی و ضد قرآن و رسول خداست و اگر توبه نکند و به همین منش بمیرد جایگاهش آتش است.

امثال کسانی که قرآن را یک کتاب و چهار تا خط میدانند، عزیزم حساب ما و شما از هم سواست . ما از اساس با هم هم کیش نیستیم. قرآن کتاب زندگیست . قرآن روش انسانیت است. قرآن معجزه ی محمد است رسول خدا ...
پروردگارا این خانم را توفیق توبه بده ...
پاسخ ها
بانو ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
انسیه این جا سالن مد و گالری هنره، مجلس روضه تو کوچه بالاتره..آفرین.
چادرت گیر نکنه زیر پات!
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
1
3
ایشون هم خودشون ... هم لباسشون و هم هنرشون تاپه ..... به کوری چش بعضیا ... نمیدونم چرا اینقدر خانوما حسودی میکنن ..حالا به کار و انگیزه شخصیش کاری نداریم که یکی میگه تن فروشه و وطن فروشه اینا ...... یادمون باشه ادما متنوع هستند با طرز فکر ها و شخصیتت ها متفاوت ... پس الکی قضاوت نکنین . دور از هر تبعیضی به همدیگه احترام بزارید همین
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
1
1
از وقتی که گلشیفته رفته، بخش مهمی از کار و زندگی ما ایرانی ها اینه که ببینیم این بار چقدر از کجاشو نشون داده... این همه مغزهای متفکر که سرمایه های این کشور هستن و دارن در این شرایط از کشور خارج می شن و برای همیشه از دست ما می رن، دیده نمی شن ولی وقت و انرژی ما آدم های عاقل و بالغ صرف همین چیزها می شه. نمی گم اهمیت نداره، ولی دنیای ذهنی ما باید خیلی کوچیک باشه که اینقدر این یک نفر برای ما بزرگ شده باشه. ما حتی نمی تونیم با آرامش دربارش حرف بزنیم و به هم بدوبیراه می گیم. به نظر من دلمون از جای دیگه پره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
1
گلشیفته کی هست اصلا ؟
الهه
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
4
0
واقعا براتون متاسفم .که از یه هرزه بی ابرو حمایت میکنید .اقای سرباز دمت گرم
امیرپویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
1
اونایی که به اون توهین می کنند خواستند بگن ما بلدیم حرف بزنیم.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
0
شبیه احمق های
نکیسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
لباش قشنگه..
من نظری دربارش ندارم ولی روز تولدش با من توی یه روزه!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
0
بابا شماها چه نااادونی هستین که واسه همچین آدمی اینقدر فکرتونو درگیر می کنین !!!!!!!
خخخخخخخخخخخ
هرکسی هر نظری راجبه کسی داره شخصیت و نگرش خودشو نشون داده
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
دوستای عزیز این گلشیفته چند ساله که رفته اونور داره کیف و عشقشو میکنه بعد شماها نشستید اینجا دارید به هم بد و بیراه میگید . ول کنید بابا . پاشید سر درستون فردا امتحان دارید .بیکاریداااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
2
2
لباس بسیا ر زیبا /ساده وبا استایل بسیار زیبا دوخته شده /رنگ سفید نماد پاکی / نجابت / استریل / رنگ صلح وصفا وازادی / رنگ تسلیم واشتی کردن/ رنگ ادمهای خوش قاب سفیده / رنگ لباس عروس سفیده / رنگ کفن سفیده / رنگ لباس حاجی سفیده / اسب رویاها سفیده / رنگ سفید عاری از هرگونه الودگیه / رنگ سفید همه نورها رو انعکاس میده وهیج طیف رنگی رو در خود جذب نمیکنه / افرین به گلشیفته که این رنگو انتخاب کرد / هرکسی خدای خودشو داره / بجای اینکه برای دیگران خدا بتراشید خودتون رو سفید کنید/ با این افکار الوده ایران دچار فرهنگ دو قطبی شده /بیشتر مطالعه کنید
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
خدایا یه ذره شفا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
ناشناس خیلی توصیف زیبا و نظر منصفانه ای داری- سپاس
خانم سحر شما خودتون مستحق شفای عاجل هستید!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
2
سلام
دوستان عزیز خوبه انسان قبل از هر تصمیمی و هر انتخابی فکر کنه که چی بدست میاره و چی از دست میده
این زندگی دو روزه ارزش نداره که آدم چیزهای مهمی مثل انسانیت و وطن پرستی و دین و ایمان و ... خودش رو از دست بدهد وبجای اون چند روزی شهرت و مطرح شدن و و چیزهای دیگه ای که اصلا" شرم آوره بدست بیاره. چشم به هم بزنیم توی سرازیری قبر باید جواب اعمال و رفتارمون رو بدیم. این خانم به خودش ظلم کرده و بی آبروئی رو برای هموطنانش باقی گذاشته.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
3
1
کثافت وطن فروش خائن
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
برازنده ی خودت بود لقبایی که دادی به خانم گلشیفته ی عزیز
چه وطن فروشی یی بالاتر از این که اسم ایرانی ها رو در دنیا به تعصب و جهالت معروف کردید امثال شما؟ با این لحن پلید و بی شرمانه ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
1
1
خاک بر سر همه تون از دم.کار و زندگی ندارید
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
2
1
خاک تو سرش
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تو سر سحر!
اون که هنرمنده و مایه افتخار. تو برو بمیر بی هنر کم عقل
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
2
4
چه جالب به خودتون اجازه میدید درباره این خانوم گلشیفته فراهانی احضار نظر کنید
زندگی هرکس به خودش مربوطه، ایشون دوست دارن اینطوری باشن
شما اگه خوشت نمیاد مجبور نبودی بیای عکساشو ببینی و نظـــرم بدی

و اینکه از نظراون آدم هایی که ایشون بدن یا هرزه یا هرچی ، شما و ایشونو تو یه قبر نمیزارن
شما اگه ایمانت خیلی قویه پس باید بدونی پشت سر کسی حرف ناجور زدن درست نیست

اینکه رفته خارج وطن فروشی نیست شاید ایده ها ونظرات و نقش هایی این جا عملی نمیشده و خعلیا جلودارش بودن یا... خواسته آزاد زندگی کنه
خعلیا میرن دکتر مهندس بازیگر هنرمند و... این مشهور بوده و دیده شده این حرفا راجبش درست کردن
شما به جاااایی برس نرو ،بمون ایراان و به کشورت خدمت کن



راجب مردم قضاوت نکنید و در زندگی شخصیشون دخالت نکنید
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
1
2
نه این وطن فروشه ونه کاری که کرد نشونه ی وطن فروشی بود.
وطن فروش به کسی میگن که ,اختلاس میلیاردی میکنه
با ماشین بدون هیچ توجهی از روی هم وطنش رد میشه
بدونه فکر ومزه مزه کردن حرفش میگه “تمام هنرمندای زن ایران فاهشه اند”
وطن فروش اونیه که بدون اینکه حتی صداش بلرزه تو تلوزیون دروغ های آنچنانی میگه.
کسی که تو طول ریاستش یکی از افتخاراتش با هلکوپتر اینور اونور رفتنه اون وطن فروشه.
خیلیای دیگه هم هستن که بنده جرعت ندارم دربارشون چیزی بگم.
اونایی که باعث شدن من این جرعت رو نداشته باشم وطن فروشن
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
آفرین پویا
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
1
یکی رفته خارج کیفشو برده البته شک دارم اگه الان مثل آهو! پشیمون نباشه شماها چرا تو سرو کله هم میزنین خوش انصافا!؟
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
1
ایشان نه تنهاهنرمند نیستند بلکه یک وطن فروش و تن فروش هستند کسانی هم که اخبار ایشان رو دنبال میکنند از او پست تر هستند
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دقیقن مثه خودت که اومدی اینجا خبرشو گرفتی
خیلی احمقی ازاده..خخخ
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
با خدایار موافقم
اول فکر کن بعد حرف بزن
نوچ نوچ ،این نشانه ی کوته فکری شماست
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
5
2
یک زن دور از جون همتون بی حیا اصن ازش خوشم نمیاد ولی خودمونیما لباسش تازه;-)
لیلا
|
Germany
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
2
واااای چقدر خوشگل و دوست داشتنیه
رها
|
Iraq
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
6
0
به نظر من اگه چیزی از اعتقادات وفرهنگ مذهبی این خانم کم نمیشد وبه شهرت میرسیدن اونوقت ارزش داشت نه حالا اینو برای کسایی میگم که میگن گلشیفته به خاطر هنرش مشهور شده خب اگه با حجاب بودن آیا چیزی از هنرش کم میشد؟ گرچه وضعیت حجاب وارایش برخی از خانمای تهرون خودمون از ایشون بدتره وواقعآ جای تاسف داره در ضمن کسی حق نداره به چادر توهین کنه چراکه پوشش بانوی دو جهان فاطمه الزهرا(س) هست ممکنه حالا نظری مخالف با نظر من داشته باشین اما یه زمانی هممون حسرت داشتن حجابوعرفانواخلاقه مذهبیرو میخوریم فقط خداکنه اون روز دیر نشده باشه
پاسخ ها
ایران دخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
مشکل شما مذهب زده های متعصب اینا که همه چیز رو با وجب حقیر و دید نارس خودتون می بینید و می سنجید؛ چون حجاب نداره و مثه شما فکر می کنه، پس به درد نمی خوره و هرزه ست- دور از جونش
کاش دین فقط می تونست به شما کمک کنه مهربان باشید و منصف و قدردان- نه قاضی و داور و پاچه گیر
دین شما ظاهرن فقط شمشیر و تهدید و تکفیره
انسان باش اول، بعد مسلمان
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
1
6
زنان آریایی در هر کجای جهان باشند مثل ستاره می درخشند خانم گلشیفته هم یکی ازین ستاره های زیباست که افتخار ایرانیان آریایی است.
رها به ایران دخت
|
Iraq
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
0
ببین عزیزم من هیچگونه اهانتی به این خانم نکردم ونخواهم کرد فقط گفتم علاوه بر داشتنه تمام حسنای خوبشون کاش حجاب هم داشت و قضاوتی هم نکردم چرا که قضاوت تنها کار خداست و اتفا قا شما دارین در مورده دین اسلام قضاوت میکنین عزیزم بهتر نیست یه شناختی دربارهی اسلام داشته باشی بعد بیای بگی شمشیر وتهدیده اگر هم کوتاهی باشه از جانبه منه نه دینمون و در آخر من از خودت میپرسم مهربانی در کلام من نیست یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ایران دخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
رها خانم کاش این لحن و نگاه رو در نظر اولت می دیدم! انتقاد ما هم از اسلام نیست؛ بلکه از عقیده ی متعصبانه ی مسلمان-نماها ست. که از اسلام فقط نهی از منکرشو به ارث بردن!!! اما امر به معروفی ندارند. فلانی به هردلیلی دوست نداره حجاب داشته باشه. تو این مملکت هم نیست به ماها چه که بیایم درمورد ظاهرش نظر بدیم- آیا خود تو به عنوان یک مسلمون همه ی احکام دینت رو به خوبی انجام می دی؟؟!
اگه این خانم در جشنواره ی حجاب شرکت کرد، ازش انتفاد کنید!! نه در جشنواره هنر- حجاب و هنر دو مقوله مجزاند
مسلمان واقعی کسی ست که انقدر مراقب اعمال و افکار خودش است که وقتی برای قضاوت دیگران ندارد، خانم رها
رها
|
Iraq
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
1
ایران دخت عزیز نمیشه با یه نظر در مورده عقیده ودید من نسبت به اسلام واعتقاداتم صحبت کنی من حتی الانم به خودم اجازه نمیدم دربارهی اعتقادات تو حرفی بزنم چرا که تو را نمیشناسم تو راست میگی من هیچگاه انسان کاملی نبودم ونخواهم شدومن فقط یه کاش گفتم وقضاوتی هم نکردم واون کاشو به این خاطر گفتم که ایشون هر طور که میخوان باشن نمیتونن گذشتشونو که یه بازیگر محبوب ونجییب ومحجوب ایرانی بودن فراموش کنه وحتی اگه خودش اینو فراموش کنه شک نداشته باش که همون اطرافیان جدیدش همین دیدو نسبت به اون دارن وبا خانمای عادی ایرانی که میرن اونور و همه چیزو فراموش میکنن خیلی تفاوت داره چرا که ایشون یه جورایی مسوء ل بودن ومردم به این دلیل از ایشون انتقاد میکنن متاسفانه بعضی از خانمای بازیگر ایرانی که تو ایران به جایگاه خاصی از نظر شهرت نرسیدن چون تواناییشو نداشتن میرن شبکه های خاصی وبه راحتی با بی رحمی تمام پا روی اعتقاداتشون میزارن انگارکه نه انگار حداقل 20 سال شاهد مراسمات مذهبی پیشوایان دینمون بودن و این جای تاسف داره که خودشون میفهمن که اینجور شبکه ها برای چه وبه چه دلیلی بهشون بهامیده اما نمیخوان ببینن ومیگن تو ایران یه سری خط قرمزا مانع پیشرفت ما میشد تازگیا باب شده طرف سر از بازیگری در نمیاره میاد تو سینمای ایران یکی دو فیلم بازی میکنه بعد سریع میره شبکه های جم تی وی و دو روز بعد خبرش سر تیتر روزنامه ها وسایتا میشه وبه شهرت کاذبشون میرسن وبه نظر من یه جور سو استفاده میکنن و این خیلی بده من اولین بار بود به خودم اجازه دادم در مورده یه نفر چیزی بگم یا بنویسم اما ای کاش هممون دیدمونو نسبت به دنیا وآخرتمون عوض میکردیم ودر اخر عزیزم اینو بدون که امر به معروفم یه جور نهی از منکره وزیاد با هم تفاوتی ندارن به طور مثال من میگم فلانی حجاب داشته باش واین میشه امربه معروف ویه باره دیگه میگم فلانی بی حجابی بده اونو کنار بذارواینم میشه نهی از منکر اگه دقت کنی هردو یه معنا ومفهومو میرسونن
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
خانم رها،شما که میگید من به خودم اجازه نمی دم درباره ی اعتقادات کسی حرف بزنم.این حرف فقط جنبه ی تظاهری دارد.شما به این اشاره کردید که خانم گلشیفته فرهانی اعتقاداتش را یا بهتر بگم اسلامش را فروخت ورفت.حالا شما از کجا می دانید که دین او اسلام است یا نیست؟من نمی گویم او حتما مسلمان نیست امّا باز هم نمی گویم او حتما مسلمان هست.
امثال شما همیشه عادت دارند تظاهری و شعارگونه حرف بزنند.
رها
|
Iraq
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
1
آقا حسام
من نگفتم این خانم مسلمان هست یا نه من فقط چیزیو که دیدم میگم نه چیز دیگه ای نمیدونستم بی حجابی اینقدر طرفدار داره اونم تو این کشور مذهبی واسلامی ببخشین


چقدر خنده داره
قدر خنـده داره که...

یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست ولی 90 دقیقه بازی فوتبال مثل باد میگذره

چقدر خنده داره که...

صد هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی با همون پول میریم خرید، مبلغ ناچیزیه...

چقدر خنده داره که...

یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یکساعت فیلم دیدن به سرعت میگذره

چقدر خنده داره که...

وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم، چیزی یادمون نمی آد که بگیم ، اما وقتی می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم.

چقدر خنده داره که ...

خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن سخته، اما خوندن صد سطر از پرفروش ترین کتاب رمان دنیا آسونه.

چقدر خنده داره که...

برای عبادت و کارهای مذهبی وقت کافی در برنامه روزمره پیدا نمی کنیم اما بقیه برنامه ها رو سعی می کنیم تا آخرین لحظه هم که شده انجام دهیم.

چقدر خنده داره که ...

شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می کنیم ، اما سخنان قرآن رو به سختی باور می کنیم.

چقدر خنده داره که...

همه مردم می خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد داشته باشند و یا کاری در راه خدا انجام بدند به بهشت بروند.

چقدر خنده داره .......اینطور نیست ؟

دارید می خندید ؟ ..........دارید فکر میکنید ؟

این حرف ها رو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند سپاسگزار باشیم که او خدای دوست داشتنی است

آیا خنده دار نیست که وقتی می خوایم این حرف ها رو به بقیه بزنیم خیلی ها رو از لیست پاک می کنیم. چون مطمئنیم که به چیزی اعتقاد ندارند.

این اشتباه بزرگیه اگه فکر کنیم اعتقاد دیگران از ما ضعیف تره
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
اگه حوصله دارید لطفا بخوانید:
آیا واقعا
اسلام مخالف90 دقیقه تماشای بازی فوتبال است یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام مخالف خرید کردن و تامین نیازهای زندگیست یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام مخالف تماشای فیلم است یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام مخالف حرف زدن با دوستان است یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام مخالف کتاب خوانی و بالا بردن علم و آگاهیست یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام مخالف عمل کردن به برنامه ریزی و برنامه هایمان است یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
اسلام (یا پیروانش)آنقدر بد شده اند که نمی شود سخنان کتاب آسمانیش را باور کرد یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟
آیا واقعا
مردم بدون این که به مذهبی اعتقاد داشته باشند یا کاری در راه خدا انجام بدهند انتظار به بهشت رفتن دارند یا نتیجه ی افکار غیر منطقی شماست؟

این ها هیچ کدام مغایر با اسلام نیست و امثال شما می خواهند این اعمال را در تضاد با اسلام قرار دهند.

ودر ضمن این ها فقط جواب به این «نظر»بود و امّا جواب به خود شما:
لطفا با کپی پیست و کمی تغییر در متونی که چندین بار دروغ و بی پایه و اساس بودن آن ثابت شده بحث اصلی را به انحراف نکشید.
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
7
1
شما یه جور از هنر گلشیفته حرف میزنید انگار تو خارج هنرمند وجود نداشت که از ایران اوردن فک کردین اونجا هنرمند کم دارن که گلشیفته رو اوردن??تازه اونا از ایرانییا متنفرن و بار ها تو سریالشون از ایرانییا بد گفتن اونا فقط میخوان بگن بیاین ببینید چون گلشیفته ازادی داره معروف شده شما دخترای مسلمون با این حجاب به هیچ جا نمیرسید و ازادی ندارید
پاسخ ها
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
شما هم یک جور حرف می زنید که انگار اسطوره ی سینمای ایران و جهان هستید.حداقل از شما که بیشتر هنر دارد.شما وقتی می روید بالای یک سکو و می خواهید درباره ی فواید خوردن صبحانه برای دو نفر حرف بزنید،از استرس به جای این که بگویید "نون و پنیر و انگور"می گویید«نون و انیر و پنگور»
پس حداقل لطفا به هنرشون توهین نکنید.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
6
0
چرا میخواین ماهیت نظرای منو مطابقه افکارتون تغییر بدین فقط برای اینکه مخالفتی که کاملن نادرسته روداشته باشین همون متنیو که یه روز نظر منو به خودش جلب کرد که کاملن واقعیته و به هیچ وجه گفته نشده اینا مغایر با اسلامن و فقط یه مثاله خیلی کوچیکه که از زندگی پر تلاطم و دنیوی هممون زده شده که اگه فکر کنیم می بینیم که حضور خدا در زندگیمون کم رنگترینه شاید با حرفو سخنامون بگیم نه اینطور نیست تو اشتباه میگی ولی در عمل واقعن همینطوره لااقل برا اکثرمون همینطوره وگرنه دنیا ی اطرا فنون اینجوری نبود در آخرهم اگه دقت کنین ازمون خواسته که این حرفا رو به گوش بقیه هم برسونیم ومنم تا جایی که بتونم سعی میکنم اونو درفضای مجازی منتشر کنم شاید تلنگری باشد بر قلب بیماران امروزی که متا سفانه بیماریشون منشا مادی ودنیوی داره و لطفن برین یه باره دیگه اون متنو بخونین حرفی از اسلام توش نیست بلکه مثالیه درباره ی اعمال روزانه ی خودمون . من عادت دارم هر حرف قشنگیو هرجا ببینم یادداشت یا کپی کنم وهمه جا اون حرفا رو بگم اینم یه کپیه قشنگه دیگه.....
وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشمانم گذاشت

از لای انگشتانش آنقدر محو تماشای دنیا شدم که

فراموش کردم منتظر است تا نامش را صدا کنم..
قضاوت کار خداست
|
Netherlands
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
3
دوستانی که در این جمع دخترن خوب دقت کنند: دوستان زندگی اون ممکنه بر پایه از یک سری مشکلات رقم خورده باشه که ما بی خبریم پس فقط نباید از ظاهر به قضیه نگاه کنیم ..... پس اول اطلاعات رو کامل بکنید و سپس حرف بزنید ولی بازم در گفته ها قضاوت نکنیم.... نه از کشورمان انتقاد کنیم نه از اسلام نه از هنر و نه از این خانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
2
3
چقدر خوبه ما یاد بگیریم در مورد کسی قضاوت نکنیم ،چقدر خوب بود میدونستیم کارهای دیگران ارتباطی به ما نداره
قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
7
2
درباره خودتون قضاوت کنید هم کسانی که مسلمان هستند و مخالف گلشیفته و هم کسانی که کوچکترین اعتقادات مذهبی ندارن و از گلشیفته طرفداری می کنند . هر دو گروه کلمات زشت و توهین آمیز زیادی به هم گفتید .
از نظر بی مذهب ها ، مذهبیون بی فرهنگ و بی سواد و احمق و متعصب هستند و به این دلایل حق ابراز عقیده ندارند .
ما چه مذهبی چه بی مذهب در یک جامعه زندگی می کنیم . به نظر من ما ملت بی ادبی هستیم که هر روز کلمات بسیار زشتی به زبان آورده و بعد اظهار می کنیم از فرهنگ چند هزار ساله بهره مندیم . ما برای عقیده هم کوچکترین احترامی قائل نیستیم . پس همگی ما چه مذهبی و چه غیر مذهبی متعصب هستیم و دائم می خواهیم عقیده خودمون رو به هم تحمیل کنیم . کسی که مذهبی نیست از دیگران انتظار داره مثل او رفتار و فکر کنند و اگه کسی ازش تابعیت نکنه او رو بی سواد و نفهم و عقب مونده تلقی می کنه . همه فکر می کنند دارای عقیده برتر هستند و دیگری نه . همه می خواهند سر عقیدشون همدیگر رو بکشند .
من در دوران جنگ دنیا اومدم و نه انقلاب . اما هر روز به خاطر پوششم طوری با من برخورد میشه که انگار من انقلاب کرده و این دولت رو روی کار آوردم . من تحصیل کرده هستم نه بی سواد . من دوست دارم جامعه خالی از مشکلات باشه من فقر و فحشا رو می بینم من بدبختی مردم و خانواده ام رو هر روز می بینم ولی من نه ثروتی دارم و نه قدرتی و نه فرزند شهید هستم که مردم با من طوری رفتار می کنند که انگار من وابسته به سیاستمداران دولت هستم و حق شون رو خوردم . یکی بگه تکلیف مذهبیونی که سیاسی نیستند در این کشور چیه که وسط دو گروه مذهبی سیاسی و غیر مذهبی ها گیر افتادند و از هر دو طرف صدمات زیادی می بینند .
هر دو طرف بشدت متعصبانه رفتار می کنند و قصد خورد کردن هم رو دارن . مشکل کشور ما گلشیفته نیست . گلشیفته در هالیوود دنیا نیامده و بزرگ نشده او متولد ایران هست و هر چی که الان هست بازتابی از آن تغییراتی ست که در این سالها در ایران رخ داده .
من از توهین ها خسته شدم ، همین طور که شما ها عقیدتون براتون مهمه من هم عقایدم برام مهمه . تا کی باید قربانی تعصب ها بشم . محمد علی کلی هم مسلمان بود و به زیارت امام رضا و امام حسین رفت . به نظر من علت بیماری پارکینسون او عصبی بوده چون از وقتی مسلمان شد همه آزارش دادند . من حق کسی رو نخوردم و باعث بدبختی ایرانی ها نیستم . چرا فکر می کنید همه مذهبی ها فقط ظاهر دین رو دارند و آدم های بی رحم و عوضی و بدجنسی هستند . همه مثل هم نیستند .
اگه به آزادی معتقد هستید لطفا برای افکار و عقاید هم احترام قائل شید و با القاب بد همدیگر رو خطاب نکنید .
چیزی با فحاشی و توهین کردن درست نمی شه .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
به نظر من توبی ادبی هستیکه هر روز کلمات بسیار زشتی به زبان آورده و بعد اظهار می کنی از فرهنگ چند هزار ساله بهره مندی .توبرای عقیده هم کوچکترین احترامی قائل نیستی.من فقر و فحشا رو می بینم من بدبختی مردم و خانواده ام رو هر روز می بینی ولی هیچ قدمی بر نمی داری با تکه نانی دست فقیری را بگیری .لیاقت می خواد فرزند شهید باشی .بی سواد و نفهم و عقب مونده.می تونی بگی چکار کردی برای مردم سرزمینت...آدم بی رحم و عوضی و بدجنسی چند خانواده رو تحت سرپرستی خودت گرفتی ؟چند بار با زندگی خودت و دیگران قمار کردی؟میگی:هر روز به خاطر پوششم طوری با من برخورد میشه وتو هم لخت بشو وعوام فریبی تا به کی همرنگ جماعت بشو از گلشیفته کمتری اگه عریان نشی تو که نمی دونی الفبای انقلاب چیه غلط کردی پوششت خوبه .فرهنگ داری بفهم چرا پوشش داری خود باخته فرهنگی....خدا عاقبتت رو بخیر کنه.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
4
0
خدا عاقبتشو به خیر کنه و همچنین عاقبت مارو.
صنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
4
0
به نظر من سربلندی یک زن به حجابشه مخصوصا در خارج از کشور
پاسخ ها
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
کجاش سربلندیه؟! واقعن لازم نیست همه دهن وا کنند و حرف بزنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
7
0
فقط بدونید گلشیفته متجاهر به فسق شده در حالیکه ممکنه تو ایران خودمون هم فسق باشه اما پنهانیه کسی حق آشکارا کردن گناهاش از جمله بی حجابی نداره .خدا به فریادش برسه ما که کاری به کارش نداریم می خواست خود نمایی نکنه .ما فقط می گیم منطق اسلام بالاترین منطق هاست وحکم خدا نباید زمین بخوره به درونتون رجوع کنید خیلی قشنگ حق وباطل رو تشخیص می دهید اینقدر هم سخت نیست که همه چیز رو قاطی می کنید حق از باطل تشخیص بدهید تا دچار کجروی نشوید .
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
3
اینجا هر آدم مومنی کافر می شود.یعنی این همه خدا داریم برای قضاوت؟
خیلی عجیبه:
توی مملکتی که ادعای x یا ادعای y دارد،مردمانش به راحتی اجازه ی قضاوت درباره ی کسی را به خود می دهند.
هنگامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
5
0
سلام مريم جان اگه خيلي ناراحتي ميتوني تو به خود شيفته ملحق بشى اينكه ناراحتي نداره تو هم برو خودت را در اختيار اغيار بگذار فقط حيف ار جوانان غيرتمند ايراني كه جونشون را براي دفاع از ناموس و شرف ايراني فدا ميكنند واقعا مريم برات متاسفم اگه اين اش خوردني تو برو بخور
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
2
آآآآررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم باشید لطفااااااااااااااااااا..............
قضااااااااااااااااااااااوتتتتتتتتتتتتتتتتت نکنییییییییییییییییدددددددددددددددددددددددد...............................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
7
0
کسانی که خود فروشی وهرزگی را هنر معنا میکنند پس لطفا کمی تلاش کنند خواهر و مادر وزن ودختر شان یک هنر مند واقعی بشن
پاسخ ها
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
خاک بر سرت محمد با این استدلالت!
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
6
1
برای ازبین بردن خانواده ارزش زن رابایدپایین آوردوگلشیفته بااین کارمیخواهدجایگاه خانواده رابی ارزش کند
پویا
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
1
واقعا که بازیگر خوبی است.وقتی که توی ایران بود از بازیگران کاربلد بود و حالا که رفته اونجا باز هم استعداد تبدیل شدن به یک ستاره را دارد.در مورد پوشش او هم آیا شما خدای او هستید که به خود اجازه ی قضاوت درباره ی پوشش اورا می دهید(با داریوش موافقم).آیا شما از زندگی شخصی او خبر دارید؟آیا شما اصلا از دین او اطلاعی دارید؟مثل این که شما فیلم میم مثل مادر را که در آن به نحو احسن بازی کرده را فراموش کرده اید؟دنیا خیلی زیبا تر می شد که اگر بر اساس شواهدی بی پایه و اساس به کسی القابی چون هرزه و خود فروش و وطن فروش و غیره نمی دادیم.
بهتر نبود این القاب را به سینه ی انسان نمای کسی بچسبانید که الان در غرب در حال خوردن پول های تک تک مردم این سرزمین است؟والان دارد هرهر به ریش ما و امثال ما می خندد که چه طور به خاطر شواهدی بی اساس به دیگران لقب می دهیم.
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
2
لطفا هر کسی در مورد خودش قضاوت کنه و اسلام گفته امر به معروف ونهی از منکر درصورتی که به طرف مقابل اثر کنه.نه اینکه اینجا باهم دیگه جنگ و جدال لفظی بکنین .باهم دیگه منطقی باشیم و با ابروی کسی بازی نکنیم و اجازه بدیم خدا قضاوت بکنه
ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
2
اگه الان بیان به زندگی همه ما که داریم نظر می دیدم کندو کاو کنن کلی بالا و پایین و اشکال و ایراد از خود ما پیدا می کنن که به احتمال زیاد خیلیاش قابل حل نباشه برای داستن ذهن ارام و بدون دغدغه بهتره به حریم خصوصی کسی وارد نشیم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
2
0
اصلا چه کاریه زن بیاد تو جامعه بشینه پشت اجاق گاز غذاشو درست کنه بهتره، دیگه از روزی که به این زنا آزادی دادن ریدن تو این مملکت
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
مجتبی،تو یک آدم بسیار بیشعور،جنسیت پرست و بی نزاکت هستی و با این پیامت خیلی راحت به خود اجازه ی توهین به نصف جمعیت دنیا را دادی.این تو و امثال تو هستند که جامعه را به فحشا کشاندند.
اصلا عجیب نیست که طبیعت تو و امثالت که از دیوانگی محض و نادانی مطلق ساخته شده اند چنین فاصله ی عظیمی بین زن و مرد ایجاد کرده باشد.شما هیچ کاری برای مملکتتان نکردید به جز این که با این نظرات بی شرمانه تان آبرو و فرهنگ این مملکت را بیش از پیش برده اید.شما هیچ وقت حق اظهار نظر درباره ی زنان و هنرمندانی مثل گلشیفته فرهانی را ندارید.چون نظرات شما پر از حماقت و تفکرات «آدم های متوحشی» است که لباس «آدم های متمدن» را به تن کرده اند.
سمیرا
|
United States of America
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
بنظره من خاک بر سره هر چه زن هرزه ست!!
بخاطره پول و یه نمه شهرت بری خودتو جلو دوربین لخت کنی!!!!؟؟ بخاطره شهرت!!! شهرت پیدا کرده درست اما ن ب عنوان بازیگرخوب و حرفه ایی! بلکه به عنوان هرزگی!!! ثابت کرد ک میتونه با ی مشت مرد بخوابه!! ب حق چیزای ندیده! اخرزمان شد رفت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
سلام
دو کلاس درس خونده
نظرات شما
پیشخوان