تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲۶۱ نظر

توییت زشت حمید رسایی درباره حجاب و چادر

توییت زشت و عجیب حمید رسایی از مقایسه چادر ماشین و حجاب در فضای مجازی خبرساز شد.

توییت زشت حمید رسایی درباره حجاب و چادر

توییت زشت حمید رسایی درباره حجاب و چادر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
20
65
در عجبم که چی رو با چی مقایسه میکنه.این علامه دهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
آقای رسایی
در عجبم که دختر برادرت را حدود۱۵ سال پیش با زد و بند مجری شبکه جام جم کردی ولی بعد از شش ماه به دلیل حجاب بد از شبکه جام جن و کل صداوسیما اخراج شد
فیروزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
نشستن پای ماهواره غیرتتو شسته برده
کاملا منطقی صحبت کرده #بی_غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
در عجب نباش. حرف منطقی زده . بابا چطور شما برای تکه حلب ارزش قائل هستی و او را می پوشی ولی جسم زن و دختر را ول می کنی که روی روح و جان انسانها اثر مخرب می گذاره. مگر شما به عنوان مسلمان معتقد نیستی که هر عملی یک عکس العملی دارد. اعمال ما اثر وضعی می گذارد هم روی خود ما و هم روی افراد دیگر. برو با انسانهای فهیم و عالم بنشین تا روشن شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
23
31
از رسایی خوشم نمیاد ولی لطف می‌کردید زشتی و عجیب بودن این تمثیل را توضیح دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
اولا مگر مرد مالک زن هست؟!
زن صغیر که نیست. یک انسان کامل و محترم هست هر خانم.
ثانیا بی شعور نادان؛ اگر کسی مادر تو و یا خواهر تو و یا همسر تو و یا دختر تو را با یک شی مقایسه کند آیا تو ناراحت نمی شوی؟!
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بنده مثال دیگری می زنم که شما متوجه شوید
این نوع تمثیل اشتباه است.
من در عجبم از کسی که برای تصفیه موتور خودرو خود ، بنزین سوپر می زند
ولی برای تصفیه کلیه خود، مشروب نمی خورد

این یک تمثیل اشتباه است
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
من نمی دانم زن هستی یا مرد اول اینکه اگر بیشعور مثل تو باشه چرا ناراحت میشه دوم اینکه اگر به غیرت نداشته ات برخورده پس اگه زن هستی خودت را بپوشان تا بهت کسی بجای بی احترامی روی تخم چشمش بگذاره و مثل یک اشیاء مقایسه ات نکنه اگر مرد هستی و به غیرت نداشته ات برخورده پس ناموس ات از چشم ناپاک نامحرم محافظت کن تا به ناموس ات بجای بی احترامی و مقایسه کردن با با آهن پاره خطاب قرار دادن و بخاطر حفظ عفت و حجاب و پاک دامنی او جان نثار کند رویداد 24 نشر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
کاربر20:28
من کار به شخص حمید رسایی ندارم
ولی نادان تویی که مغز ماجرا را نگرفتی و داری دری وری میگی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
واقعا که آقای رسائی با تمثیل‌ها و تحلیل‌هایشان، دهان پوپولبستهای غربگدای لائیک را همواره گچ میگیرند، آنچنانکه از سر استیصال و بیسوادی و درماندگی ، به سفسطه گری و مغالطه پردازی و ... متوسل میشوند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
12
40
فضولی رسایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
بقول شاعر : شعر که به تنگ آید ، شاعر به جفنگ آید .. دقیقاً حکایت همین آق رسایی !!!
78
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
27
109
ربطشو پیدا کردین به منم بگین
پاسخ ها
تورج شاه علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
ربطش را من به شما میگم:
به احتمال زیاد رسایی از همسرش به عنوان ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و در نهایت ماشین تولید مثل استفاده کرده و می کنه. به همین دلیل فرق بین زن که تعقل و تفکر و حقوق برابر با مرد داره را با خودرو دست ساز همین بشر نمیدونه. در واقع این تفکر را طالبانیسم ایجاد کرده اند و ربطی به اسلام راستین نداره. لازمه که چنین افراد معلوم الحالی را قرنطینه ی لسانی کرد که بجز خواسته های شخصی، کلامی از دهانشان بیرون نیاد و جامعه ای را بخاطر لجن پراکنی، مکدر و کثیف نکنند.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
برای تو و امثال تو نیازی نیست چیزی رو بفهمید.یعنی از فهم ساده ترین مسائل هم عاجز هستید.
یاعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
از نظرات و امتیازات فیکی که بهشون داده شده به خوبی این واقعیت تلخ قابل مشاهده هست که در مردم فساد زده ای که مدار فکرشون رو با برنامه های ماهواره و فضای مجازی تنظیم می‌کنند و از به بهانه حجاب اجباری از تجزیه طلب ها حمایت می‌کنند، قطعاً ماشین با ارزش تر از ناموس هست.کسانی که بی شرفی و بی غیرتی به قدری در اونها رخنه کرده که از تجزیه طلبها که سودای قطعه قطعه کردن خاک ایران رو در سر دارند حمایت می‌کنند،دیگه ناموس نمیتونه معنایی داشته باشه.بی شک سردبیر و کارکنان رسانه های خیانت کاری مثل رویداد هم گردانندگان پارتی هایی هستند که زن های خود رو با هم تعویض میکنند،جز این بود اینطور لجن پراکنی نمیکردند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خیلی هم روشن مثال زد !
کسی که نمی خواهد پیامش را بفهمد خودش را به خواب زده است.
مخالفان احکام قرآن ، وضعیت شان را شفاف روشن کنند اگر مخالفند ما حرفی نداریم زیرا موضعشان روشن شد .
احکام خدا تعطیل شدنی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
دوست عزیز یک وقت عقلت. ا دست افرادی مانند تورج علی شاه قرار ندی که سیل بنیان زندگی و هستی ات را می‌بره.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
36
140
خوتونو خفه کنید نمیتونید حجاب اجباری رو توجیه کنید شماها فقط بلدید باعث عکس العمل های منفی و تهاجمی بشید هنوز درس نگرفتید ؟ وقت و هزینه های این کشورو دارید به هدر میدید دنیا به فکر چه پیشترف هاییه و ما هنوز در گیر حجابیم ، اگه به معنای واقعی دلسوز اسلام هستید دست از این فشارها و تهدیدها بردارید و با تعریف حجاب عرفی ( نه شرعی ) آرامش و نشاط به کشور برگردانید
پاسخ ها
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
وقتی گفتید هرکاری کنید نمی‌تونید حجاب رو توجیح کنید یا حرف امام حسین به لشکر یزید افتادم که فرمودند شکمتان از مال حرام پرشده که حرف حق رو نمیشنوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
امام حسین همچنین فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید شما که چشمتان را به روی اختلاس های چند هزار میلیاردی و مفسدان اقتصادی و بی ارزش شدن پول ملی و فقر و فلاکت مردم بسته آی و فقط حجاب اسلامی را می‌بینی از افکار امام حسین چیزی نگو...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
لشگر یزید اونیه که
دختریو بخاطر حجاب میکشه
بخاطر تار مو ،سالهاست زندگی زنها رو زهر کرده ،،لشگر یزید اونیه که چشم مردمو کور میکنه
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مریم خانم بله دنیا دنبال پیشرفته شما و امثال شما دنبال زن هرزگی آزادی و نشان دادن و برهنه کردن اندام و ناف خود و برای تحریک و تجاوز به حقوق مدنی و اجتماعی کسانیکه وقتی که در اجتماع تردد میکنند چشم شان به گناه آلوده شه مثال مرکز خرید اپال تهران رویداد 24 نشر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
زندگی زنها و خانواده ها وقتی زهر میشه که نتیجه ای بی حجابی نمایان بشه وقتی طلاق زیاد بشه وقتی تمایل به ازدواج در پسرها کم بشه وقتی زن خانواده مجبور بشه خودش رو به زیبایی اون بی حجاب در خیابان بکنه و...
دوست من اگر زیبایی زن مخصوص درون خانه خودش باشه به نفع همه ای زنها هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
آقای انصاری شما و امثال شما دنبال هرزگی هستید که فکر میکنید اگه زن حجاب نداشته باشد هرزه هست فکر می‌کنی کسانی که نماز می‌خواند یا هر روز به مسجد می‌رود یا امامه سرش هست آدمای خوبی هستند ؟یا چادری ها هرزه نیستند؟ والله بخدا بدتر هستن .اینها از دین و پوششی که دارن سو استفاده میکنند .هر قشری خوب داره بد هم داره پس مواظب حرف زدنت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
احمدانصاری عزیز تو پولداری تو اون پاساژها رفت وآمد داری ما از این پاساژها نداریم اما تو و حمید رسایی و امثال شما هرزه نیستید انگلید انگل هم تا بیرون نره بدن آروم نمیشه
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
در پاسخ ناشناس
احتیاج نسبت پولدار باشی به هم چنین پاساژی بتونی بری کلیپ اش تو فضای مجازی وایرال شده رو در ضمن من پولدار نیستم و دوم اینکه فقط کافیه یک سر به شمال تهران بزنی و سوم اینکه برای رفتن به پاساژ گشت و گذار احتیاج نیست پول دار باشی خودت مسلک حق هام نکن رو یاد 24 نشر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
برای چه حجاب شرعی نه؟ دلیلت چیه که با حرف خالقت مخالفت می کنی.
حاج حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
81
40
توئیت زشت ؟!!!!!
عجب !
ظاهراً در وارونه نمایی های رسانه های داخلی ، با سرعت بالایی خود را به سطح بالای وارونه نمایی رسانه های معاند خارجی می‌رسانند.!
خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مگر زنان کالا هستند مردان چی هستند؟خواهر مادر زن و دختر انسان هستند ومال کسی نیستن شخصیت دارند فکر دارند در اجتماع همسطح با مردان هستند حقوقشان باید به اندازه ی مردان باشد در زن بودن مرد بودن فرقی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
دوست عزیز کسی نگفته کالا هستند اتفاقا برعکس ما میگیم زن کالا نیست که خودش رو ارایش کنه زیباییش رو به نمایش بزاره برای عموم به نمایش گذاشتن زیبایی ظاهری مخصوص کالا هست برای خریدار پیدا کردن و شایسته زنهای ایرانی نیست دقیقا حرف شما رو ما میزنیم که زن شخصیت داره فکر داره بجای توجه به مواردی که زن را کالا میکنه به فکر و شخصیت زن توجه کنید از نظر ما وقتی موارد ظاهری که زن را کالا جلوه میدهد پوشیده بشه جامعه به شخصیت و فکر و کمالات زن توجه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
رسایی با عملکرد ونظرات همه را بی دین نکند ساکت نمی‌شود مردم قرن ۲۱ با عقل ومنطق شان زندگی می‌کنند نه با توهمات بنام غیر ت !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
71
53
لابد ارزش ماشینش از زنش بیشتره
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
از نظرات و امتیازات فیکی که بهشون داده شده به خوبی این واقعیت تلخ قابل مشاهده هست که در مردم فساد زده ای که مدار فکرشون رو با برنامه های ماهواره و فضای مجازی تنظیم می‌کنند و از به بهانه حجاب اجباری از تجزیه طلب ها حمایت می‌کنند، قطعاً ماشین با ارزش تر از ناموس هست.کسانی که بی شرفی و بی غیرتی به قدری در اونها رخنه کرده که از تجزیه طلبها که سودای قطعه قطعه کردن خاک ایران رو در سر دارند حمایت می‌کنند،دیگه ناموس نمیتونه معنایی داشته باشه.بی شک سردبیر و کارکنان رسانه های خیانت کاری مثل رویداد هم گردانندگان پارتی هایی هستند که زن های خود رو با هم تعویض میکنند،جز این بود اینطور لجن پراکنی نمیکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خدا را شکر در کشور زن چادری هرزه ندارید...
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
گل گفتی حتما ارزشش بیشتره اگه ارزشش بیشتر نبود ناموس اش را از خش چشم ناپاک محافظت می کرد نه ماشین اش را رویداد 24 نشر بده
Yas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
چرا خفه نمیشید امثال شما هرزه فکرهای نانجیب و بی شرف هایی که اختلاس و دزدی و خیانت حکومتی ها رو نمیبینید و همه ی هم و غمتون شده حجاب
Mm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
27
125
اگه ادم مریض تو جامعه نباشه اصلا چادر نیاز نیست چه ماشین باشه چه خانم ها اد م های مریضی که سطح فکرشان مثل شما هست رو باید برد داخل طویله نگه داشت
پاسخ ها
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
متاسفانه ما اصلاح طلبان آنقدر بد عمل کردیم و آنقدر اسلام و احکامش را زیر سوال بردیم که آدمهای سالم هم به سمت و سوی بدی گرایش پیدا کرده و هر روز از جمعیت افراد سالم کم شد
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
قانون نداریم
همه شمول باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
دوست عزیز حرف شما مثل اینه که بگیم اگر ادم دزد تو جامعه نداشته باشیم اصلا نیاز به قفل کردن خانه و ماشین و ... نداریم یا این که بگیم اگر تخلف رانندگی نداشته باشیم اصلا نیاز به نصب تابلو، گرفتن گواهینامه و پلیس راهنمایی و دوربین و ... نداریم حرف شما کاملا درسته اما شرط داره این که ادم مریض نباشه من از شما سئوال میکنم الان ادم مریض تو جامعه نداریم اگر بگید نداریم تو جامعه نیستید و اگر بگید داریم پس تا زمانی که ادم مریض هست باید مراقبت بیشتری کرد
افسانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خاک تو سرت با این منطقت خب لخت بشو برو تو خیابون عین حیون چه اشکالی داره شاید خونه ت طویله بوده اینطوری هرزه بار اومدی
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
17
77
ادب خیلی خوبه بخدا
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
ازمنظر شما نهی از بی غیرتی بی ادبیه؟
یاخودت بی ادبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
39
108
اخه ریخت و قیافه اینو نگاه کن
حالیشه بهش بگی مرتیکه خانم هارو داری با ماشین مقایسه میکنی؟
هر مرد یا زنی که دلش حجاب میخواد چادر بکنه سرش
غلط میکنه به بقیه کار داشته باشه
پاسخ ها
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
زن را با ماشین یکی نمیکنه منظورش اینه که ای بیغیرت برای یک ماشین بی ارزش ارزش قاعده هستی ولی برای زنت ارزش قاعل بیشتر.
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
شما ها غلت میکنید با شعار زن هرزگی آزادی تانذتجاوز به حقوق مدنی و اجتماعی دیگران نخواهند چشم شان به گناه آلوده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
دوست عزیز میشه قانون رو دل قرار داد هر کسی هر کاری که دلش میخواهد انجام بدهد و بقیه هم کاری نداشته باشند و او هم به بقیه کاری نداشته باشد زندگی اجتماعی با قانون دل میشه؟؟؟!
مثلا من دلم میخواهد چند ساعت در واحد اپارتمانیم تناب برنم همسایه پاینی هم اگر میخواهد تناب بزند وگرنه غلط میکنه به بقیه کار داشته باشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
28
74
ماستت رو بخور با غیرت .‌..
علی
|
United States of America
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
33
94
امثال رسایی و تندروها، نفوذی اسرائیل هستن زیرا دارن ملت را نسبت به دین و حکومت بدبین می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
آقای رسایی خوب گفتن، منظورشون مردان بی غیرت هست،بی حجابی زنان شون براشون مهم نبیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
28
97
تو.
هنوز فرق ماشین وانسان واشیا با اشرف مخلوقات رانمیدانی
درعجبم چگونه عده ای به تو رای دادند ودوره ای درکرسی مجلس نشستی
وای به روزگار ایران وایرانی ازدست این پایدارچی های متحجر
پاسخ ها
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بخاطر اینکه فرق رو متوجه شده مقایسه کرده و ماشین که ارزش مادی دارد را بهش توجه می کنیم و سعی میکنیم از گزند آسیب دور نگه داریم اما زن که مقام والا و ارزش معنوی و ذاتی دارد و ارزشهای جامعه و خانواده از وجود زن هستش را بی توجه از گزند و آسیب به آن باشیم
احمد انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
اشرف مخلوق خدا هیچ وقت خود را مثل حیوان برهنه نمیکند هیچ وقت خود را در انزار عموم به نمایش نمی گزارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
19
66
زن =ماشین؟!!!!!!
پاسخ ها
محمد رضا زند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
این بی سواد را محل ندید زیاد حرف میزنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
22
83
ایشون اگه آدم بودندکه اینطوربی ادبانه حرف نمیزدند.
خب مردم ایران هم لیاقتشون همینطورآدمهاست!!!
ازابتدااعتمادکردن به این آقایون اشتباه محض بود،مردم نبایددچاراین اشتباه میشدند
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
این لیاقت امثال تو رو نشون میده که برای هرزگی و فاحشگی ناموس مردم لحظه شماری می کنید و به هر باغیرتی حمله .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
26
79
شعور این شیخ هم بیش از این نیست ،که انسان را با آهن مقایسه میکند،
هنر شیخ شهر ما این اشت
شیره را خورد و گفت شیرین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خیلی خوب گفتن، مربوط به مردان بی مسوولیت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
این ها شیره را نمی خورند ! می کشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
باید با درخت مقایسه می کرد موجود زنده است
عمل فتوسنتز اش از آفتابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
6
15
از کوزه همان طراوت که در اوست
امثال رسایی شعور شون بیش از این نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
دقیقا
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
12
7
به نظرم منظور این ویراست این باشه:
کسی که برای ماشین خودش آنقدر حساس هست کسی که برای گوشیش حساسیت داره و اون رو به نوعی میپوشونه تا محافظت بشه....چطور میتونه نسبت به زن و دخترش که هزاران بار ارزششون از ماشین و گوشی!بیشتر هست انقدر بی تفاوت و بی غیرت باشه!
به نظرم اگه منطقی و منصفانه به مفهوم حرفش توجه کنیم میفهمیم بی راه نمیگه...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
6
6
بدبخت ملت ایران که این شیخ نماینده آنها شده یادشان رفته که با روضه خوانی 5ریال میگرفتند و همیشه در بدر یک لقمه نان بودند یاد آن روزها بخیر. خدا خر را شناخت که شاخش نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
5
18
می‌دانید چرا دغدغه اول بسیاری از مسؤولین جمهوری‌اسلامی ‎حجاب است؟!

زیرا مقابله با بی‌حجابی تخصص نمی‌خواهد؛ یه دهن گشاد میخواهد
  یک ون، دو سه مامور، اسلحه و دستبند!

کنترل نرخ تورم، مسکن، مقابله با بیکاری و فقر و... است که نیاز به تخصص، درایت و مدیریت دارد که اینها بی عرضه ترین و بی خاصیت ترین مسئولان دنیا هستند.

یادمان نرود
حجاب دیواریست برای پنهان شدن بی عرضگی و دزدی مسئولان
پاسخ ها
Yas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
گل گفتید ای کاش،یکی اینها رو به همفکران ابله این رسایی می‌فهماند یک مشت شل مغز بی خاصیت شدن همه کاره ی مملکت یک مشت مزدور مفتخوره مواجب بگیر هم شدن طرفدار افکار پوسیده ی این جماعت مفتخور و دزد
حسین پناهی
|
Japan
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
5
21
آیا شما میتونید بگید اجبار هستش که همه روی ماشین‌هایشان چادر بکشند؟ اگر اینجوریه این نشون میده که او جامعه چقدر بیمار هستش که به یه ماشین رحم نمیکنن و عقده و کینه و نفرت تمام وجودشان را فرا گرفته، پس تو این ۴۴ سال چکار کردید شما که اینقدر جامعه بیمار هستش
اذرن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
23
15
راست گفته چرا بعضی ناراحت می شوند
پاسخ ها
Yas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
راست گفته؟!!!برو یه درک با اون مغز پوسیدت انگل
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
9
20
درعجبم، اگه تو حرف نزنی میگن لالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
6
13
مردم دارندخلاف شماعمل میکنندبلکه شمابفهمیدوحرف وعملتان رایکی کنیدوبفکرمردم باشیددرجواب ضربالمثلتان دررابطه باچادر وماشین.حالااگه شماببینی شخصی را دارد آب می برد،اول شخص راازغرق شدن نجات می دهی یا اول لباسش رامرتب میکنی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
13
18
حتما زنش از آهن بی ارزش تره براش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
دقیقا
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
9
17
رسایی قیاس نارسایی نمود که ناشی از نارسایی علمی منطقیست
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
21
راست میگه باید روی اختلاس و دزدی و صیغه و اختلاف طبقاتی.فقر.فحشا.تبعیض.رانت و غیره چادر میکشید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
18
ببین ی روز دیدم ماشینی که روش چادر کشیده بود تکون میخوره نزدیک شدم دیدم بله ...
اعتقاد باید قوی باشه نه که چادر هم باشه ارزشی نداره
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
10
21
مردک دیوانه خفه شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
9
19
ببند اون دهنتو کشورو به گند کشیدین زبونم در آوردی مرتیکه
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
23
اقای ادم هم در عجب از امثال شماها که درس دین خدا خوانید و اما ذره ای از واقعیت دین نفهمیدین...و عجبا که تو از نانجیب ترین ادم های روزگاری.‌شرم برتو که به بی محبا به ناموس ایرانی تهمت میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
13
18
بیشتر به خانومای چادری توهین کرده
که خودشونو تو کیسه زباله سیاه ،میپیچن ،به جرم زن بودن
متوجه نیستن ،این لباس دست و پا گیر
بزرگترین توهین و تحقیر ،برای زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Ecuador |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
اتفاقا بزرگترين سپر دفع اشرار و كثافت هاي جامعه است تا چشمت هم كور شود، بي ادب .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
16
بین باچه موجوداتی شدیم ۸۵ میلیون نفر اخه مردک تو کارت تو کارخودت باشه سرتو ازشلوارمردم بکش بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
چقدر در پاسخ دادن بی ادبی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
9
10
بین باچه موجوداتی شدیم ۸۵ میلیون نفر اخه مردک تو کارت تو کارخودت باشه سرتو ازشلوارمردم بکش بیرون
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
24
هر وقت تونستی یه شال رو یه ساعت رو سرت نگه داری بعد بیا حرف مفت بزن راستی اگه جمهوری اسلامی نبود الان شغل شما چی بود?
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
یه مشت روضه خون که هیچکس آدم حسابشون نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
22
تازمانی که کاسبان دین وحجاب همچون شماباافکارپوسیده ومتعفن مسئول باشن ایران وایرانی آرامش نخواهدداشت!!!!
التماس تفکر!
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
ما باید این‌ها رو حذف کنیم وگرنه با همین افکار پوسیده این مملکت رو نابود میکنن و تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
25
در عجبم چرا از گرانی حرف نمی زنید انگار شما هم مثل ۳قوه تامینید
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
شک دارید که تامینه؟!اینها حجاب رو علم کردن چون که مردم از گرونی و گرسنگی و بیکاری و دزدی های میلیاردیه اینها غافل بشن
Rassian boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
18
مرد ایرانی اگر غیور بود به قول خودشان
(اخر می گویند شما مردان اجنبی ،غیرت ندارید)
پس چرا ،میگذارد
با زنانشان ،بدترین رفتار ها بشود
برعکس چیزی که می گوید
بی غیرت ترین مرد جهان ،ایرانیست
ما هیچ کجا در جهان این مقدار ،توهین به زن
ندیده ایم ،که در ایران دیدیم
زن ایرانی به من گفت ،به خاطر روسری نداشتن
به من چیزی نفروختند ،حکومت شما بر ضد زنانتان است ،ولی شما اسوده سوت می زنید و می گویید به ما چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
22
خاک بر سر حکومت یکدستی که عرضه کنترل گرانی را ندارد
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خاک برسر تو دودست بی لیاقت که عرضه نداری گلیمت را از بکشی.چکار به حکومت یکدست داری تو خو دودست داری بی ریشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
14
یه عده نفوذی کارشون ایجاد تفرقه بین مردم و بدبین کردن ملت به دین خداست.
دستگاه های نظارتی باید اینارو شناسایی و سریع بفرست اب خنک بخورن.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
16
بی ادبی ووحشی گری در آن این جماعت بوده وهست
من یا تو چه فرقی داره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
11
36
و چقدر زشت تر است که نماینده مردم بجای طرح قوانین برای معیشت مردم دائما بدنبال نقاط ضعف مردم و ضربه زدن بمردم است
آقای رسائی، ایکاش اون لباس توی تنت نبود اونوقت می‌دیدی هیچوقت پای تو به آن مجلس باز نمیشد
شما در عوض اینکه در یک جبهه یکتایی کنی بگو تا الان کدام قانون را برای رفاه مردم اعلام کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
9
35
یعنی با این جمله مردهارو غیرتی کردی توکه فقط قیمه رو ریختی توماستا راستشو بگید تنها چیزی که از دین براتون مونده همین حجاب زنهاست نباشه دیگه چکار میخاید بکنید کارتون تعطیل مبشه
مهدی از بالامحل علیا جنب گذر مرادبیگ و حسام بیگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
47
تو کانادا و آمریکا و اروپا توله های کی با سر و وضع آنچنانی پولهای دزدی پاپا جون و مامی جون رو به رخ خلق الله میکشند ؟ اینجا راهپیمایی اربعین عکس میگیرن اونجا اونطور میگردن !!! این مغلطه ها هم باد هواست . دیگه مردم متوجه ماهیت امثال رسایی شدن .
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
اون وقت شماها چرا از همون آمریکا و اروپا و کانادا که توله های اینها توش جولان میدن طبعیت میکنید و چشم و گوش و افسار و اختیارتون رو به رسانه های اینها دوختید؟؟؟
گلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
مملکت شده جولانگاه ارازل و اوباشی چون رسایی که مردم رو از دزدی ها و گرانی ها و فسادهای حکومتی ها غافل کنن تا بتونن خوب بدزدن و پول آنچنانی بفرستن برای اون حرومزاده هاشون اونطرف آب و به ریش ملت بخندن و یه مشت مزدور بی هه چیز هم طرفداریشون رو بکنن
۱۲۳
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
38
متاسفانه عقل و شعور و سواد و فهمت از دین و غیرت همینقدره!!!
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
شما که همین رو نداری بی غیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
33
خب ایشان ربط چادر و چادر را فرمودند ، به زعم خودشان !
لطف بفرمایند ، بگویند ، چرا چند سالی است کله مبارک را باند پیچی کرده اند ؟! خدای ناکرده چیزی شده است ؟!!!
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
میخواست فضولش را پیدا کنه الحمدلله یافت شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
10
33
امثال این آدمای مفتخور که ازجیب مردم میخوره وفوششون میده زیادند
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بخاطر فوش،فحش بر تو بی غیرت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
23
9
سلام
زشت نیست.
برداشت شما از سخن زیبای ایشان زشت است. رویداد جان آنقدر درمورد افراد قضاوت عجولانه نکن. احتمال بده عنوان خودت قشنگ نباشد. به نظرات همه احترام بگذاریم. به دین مقدس اسلام احترام بگذاریم. در کشور قرآن قرآن را پایمال و لگدمال نکنیم. قرآن کاتالوگ زندگی ما از تولد تا مرگ است. چطور برای بچه اذان می گویند و برای مرده تلقین اعتقادات می خوانند و سر سفره عقد قرآن می گذارند. قرآن برای روی طاقچه نیست. قرآن صریحا میگه زن مسلمان هم روسری و هم چیزی شبیه چادر بپوشد.
زن بی حجاب مانند دستمال آلوده است.
زن بی حجاب مصونیت خود را از دست داده است.
زن بی حجاب آماج هوسهای شیطانی است
زن بی حجاب پر از خط و خش است دقیقا مثل ماشین پر از خط و خش.
درود بر توییت رسایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالی بود عزیزم من هم با حرفهای شما موافقم مردی ک غیرت نداشته باش مراقبت ناموس خودش باش و بی حجابی زنش براش نهم باش اون مرد نیست
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
26
8
کاملا درست گفته ،دقیقا حرف زشت کجاش بود ؟؟ مردی که زنش بی حجابه واقعا بی غیرته ،زن با بی حجابیش عاقبت خودش خراب میشه هیچ ،عاقبت همسرش هم خراب می‌کنه چون مرد بی غیرت هم باید آخرت پاسخگو باشه
سلیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
20
۱-خط و خش انداختن به ماشین دیگران فقط در ذهن افرادی چون شما نقش بسته(کافر همه را به کیش خود پندارد) وگرنه انسان اصلا در فکرش چنین چیزی تعریف نشده.
۲- تنها انسان نماهای بی مایه ای که از زن استفاده ابزاری دارند نمی‌دانند که زن از روان و روحیه آسیب میبینه (که اتفاقا شماها دارید مرتکب این عمل میشید) نه از تن. اگر غیر این بود که مادرت تو رو نمی زایید تا به قول خودتون خط و خشی روش نیفته. کلاهت رو بگیر بالا تا چشمات حقیقت رو ببینند.
حسین فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
16
توهم دانایی زیبایش همینه کشمکش من با من یا....کاشکی عرب به ایران نیامده بود کاش سلمان خیانت نکرده بود کاش دین وجود نداشت کاش جنگ وجود نداشت چه تفکری که آدم می‌کشه چه ارزشی داره زندگی یا دین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
23
7
#زن_عفت_افتخار
#مرد_غیرت_اقتدار
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
کدوم بی غیرتی منفی میده
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
21
وای برملتی که تونمایندشی وای
سناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
20
6
واقعآدرسته نظرحاجی.درودبرمثال زدنت
ایرانی
|
Canada
|
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
17
احتمالا مشابهت خانم ایشان با ماشین اینه که هر دوشون رو سوار میشن. شاید هم نسوان وابسته به ایشون نقش اتوبوس رو ایفا می کنن.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
ای فرد فارسی زبانی که خودت را ایرانی نامیده ای، پاسخی بسیار بی ادبانه و جاهلانه دادی. یعنی ذره ای ادب در وجود شما نیست؟
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
16
شما مسعولان پول بیت المال می‌خورید که حرفای صد من یه غاز بخورید یا وظایفتان در ایجاد امنیت وآسایش ملته لااقلکم برید اول مجالس بقیه کشورها ببینید بعد بیاد کاندید بشید
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
تودوست نداری برو کشورهای دیگر بانماینده هاش خوش بگذرون
علی کربلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
28
7
نظر آقای رسایی کاملا درست است برای اینکه انسان هرچه برایش ارزشمند باشد بیشتر از آن حفاظت می کنداما افراد بی غیرت ناموس برایشان ارزش ندارد که زنانشان کشف حجاب می کنند
پاسخ ها
کلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خفه شو فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
22
شما آخوندها خفه بشید بخدا همه چی درست میشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
18
2
بحث عقلی فایده حجاب دیگر در روانشناسی دنیا اثبات شده اینکه اینهمه فحش و ناسزا ندارد بحث شرع و قرآن و قانون جای خود دارد . اگر اجبار که نام من درآوردی قانون است برای آقایان اینقدر غیرقابل هضم است خب خیلی اجبارها تحت عناوین قوانین حوزه اشخاص و اموال و امنیت نیز باید حذف شود . خب اینکه وضع نشد همه چیز را با هوچی گری منحرف می کنید نه اعتقادی دارید و نه قانون پذیری
پاسخ ها
گلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
شما چرا واسه دزدی ها و فساد مسئولین لالی واسه حجاب زبونت درازه ببند در تالار اندیشه رو و سرتون رو از خشتک مردم بکشید بیرون
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
20
امثال این احمق ها رو فقط و فقط باید بست به گاری و امامه هاشون رو هم باید گذاشت سر خران . چون خران بسیار دانا تر و عملگرا تر از این گونه حیوانات ناشناخته ی خوارج و داعشی و طالبانی هستن .
آقای رسایی اگر رو سر نوامیستون و انگل زاده ها و خوک زاده هاتون چادر میندازید که مبادا تو ایران بهشون خط و خش نندازن پس چرا لخت و مست در کشورهای آمریکایی و اروپایی خط به خودی میندازید ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Ecuador |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خفه خون بگير بي اصل و نسب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
17
پس کاربرد عمامه ی آخوندها مثل لاستیک ماشین است . همانطور که لاستیک ماشین کهنه میشه می اندازند دور لاستیک عمامه ی شما ۴۲ سال کار کرده پس باید دور انداخته بشید . پس خفه شو هر چیزی را به هم ربط نده
حوریه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
18
3
احسنت بارک الله نرهای بی غیرت زن را از وسیله ی آهنی هم بی ارزش تر می دانند که زناکاران عاشق مال و شهوت پرستی دنیایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
14
این رژیم و سایر سرکردگان ونظریه پردازانشون عادت دارند نعل وارونه بزنند ودر مسیر ایجاد انحراف در عملکرد هاشون آدر س وارونه بدهند و دیدگاه‌ها رو از مسیر حقیقی وآنچه که جامعه رو در سراشیبی واقعی قرارداده ومیده ایجاد انحراف نموده و کانالهای انحرافی ایجاد کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
21
در این حکومت تنها چیزی که بلد بودن و هستند همینه،دزدی کن وحجابت رو تو این مملکت رعایت کن!!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
22
4
اتفاقا بهترین توصیفه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
15
چه ربطی دارد موجود زنده
درختو بگو اگر رویش را پوشی
فتو سنتز انجام نمی دهد
ما دزد اختلاس
بی قانونی فلجمان کرده
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
21
رسایی. اگر در عجبی برای چادر ماشین و خانم ها. این از ذهن مريض توست که تفاوتی بین یک انسان و ماشین قائل نیستی. منم در عجبم که چرا مردم به تو رای دادن تا نماینده بشی. منم در عجبم که چرا با تو مصاحبه می‌کنند. منم در عجبم که چرا این لباس تن توست.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
19
ایشون آنقدر یعنی شعور ندارند که بفهمند زن یک مرد خودش یک انسان کامل و بسیار عاقلتر و بالغتر از امثال توست ، ونه یک ماشین ؟؟؟؟؟ متاسفم برای ملتی و مملکتی که امثال این آقا نماینده قانون گذارش هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
19
غیرتشون رو باسطل ماست نشون دادن حالا با چادر ماشین .این همه احترام به خانمها کجای قرآن نوشته شده که هر روز یکی از این تفاسیر بیرون میاد خدا می‌دونه کاش زنی در ایران به دنیا نمی آمد کل دنیا ادیان کنار هم زندگی می کنند با هر پوششی فقط مردان ایران وارد گناه می شوند
حامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
19
وقتی خودتون میگید زن در جوامع غربی و بی دین ابزار و وسیله هست پس چرا خودتون آن را به ابزار تشبیه می کنید مگر زن ماشین است، شاید تو به زنت مثل ماشین سواری نگاه بکنی مردم دیگه اینطوری نیستند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
21
ایران عزیز حیف نیست بیفته دست یه مشت شیطان صفت مثله این جماعت امامه به سر ببین معنی حرف خودش بلده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
18
قیاس درستی نیست بی سواد.
شما نمیتوانید دو چیز ناهمسان را باهم مقایسه کنید . انسان را با انسان قیاس میکنن ، حتی با حیوان هم نمیتونی مقایسه کنی ، چه برسه به اشیا و ماشین .
مشکل این که کشور به دست نااهلان و بی سوادهایی امثال تو افتاده که به انسان هم مثل کالا نگاه میکنید .
برو بیشتر کتاب بخون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
19
حماقت که شاخ و دم ندارد! برند جمهوری اسلامی است! ان اکرمکم عند الولی الوقیح احمقکم و افسدکم!تو هم از فردا با خودرویی که روش چادر کشیدی در خیابان و جاده حرکت کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
درد و بلای رهبر و ولی فقیهه بخوره تو جونت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
16
اتفاقا یه مردیو تو مجازی میشناختم ،هی چادر چادر میکرد..پشت همم به قول خودش غیرتی میشد
و جوش می اورد،ولی وسط غیرتی شدن ،پیشنهاد جنسیم میداد خخخ،از اونطرف میگفت :دختر عمم بی حجاب سر لخت اومد جلوم ،زدم تو دهنش
یعنی بهتون بگم،مجموعه ای از بیماریهای فکری و روانی تو این ادم جمع بود،بیشترشون همینن ،مثل ارباباشون
چون به زن زیاد فکر میکنن،تحریک میشن،بعد بخاطر تحریک شدن،چادر میکشن سر زن و باهاش خشونت میکنن، این جماعت ذره ای ارزش برای زنها قائل نیستن
،..
ناشناس
|
Viet Nam
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
16
از اون بدتر کسانی که خانواده شکر خدا محترم و محجبه ولی پدر
چشم چران و هیز و بی ناموس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
16
فکرکنم زن خودشو.به چشم ماشین میبینه.وانت یا.ژیان کدومشونه
محمد فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
15
تندرو ها بلای جان این کشور و ملت بوده و هستند تاریخ ایران گواه است. مردم باید هوشیار باشند این قوم متحجر و خشک مغز وافراطی داعشی مسلک را از سیاست ایران دور نگهدارند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
18
بعدمیگن اسلام اومده تازن کالانباشه.بعدخودشون میگن زن ماشینه وبایدروش چادرکشید یامیگن زن پشت ویترین بایدباشه ویک خریدارکه شوهرباشه بیادپولشو(مهریه ونفقه)بده ورداره ببره خونش
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
12
چقدر‌این‌آدم‌نادان‌وعقب‌افتاده‌است‌حیف‌ازآن‌لباسش
یک‌بچه‌کم‌عقل‌هم‌از‌این‌حرفها‌نمی‌زنه‌خفه‌شی‌بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
14
4
اتفاقا آقای رسایی خوب زدی تو خال، اونی که میگه توئیت زشت مخاطبتون بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
11
یاد سریال امام علی افتادم که عمروعاص به ابوموسی گفت مثال تومثال خری است که کتاب حمل میکند.همون زمان هم بی سوادایی مثل ابوموسی بودن که تیشه به ریشه اسلام زدن الان هم هستن فسیل مغزهایی چون ابوموسی که مثه این مردک به زن وکمالاتش ازقاب خودش نگاه کنه.خدااینهمه وجنات وکمالات وزیبایی احساس به زن داده ولی اینا فقط از حجاب میگن .حجاب ربطی به غیرت مرد نداره ناموس پرستی به دوتیکه پارچه نیست که باشه یانباشه البته چایی که بخاطر چندتا آدم مریض باید روماشین چادر کشید بخاطر آدمای ضعیف النفسی مثه شماها هم باید مراقب ناموسمون باشیم
افرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
13
مرتیکه دزد و رانت خوار ، برو اول وام چند میلیاردی بلاعوض که گرفتی رو به بیت المال برگردون حق صدها نفر رو ضایع کردی
تو حق اظهار نظر کردن در مورد مردم رو نداری
مردم از توی بی شرف مسلمان تر و مومن ترند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
از نظر اینا حجاب همه چی هستش. دزدی چیز مهمی نیست‌ خدا نکنه روزی برسه که این جماعت دنباب سوراخ موش بگردن. درست مثل دوره پهلوی که کشف حجاب کرد و زنها دنبال سوراخی برای فرار بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
آقای رسایی انسان با شرف و درستکاری میباشد راحت تهمت نزن از خدا بترس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
تهمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
14
وقتی شخصی روی ماشین خط میندازه یعنی اون شخص بی فرهنگ وبیشعوره ومملو از کینه ،حسادت ونفرت
حالا این آقای به اصطلاح مرو، زن رو به ماشین تشبیه کرده ومردان جامعه رو به انسانهای بیشعوری وبی فرهنگ وعقده ای واوناییکه سنگ این آقارو به سینه میزنن واز حرفش حمایت میکنن در واقع مهر تایید زدن به بی فرهنگی وبیشعوری آقایون واین توهین به تمام زنان ومردان شریف ایران زمین است.لطفا دین رو با مثالهای مزخرفتون به بازی نگیرید.
اسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
18
5
مردی که زنش را لخت و برهنه توی خیابون می‌فرسته و اعضای بدن زنش را قلمبه کرده و تقدیم نگاه دیگر مردان می‌کنه با زبان بی زبانی داره میگه بفرمایید میل کنید . نمایشگاه اعضای بدن زن باز کرده بعد هم که میگی بی غیرت، چتر تا از همون خبرهایی که دنبال این قبیل جنس قلمبه میگردن میان و کامنت روشنفکری میذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
حماقت در این حد که روسری سر نکردن را معادل لخت بودن قلمداد میکنی؟ مگر اینکه شخصی در افکار متوهم و مالیخولیایی، تصاویر ذهنی خودرا به واقعیت تعمیم دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
احسنت برتو ماستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
18
5
کجایی مردک بی غیرت..در مقابل کسی ایستاده ای که از ناموس تو دفاع می کنه. کسی که سواد دین نداره از زن حرف نزنه .رسایی مرد باغیرت وبا شرف . وقتی کسی شکمش از حرام پر شده ناموس روهم به حراج میذاره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خاک برسرت باافکار وکلامت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
6
اون کسی که از قرآن نوشته بود میدونی قرآن چند سوره وآیه وچند خط وصفحه داره؟حال تواین همه کلام خداچقدرش وچند خطش مربوط به حجابه؟وجاخداباتهدید وکنایه تواین موضوع آیه ای فرستاده؟اگه میگفت شک نکن توزمان خودش پیامبرش تواین مقوله شمشیررواز رومییبست.متاسفانه شماها چون خوارج از قرآن وپیامبر ودین پیشه گرفتید‌قرآن بیشترین اشارت رو به حق الناس داره چیزی که رواجه الان .همه از سروکول هم بالامیرن اینهمه ظلم شده بعد شماها دنبال کلمه حجاب تو قرآن میگردین تا باتفصیر خودتون کلام خداروجاری کنید
متقی. شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
14
5
سلام و درود به آقای رسایی.. و تأسف بر آنهایی که منظور اصلی این صحبت آقای رسایی را نمیفهمند.. طرفداران بی حجابی توجه کنید ایشان می‌فرماید زن و دختر شما ارزشش قابل مقایسه با اشیا از جمله خودرو نيست در مقابل نامحرم و مرد بیگانه برایش ارزش و احترام و حرمت و حریم و محافظت قایل شوید.. خیلی ساده است اگر بخواهید بفهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
یعنی موقع حرکت ماشین در خیابان هم روی آن چادر میکشید؟ با همان قیاس آقای تهرانی، پس خانمهای با غیرت موقع حرکت در خیابان باید چادر و روسری را بردارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
5
جواب این احمق را ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
7
انسان آزاده
به زور هیچی نمیشه
مومن
|
Germany
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
9
یادم میاد قدیما میگفتن وطن آدم حکم ناموس آدم رو داره.برام جالبه که کسایی حرف از ناموس میزنند و خودشان را غیرتی به زن و دختر مردم جا می‌زنند که وطن را به بهای مفت تسلیم اجنبی کردند و در روز روشن و منابرشان از خواهران ایرانی می‌خواهند که خود را تسلیم مسافران عراقی کنند. خواهیم دید که روز حساب و کتاب همین مردم با شما هم میرسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
7
اینا از بیکاری این آقا س. یکم کار داشته باشی زیاد به این مسایل فکر نمیکنید کلا فقط مسولین بیکار ما خودشون کنترل نمیکنن وگرنه مردم معمولی دارن زندگیشونو میکنن ودنبال یه لقمه نون هستن به کسی هم نگاه نمیکنن یکم تمرین انسانیت وتعقل کنید بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
7
بهترین نظر تو این صفحه متعلق به پسر روس هست
شماها اگه غیرت داشتین
حکومت تو سر زنهای ایرانی نمیزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
7
آقایان و خانمهای محترم. دعوا نکنید. آقای رسایی شما باغیرت . شما سر زن و دختر و خواهر مادرت و ناموست غیرت داشته باش و مثل ماشین آخرین سیستمت چادر بکش. کسی باهات کاری نداره. بغیه پولی برای چادر ماشین و ناموسشون ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
4
ببینیدمردم چقدسادهین!!!!این اقابایه توئیت ببین چطورمردموبه جان هم میندازن!!!امثال این اقاهمینومیخان که مردم به جان هم بیفتن تاخودشون هرغلطی روکه بخان انجام بدن...
لیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
7
تا همین چند سال پیش،انقدر واژه غیرت و ناموس
،نمیشنیدیم ،که الان میشنویم،کلا کمرنگ شده بود
الان دیگه کم مونده این واژه ها رو بیارن
سر در خونه هامون و یا رو پیشونی مردای خانواده بنویسن،هر وقت این واژه ها زیاد میشه
جامعه نسبت به زن ،خشمگین تر میشه
لیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
5
تا همین چند سال پیش،انقدر واژه غیرت و ناموس
،نمیشنیدیم ،که الان میشنویم،کلا کمرنگ شده بود
الان دیگه کم مونده این واژه ها رو بیارن
سر در خونه هامون و یا رو پیشونی مردای خانواده بنویسن،هر وقت این واژه ها زیاد میشه
جامعه نسبت به زن ،خشمگین تر میشه
حسین ذبیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
2
اتفاقا آقای رسایی حرف نادرستی نزده اند:برهنگی وشلوارهای پاره‌وبدن‌نما‌ومجالس مختلط ورقص بامردان‌دیگروده هاموردکه‌نمیشودبیان‌کردناشی ازلی غیرتی خانواده مثل پدرومادروبرادرو.....است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
5
یعنی خاک بر سرت با این توجیه ات. امثال پفیوسهایی مثل همین رسایی رذل هستن که به زن مثل یه دارایی مثل ماشین نگاه میکنن..رسایی جای تو باشم تا پنج سال گم و گور میشم پلید.
حسین ذبیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
1
آیا مردی که‌خواهریادخترش بدن‌خودرابه نمایش میکذاردباغیرت است؟معنی غیرت رابفهمید.مرحوم‌کافی روحانی معروف گفته:تفاوت بانوی محجبه‌وعفیف‌وبی حجاب‌وولنگارمثل تفاوت تلفن‌عمومی‌باتلفن‌خصوصی است!تلفن‌عمومی راهمه‌میتوانندباپول‌استفاده‌کنند!حالابازهی شعاربی غیرتی دهید.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
6
مردم پدرشون دراومده زیر بار گرونی ، آقای رسایی دنبال چیه ؟ این آخوند کلآ لباس آخوندیشو در بیاره آسیب کمتری به دین میزنه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
0
من از آرش تشکر می کنم قربانت واقعا گفتی
امیر مدنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
4
یکی نیست دهن این آقا را سرویس کندمگر ماشین را سرویس نمی‌کنند که صدمه نخورد ایشان هم با این کلام تخلیه شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
6
رسایی،هر گردی که گردو نیست.این چادر با آن چادر فرق دارد.
اسمش عین همه نه کارش.جمهوری اسلامی مغزهایی همچون تو را در اختیار دارد و این وضع مردمه،جز عجایب است!!!!!! .
.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
3
متقی از شیراز تو هم کمداری حرفت نگه دار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
2
درود بر ایشان
مثال بسیار زیبایی فرمودند
منظورش اینه که بعضی از مردان بی غیرت به اندازه وسیله زندگیش غیرت زن وبچه هاشون را نمی کشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
6
همه مقید به اسلام هستیم وتمام ادیان راقبول داریم !!!!حاجی لطفا باهمدیگه جمع بشید علما حداقل فتوا درباره فقرگرونی تورم وزندگی مردم بدید !!!!ول کنید بیزحمت این حجاب اجباری
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
2
کاملا درست گفته یعنی طرف رو ماشینش حساسه ولی رو ناموسش غیرت نداره اونهایی هم ک حرف از اینکه زن مگه کالا هست و از این حرفها فقط یاوه گویی میکنن یا همون سفسطه و مغلطه... فقط میخوان توجیه کنن ک بی حجاب بگردن و از ناموس مردم سواستفاده کنن... ارزشو وقار زن ب حجابش هست یعنی اگه ی مرد بخواد بدن ی زن رو ببینه باید براش هزینه کنه محبت کنه تکیه گاهش باشه... خانمها باید قدر خودشون رو بدونن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
1
ازرویداد۲۴می خواهم‌قضییه ان‌کارگرشهرستانی وزن مینی ژوپ پوش تهرانی راکه‌قبل از انقلاب رخ دادورسانه هاوازجمله هفته‌نامه توفیق انراچاپ‌کردندرابرای نسل امروزبارگوکنندتابفهمندکه‌دارندباحمایت از برهنگی ولی حجابی بکجامیروند.عاقبت بی حجابی فحشای غیرملموس است وبس....
فرود افتخاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
6
3
جناب رسایی عزیز بعضی از اشخاص منظور شما را خوب فهمیدن و میدونن حق با شماست اما خودشون را به خریتی میزنند
بعضی ها هم نه به گفته قرآن کر کور وگنگ هستن منظور شما را هیچوقت نمیفهمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
2
حالا موضع حجاب رسانه ای مثل جنگ ۸ ساله ایران وعراق آیت الا ها گفتن جنگ دین با کافر هستش من سال ۶۳ بیسیج سپا بودم یارانه معشیتی به من میدن گاهی وقت کم آیت لا حسینعلی منتظری آن دوران راس کار بودن اما مردم کاروان به کاوران راهی جهبه کردن از کربلاها تا۹ رسا نه ای چادر ماشین چقدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
5
حتما امشب از زنش کتک میخوره چون زنش رو با پراید مقایسه کرده
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
5
1
زنی که از خودش بواسطه پوشش صیانت نکنه چطور از خونوادش صیانت کنه.مروارید تو صدفه .طلا در عمق زمینه.باپوشش زن نادر وباارزش میشه.والا زن بدحجاب برا خودش هم مفت گرونه
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
5
یکی بهش بگه ماشین رو تو پارکینگ روش چادر میکشن ولی بیرون مکانهای عمومی لخت میاد بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
4
پیرو شرع هستی حجاب بی معناست جنگ ۸سال ایران وعراق جنازها بعداز جنگ میاوردن به ایران شهدای گمنام رسانه ای بقیه آخوندها شهید بشن مثال امام جمعه مشهد بالا ترین احکام شرع می دونه چرا از کربلای ۹ نرفت شهید بشود برای حجاب دلتنگ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
5
اکثرا شنیدم میگن اسلام به قلبها وارد میشه.به نظرم بقیه اش رو نگفتن که اگر احیانا از قلب وارد نشه،از کجا واردش میکنن!!!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
1
این صحبت مربوط به مرحوم شیخ احمد کافی است که ایشان استفاده کرده و حرف دقیقی است . امیرالمومنین ع فرمود بی حیایی زن از بی غیرتی مرد است . در کلامی دیگر فرمودند ای اهل عراق شنیده ام شانه های زنان شما در بازار با مردان برخورد می کند آیا حیا نمی کنید ؟!
پیامبر ص فرمود : نازکی لباس زنان از ضعیف بودن ایمان آنهاست ...
یادمان نرود ما ایرانی مسلمانیم و حجاب و حیا جزئی از فرهنگ غنی ماست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
بنظر من این مسئله انقدر هم پیچیده نیست مردم با بی حجابی درست یا غلط دارن نوعی از اعتراض رو پایه گذاری میکنن
هر چقدر در عمق دولت فساد بیشتر می‌شود و مردم نمیتونن جلو این فساد رو بگیرن
واکنش های این چنینی هم به اصل قانون و انسانیت بیشتر خواهد شد
و
صد البته که عده ای هم درین موقعیت موج سواری میکنن و از اب گل آلود ماهی میگیرن
تا مسئولین درست نشن اش و کاسه همین هست
ناشنای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
8
من اصلا کار به بی حجاب و باحجاب ندارم
ولی هرچی زشتی وپلیدی هست تو آدمای مذهبی وافراطی هست..کلا اگر کسی افراطی نباشه مذهبی نمیشه.ایناهمش از کمبودمیاد
نجمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
7
4
متاسفانه یک عده ای آزادی را در برهنگی رقص ومحرم و نامحرم در بغل هم بودن می دانند که این را ما در ایام عید مخصوصا در شمال کنار دریا شاهد بودیم اینها همین چند صباح جوانی وخوش گذرونی که چه عرض کنم هوا و هوس دوران جوانی را می بینند وخوشی را در همین چیزها می بینند.ولی این نوع پوششها متاسفانه عواقب وحشتناکی برای خانواده ها و جامعه خواهد داشت از جمله طلاق خیانت زن و مرد .تمایل نداشتن جوانها به تشکیل خانواده وبچه دار شدن واگر ادامه پیدا کند جامعه با کمبود جمعیت ونسل جوان که پیشرفت جامه که با وجود نسل جوان ومتفکر امکان پذیر هست روبه رو خواهد شد ودر نتیجه جامه ایران منقرض خواهد شد.جامعه ایران با وجود خانواده های متعهد ونسل جوان غیرتمند وعالم به اینجا رسیده .نگذارید این بی بندوباری ها جامعه رابه ورطه سقوط بکشاند.وای برما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
8
مثل جنگ ۸ سال عراق پیشمان می شوید اول فتوا دادن جنگ دین است من بسیج سپا بودم حجاب مثل اون کنید بعد از کربلا ها تا والفجر چقدر ملت ایران به کشتن دادن حالا ۲ کشور مسلمان ولی اغشاگر میگن خوش بگذره برای آخوندها پسر آخوندی درجهبه کشته نشد ابلیسهای زمان
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
ماتوجنگ به بیشتراهداف خودمان رسیدیم که اولویت اولش،حفظ،تمامیت عرضی کشورمون بودالانم عراق اگرباهاش ارتباط،داریم برای این هست که کلانظام سیاسیش تغییرکرده ودرراستای اهدافمون هست آین ادعای آخرت هم نشان دهنده مزوربودنت هست صدهاروحانی وفرزندانشون درجنگ شهیدشدن منجمله بصورت نمونه دوفرزندامام جمعه شهررودسردرگیلان وفرزندامام جمعه آستانه درگیلان وازاین دست مواردفراوانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
5
بعضی از وقت ها بهتر است حرفی نزنیم ولی متاسفانه طرف دودوره تو مجلس بوده حالا هنوز اظهار نظر می کند این فرد در مورد تورم لحظه ای ۰ اختلاس ثانیه ای ۰ رانت ۰بیکاری جوانان افسردگی جوانان ۰ شغل های کاذب جوانان ۰ وهزاران مشگل دیگر چرا اظهار نظر نمی کند ۰اگر اونها نیم درصد درست شود بخدا نیم متر روسری دختر بچه ها درست میشود خواهشند بگذارید زندگیمون بکنیم ارامش را بهم نزنید
مسعود صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
8
چادر ماشین تو پارکیگ استفاده میشه
تو خیابون ها ماشین چادر نداره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
12
4
کسانی که این همه فحاشی علیه رسایی می کنند می خواهند زنانشان آزاد باشند و در قید حفاظت فیزیکی از آنها نیستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
2
کسانی که این همه فحاشی علیه رسایی می کنند می خواهند زنانشان آزاد باشند و در قید حفاظت فیزیکی از آنها نیستند
سبحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
9
خدا را شکر که در دنیا فقط کشور ما به مقام زن ارج می گذارد .
داور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
7
ظاهرا تموم مشکلات حل شده
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
9
3
آفرین
اینم حرف حق
بی غیرتی داره زیاد میشه
دیگه برا بعضی ها فرقی نمیکنه که زنش و دخترش مال خودش باشه یا مال بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
جهل جهل ایشون بی سواد
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
8
2
حرف حق زدتواین اوضاع جناب رسایی
مردی که زن اش ودخترش بی حجاب میادبیرون یعنی بی غیرت
یعنی اندازه ی ماشین اش به زن ودخترش بها نمیده ازاین روشن تردیگه چی بگه بنده خدا
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
الان زن بیاد ،با مرد همچین کنه
خوشتون میاد
بیاد بگه ،نمیخوام نگاه زنهای دیگه روت باشه،بعد سرتون پارچه بندازه
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
7
خون خودتون و کثیف نکنید این یاوه گو سالهاست یاوه گویی می کند و کسی جلودارش نیست بالاخره یه روز فلاکت این قوم زورگو و قلدر و خواهیم دید.
امیر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
1
ی کلام کسی ک ناموسش واسش ارزش داره هیچ وقت با دیگران تقسیم نمیکنه
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
2
مردان نبایست
زن خود را بی حجاب در نگاه مردان قرار دهند
مثلاً زن شما زیباست
غیرت شما کجا رفته
اینها همه به خاطر لقمه های حرام هست
اگر بدانید در قبرها چه خواهد گذشت اینکارها را نمی کنید
اونهایی که به بیت المال چنگ می اندازند وای به حالشان .
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
3
1
مردان نبایست
زن خود را بی حجاب در نگاه مردان قرار دهند
مثلاً زن شما زیباست
غیرت شما کجا رفته
اینها همه به خاطر لقمه های حرام هست
اگر بدانید در قبرها چه خواهد گذشت اینکارها را نمی کنید
اونهایی که به بیت المال چنگ می اندازند وای به حالشان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
4
شماها اگه خایه لای پاهاتون بود به جای اجبار حجاب برای زن با مردان هیز برخورد میکردین که کسی جرات نکنه به ناموس مردم نگاه کنه و دنبالش راه بیوفته حتی اگه زن لخت باشه اسم خودتونو گذاشتین مرد با اینهمه محدودیتی که برای زن تو این جامعه وجود داره همشم تقصیر بی عرضه گی شماست خداوکیلی یه زن چه با حجاب و چه بی حجاب ،توی این خیابونا با این همه مرد حرومزاده و هیز میتونه دو قدم راحت و بدون مزاحمت راه بره؟ اینا همش واسه اینه که شماها مرد رو گذاشتین بالاترین درجه پیش خدا و زن بدبخت شده توسری خور تویی که خودتو مسئول میدونی اگه به داد زنای جامعه نرسی خدا ازت نمیگذره منی که هیچکارم حداقل جرات انتقاد دارم ولی تو هیچ کاری نمیکنی خدا بدجور جوابتو میده به موقعش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
3
خاک برسرت بااین استدلالت
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
1
کجای حرفش زشت بوده حتما دوست داشتین یجور دیگه بگه مثلا شما طلاهاتونو میذارین تو گاو صندوق و...ادامه مطلب یی غیرتی تو جامعه ی ما بیداد میکنه کسایی که حرف از آزادی و آزاد اندیشی دارن حافظیه رو مثال میزنم بابا حافظ فخر ایران واحافظ قرآن بود شما ولنگارها چیکار کردین تو شیراز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
1
مگه الان کسی هم هست که رو ماشینش چادر بکشه ؟ من که نمیکشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
2
2
مگه الان کسی هم هست که رو ماشینش چادر بکشه ؟ من که نمیکشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
4
1
مردان بی غیرت شدن۰۰۰۰ زنی که حجاب نداره شوهرش غیرت نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
3
از کوزه همان تراود که در اوست
چه انتظاری از اینجور آدما دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
4
اینم بیکاره، نشسته و نظر میده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
4
بی غیرت کسی هست که لباس روحانیت پوشیده و زبانش به کثافت آلوده شده و دین را بازیچه بی غیرتی خودش می کند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
2
رسایی مقصر نیست. کسیکه عمامه بر سر این شخص گذاشت مقصر است.
روحانیت معزز خودش باید این لباس را از این شخص پس بگیرد.
تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
3
اولاً جواب ابلهان خاموشیس. دوم تو که غیرت داری و راست میکی پول که دریافت میکنی حرف میزنی نگیرد
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
6
رسایی یک هوچی بی سواد خود شیفته است بیشتر از این نمیشه ازش توقع داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
1
4
شما که دم از اسلام میزنید چرا هیچ کاری برای معیشت ووضعیت خراب مردم نمی کنید وظیفه شما ها چیه خدا وکیلی بیشتر قرآن بخونید. تا ببینید چقدر در آخرت در عذابید بخاطر کوتاهی در وظایفتان چرا اینقدر مجرد با سن های بالا گرانی امان همه را بریده
سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
3
2
هرخانومی یه روز پی می بره که حیا وعفت مثل اکسیژن براش چقدر مهم ،خانومای عزیزکاشکی با خودشون فکر میکردن چرااقایون ازعفت وحجاب زنان خشمگین میشن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
2
بعضی ازخانمها خجالت میکشن زنها باسرووضع ناجوربه خیابان میان کاش آقایون غیرت داشتن تاحرف ازحجاب میشه زودجبهه میگیرن دم ازاختلاس وگرونی میزنن حجاب واجبه اون کسی هم که اختلاس میکنه خداازش نگذره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
2
آقایان روشنفکر
شما تجربه بالایی دارید، و با اهل بیت هرمدل که دوست دارید زندگی کنید.
زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.
خدارا شکر همه چیز عیان شده .
ولی با اسم زیبای زن زندگی آزادی خانوادها و جوانان مردم را بیچاره نکنید
چون اگر کمی اعتقاد به روز قیامت دارید باید برای ترویج این تفکر باید پاسخ گو باشید
ضمنا خود خانمها اصیل ایرانی هیچ اجباری برای انتخاب حجاب ندارند خودشان تربیت کننده مردان ودختران با غیرت هستند
فیروزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
4
2
مثال خیلی زیبایی زدن پشت یک زن بی حجاب مرد بی غیرتی هست حالا این ماشین زبون نداره جذابیت جنسی هم نداره با جرات میگم حداقل ۹۰٪ زنانی که در جامعه حضور اجتماعی دارند لااقل یک بار دست درازی مردان رو احساس کردن مثلا داخل ماشین اتوبوس مترو جای شلوغ جای خلوت همه جا خلاصه انرژی منفی چشم و هرزگی چشم که دیگه بماند اون ده درصد هم واسه کسانی هست که محجبه هطتن وای به حال اون زنان بی حجاب باید جواب خدا رو بدن تو هر دو دنیا شک نکنید آقایونی که از بی حجابی زنها دفاع میکنند پاشون میلنگه اونا دنباله هرزگی خودشونن والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
مطمئنی؟
دوست چادری من ،بهش دست درازی میشد؟؟؟
بعد که دید ،چادر مانع نمیشه
گذاشت کنار
اتفاقا بهم گفت،انگار چادر میزارم
بدتر میشه
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
2
من هم در عجبم که رسایی که اینقدر متعفن است و کاملا بیمار است را یک تنقیه از پایین و شستشوی معده از بالا نمی دهند تا شاید بوی تعفنش کم شود.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
1
2
آقای رسایی به خدا به پیر به پیغمبر مشکل مردم حجاب نیست مشکل مردم زندگی فلاکت بار و تودم افسار گسیخته است ایا می دانید در یک سال گذشته ارزش پول ایران پنجاه و پنج درصد پایین آمده مردم در فلاکت زندگی می کنند به خدا شرمنده اهل وعیال هستیم از خواب
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
4
2
چرا توییت زشت؟؟
چون حقیقت همینه زشته؟؟؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
1
2
بی حجابی اخیر نشانه ی شکست قاطع پروژه ی امت سازی از ملت ایران است چرا رسایی این مطلب رو نمی دونه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
2
مردم قیام کننده نباید کلکهای رژیم را بخورند کلک شاهچراغ و چادر کشیدن توسط بسیجی وغیره اینه قرآن را بر سر نیزه می‌کنند مردم را خر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
4
آدمهای خوب و بد تو هر لباسی هستند می‌شناسیم کس های رو که جوری باحجاب میاند بیرون که دو تا چشماشون هم مشخص نیست مدام تو هیت ها و کلاس های مذهبی نشسته ولی اون جوری که نشون میده نیست کثیف ترین کارها رو انجام میده حتی یه مورد که من خودم تو محل زندگی مون دیدم که گندش در آومد طرف و گرفتند که کسی باورش نمیشد با اون حجاب و کلاس های قرآن و صف اول نماز تو مسجد و خیلی ریا کاری های دیگه که با برادر شوهر خودش که مجرد بوده چند سال هم کوچیک تر از خودش همچین کار کثیفی بکنه برعکس خیلی ها هستند هیچ کدوم این چیزها رو رعایت نمیکن با یه حجاب معمولی هم میاد بیرون ولی شیر پاک خوردست تو نگاهش ریا و مکر نیست پس زات خراب ربطی به حجاب و این جور چیزها نداره ولی هرکس تو هر مملکتی داره زندگی میکنه مجبوره از قانون اون کشور اطاعت‌ کنه مثل خیلی چیزهای که همه دارن رعایت میکنن قانون میگه برای رانندگی باید گواهی داشته باشید همه انجام میدن قانون اینجا میگه اگه روزه نداری نداشته باش به کسی ربطی نداره ولی حق نداری بیرون چیزی بخوری یا خیلی چیزهای دیگه الان تو عربستان اگه کسی بیرون چیزی بخوره با قانون اونا بهش رحم نمیکنن اگه الان بگند تو عربستان کسی حق نداره بدون حجاب بیاد بیرون بنظرتون رعایت نمیکنن چون قانون گذاشته شد همه رعایت میکنن اگه کسی سر پیچی کنه عرب ها بهش رحم نمیکنن فعلا شرایط مملکت اینه باید رعایت کرد حالا باشه هر وقت حکومت هر وقت عوض شد کسی دیگه اومد یه قانون دیگه میذاره بعد همه وظیفه دارن انجامش بدن مثل زمان رضا شاه لباس یه جور پوشیدن و خیلی چیزهای دیگه رو گفت باید رعایت کنید همه مجبور بودند رعایت کنن تو عکس های گذشته هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
2
بسیار تمثیل زیبایی است شما برای پاره ای آهن ارزش قائل هستید اما برای یک انسان ارزشی قایل نیستید که دختر و همسرتان را در لفافه بپیچید و از چشم هرزه های جامعه حفظ نمایید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
2
واقعا نمیدانم این چه جور مقایسه اشتباهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
1
0
خیلی هم واضح و مثال خوبی بود

بعضی ها نمیخوان مفهومش رو بفهمن ، به ماشین اهمیت داده میشه ولی به ناموس نه
امروزه زن شده یه ابزار بدتراز ماشین
البته خودشون مقصر اصلی هستند در این زمینه
چشم بررخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
2
2
زمانی که حکومت قدرت ثروت ومیدان تاخت وتازوتریبون ملی بدست حرامزادگان وزنازادگان بی شرف می افتد ماحصلش میشود اوضاع واحوال امروز مملکت ومردم ایرانزمین .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
1
0
یه مثالی هست میگه هرکلامی مخاطب خودشوپیدامیکنه الان این صحبت آقای رسائی هم همینطوره ازعکس العمل بعضی،هامشخصه که خودشون میدونن مخاطب هستن هیچ مردباغیرت وشرفی نیست که اجازه بده نوامیسش جذابیت های جنسی خودشون روتوجامعه به نمایش، بذارن وهیچ زن سالمی نیست که خودشودرجامعه به نمایش،بذاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
1
شما آقای رسایی که فهم و شعور حرف زدن رو نداری
مثل ماشینی که خودت گفتی رو سر ناموست رو بپوشن
بعدش مثل همون ماشین امکان داره تا از پارک در میاد یکی بیاد محکم بکوبونه بهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
تو با این حال که میدونستی به ندرت طرفدار داری ولی اینقدر بی غیرتی که باز خودت ضایع کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
از یک آخوند مفتخور که یک عمر حقوق نجومی گرفته و شکمش را از مال حرام پر کرده توقع بیشتری دارید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
هیج هم زشت نبود حرف حق گفته من تعجب میکنم چطوری یک مرد حاضرمیشود زنش در خیابان بی حجاب باشد یعنی آدم این قدر بی غیرت باشه کسی که به زنش نداشته باشه من مطمئنم هستم حتما زنش دوست نداره ویا زنش بعنوان یک ماشین لوکس میدونه که میخوات باهاش پز بده در ضمن این مثال چندین سال پیش آقای قرائتی یه جور دیگه گفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
1
0
هزارتا لایک داشت...
عالی بووود و مفهمومی.. لعنت ب بی حجاب و لعنت ب بی غیرت..
جهانگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
1
آقای رسائی به رسمیت نشناختن حق سرنوشت یک ملت و حاکمیت زوری بر مقدرات یک ملت ننگین تر و شرم آورترین ویژگی است یا بی غیرت بودن نسبت به ناموس اگر فرض کنیم که بی حجابی از بی غیرتی مرد باشد که اینچنین نیست بلکه نوع پوشش تفاوت فرهنگی است.
گرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
1
اکثر کامنتها فحش دادن به همدیگس فقط یه سوال این اقای رسایی و بقیشون اگر تو این چهل سال که حقوق از جیب بیت المال گرفتن و گردن کلفت کردن کارشون رو درست انجام میدادن کار به اینجا نمیکشید پس عاقل باشید کرم از خود درخته من طرفدار بی حجابی نیستم اما شماها که از اسلام دم میزنید از هزاران کثافتکاری دیگه هم بگید اگر شرف و جرات دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
در مثال مناقشه نیست باید روح مطلب را گرفت مثل اشاره کردن به خورشیده که طرف انگشت دست رو نگاه می کنه خداوند هم کافرانی که از حق دوری می کنن رو تشبیه کرده به گورخری که از شیر فرار می کنه
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
1
در عجبیم مردان خدا در این ایام ، شبها احیا و قرآن بسر ، فردا در حال اختلاس و فقر و گرانی ، ککشان هم نمیگزه
مرویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
بعضی ها به جای اینکه منظور گوینده رو متوجه شن مدام پی اعتقادند. درست می گه وقتی ما برای چیزهای مهم وارزشمند ارزش قائل هستیم چرا زنان بدون‌ پوشش ظاهر شوند .
چشم بصیرت داشته باشید پیشرفت های ایران را از موسسه های جهان بشنویید .این قدر گوشتون به بلند گوهای دشمن نباشه .اینقدر خود تحقیر نباشید .از سلبریتی های فرانسه و سوئد و... یاد بگیرید .
مگه کشور اونا گل و بلبل.
همه ی ما آشنا یانی در اونطرف داریم بپرسید چرا هنوز هم تا سن بالا دارند کار می کنند تا از پس هزینه ها بر آیند و...
مرویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
بعضی ها به جای اینکه منظور گوینده رو متوجه شن مدام پی اعتقادند. درست می گه وقتی ما برای چیزهای مهم وارزشمند ارزش قائل هستیم چرا زنان بدون‌ پوشش ظاهر شوند .
چشم بصیرت داشته باشید پیشرفت های ایران را از موسسه های جهان بشنویید .این قدر گوشتون به بلند گوهای دشمن نباشه .اینقدر خود تحقیر نباشید .از سلبریتی های فرانسه و سوئد و... یاد بگیرید .
مگه کشور اونا گل و بلبل.
همه ی ما آشنا یانی در اونطرف داریم بپرسید چرا هنوز هم تا سن بالا دارند کار می کنند تا از پس هزینه ها بر آیند و...
مرویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
بعضی ها به جای اینکه منظور گوینده رو متوجه شن مدام پی اعتقادند. درست می گه وقتی ما برای چیزهای مهم وارزشمند ارزش قائل هستیم چرا زنان بدون‌ پوشش ظاهر شوند .
چشم بصیرت داشته باشید پیشرفت های ایران را از موسسه های جهان بشنویید .این قدر گوشتون به بلند گوهای دشمن نباشه .اینقدر خود تحقیر نباشید .از سلبریتی های فرانسه و سوئد و... یاد بگیرید .
مگه کشور اونا گل و بلبل.
همه ی ما آشنا یانی در اونطرف داریم بپرسید چرا هنوز هم تا سن بالا دارند کار می کنند تا از پس هزینه ها بر آیند و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
چرا با چادر ماشین قیاس کردی تابلوی دست انداز و تابلوی سرعت گیر راهنمایی ورانندگی بیشتر با بی حجابی چشم انداز دارد .ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است .
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
اتفاقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
ای کسانی که اون خود را برای حجاب پاره می کنید چرا وقتی که می روید ان ور اب صدا هشتاد درجه تغییر جهت می دهید جدیدی از نسل سوخته به پدر سوخته ها
نظرات شما
پیشخوان